Döden Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Begrensningen er at man ikke kan legge til mer enn 50 filmer, er den ikke? Bruttern prøvde gratis-versjonen en stund før han bare måtte kjøpe den fulle (noe jeg også har gjort i ettertid). Tror det var sånn at man bare kunne legge til 50 filmer eller noe i den duren. 2.4 oppdateres ikke lenger. Er egentlig bare å gå over til 3'er versjonen. 2.4 har dødd ut. 9495212[/snapback] Var i prinsippet det jeg fryktet. Da må jeg eventuelt ut med $30 - phh, skrekk og gru! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvor mange jason bourne filmer har det hvert ? er det triologi ? har bare sett den første, men hvis det er triologi stikker jeg å laster ned den andre før jeg går og ser den 3dje klokka ti Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvor mange jason bourne filmer har det hvert ? er det triologi ? har bare sett den første, men hvis det er triologi stikker jeg å laster ned den andre før jeg går og ser den 3dje klokka ti 9495426[/snapback] Det har kommet tre. Se nummer to før nummer tre (på kino nå). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Altså The Killer eller Bad Lieutant? Det er btw TCSM The Beginning, broren min kjøpte den Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Taeguki (Brotherhood of War) var en rimelig god krigsfilm, kan helt fint anbefales til alle som likte SPR. Så This Is England i dag, med klassen. Men heldigvis var det lite av snakking i mobiler etc, og den er helt klart verdt å se. Thomas Turgoose kan være den nye store barnestjernen, dyktig var han i hvertfall. Kanskje det er på tide at Dakota Fanning får seg en mannlig motpart? Så da så jeg også A Clockwork Orange, den var... klarer ikke å helt å finne ordene for det, men en helt spesiell film, det er det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Begrensningen er at man ikke kan legge til mer enn 50 filmer, er den ikke? 9495212[/snapback] Du kan legge til så mange filmer man orker, men når tallet blir 50 så dukker det opp en del begrensninger... Her ligger hva som blir "borte" når man kommer til 50 filmer... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Da har jeg og tre andre folk i kinosalen sett 5 Løgner. Ærlig talt, den var da ikke så ille som flere skal ha det til? Den følger ikke vanlig årsak-virkningsmodell eller noe sånt, men den engasjerer delvis og inneholder ikke minst gaysechs, negervitser og rullestol. Greit nok for meg, dét ^^ Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 x-nobbit: The Killer eller Beyond Re-Animator om du har sett Re-Animator. Manx: I praksis bør - må, om du vil - man kjøpe produktet om man har 50+. ;P Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Da har jeg og tre andre folk i kinosalen sett 5 Løgner. Ærlig talt, den var da ikke så ille som flere skal ha det til? Den følger ikke vanlig årsak-virkningsmodell eller noe sånt, men den engasjerer delvis og inneholder ikke minst gaysechs, negervitser og rullestol. Greit nok for meg, dét ^^ 9495573[/snapback] Hvor lave var forventingene? Selv Barb Wire var konge første gangen jeg så den, mest på grunn av lave forventninger (fryktelig lave forventninger). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Forumet hadde klart å gi meg ganske lave forventninger. Jeg må si at regissøren er et geni. Hadde ikke han kalt nordmenn for idioter og bønder, hadde jeg aldri sett filmen. PR-geni deluxe. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvor mange jason bourne filmer har det hvert ? er det triologi ? har bare sett den første, men hvis det er triologi stikker jeg å laster ned den andre før jeg går og ser den 3dje klokka ti 9495426[/snapback] Det har kommet tre. Se nummer to før nummer tre (på kino nå). 9495441[/snapback] Supremacy ellerno sånt var det ja ! takk. da er den snart på sjærmen Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Enda et spørsmål om DVD-Profiler: Kan jeg importere DVD-ene fra 2,4 (da enten online eller i form av en backup-fil) til 3,0 eller må jeg legge inn alt på nytt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 x-nobbit: The Killer eller Beyond Re-Animator om du har sett Re-Animator. Manx: I praksis bør - må, om du vil - man kjøpe produktet om man har 50+. ;P 9495609[/snapback] Jepp, men vi snakker jo 170 kroner med dagens kurs. Så det er jo bare å tenke over hvor mye man bruker på film så blir det en liten investering. Jeg har to unlimited keys, må ha det for å ha de to som jeg har i signaturen min. Vurderer også å kjøpe en tredje til å bruke til TV-seriene mine Skal sies at man kan ha så mange forskjellige databaser under en unlimited key men man kan kun laste opp en på nett om gangen... Enda et spørsmål om DVD-Profiler: Kan jeg importere DVD-ene fra 2,4 (da enten online eller i form av en backup-fil) til 3,0 eller må jeg legge inn alt på nytt? Ikke noe problem bare å trykke på File ---> Backup Database så er det bare å laste den inn i 3.0 når du har lagt det inn File ---> Restore Database... Du vil vel også få det valget første gangen du starter programet hvis jeg ikke husker helt feil, hvis ikke så er det bare å gjøre det som jeg skrev over... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Synes forsåvidt ikke Carrey har fortjent en Oscar enda, med unntak av Man On The Moon. Digger både The Truman Show og Eternal Sunshine, men synes da vitterlig at det kom mange bedre og mer gripende rolletolkninger de årene. At Carrey er dyktig er det liten tvil om, han klarer både å spille ekstentriske komiske personligheter og innesluttede dramatiske roller. 9495029[/snapback] Om han har fortjent en Oscar er nå ganske usikkert, men han har gjort seg fortjent til å i hvert fall bli nominert. Scorsese ble i det minste nominert, og det mer enn en gang (det plager meg overhodet ikke at han ikke vant tidligere. Jeg liker bedre hans nyere filmer fremfor den repeterende stilen på 80 og 90 tallet. Med forbehold om at jeg kun har sett ca. halvparten av hans filmer). Forumet hadde klart å gi meg ganske lave forventninger. Jeg må si at regissøren er et geni. Hadde ikke han kalt nordmenn for idioter og bønder, hadde jeg aldri sett filmen. PR-geni deluxe. 9495646[/snapback] Dette er den typen PR som er skadelig på lang sikt. Han har ikke bare skadet sitt eget rykte, men også hele bransjen. Folk vil spørre seg om det er slike holdninger det norske film-miljøet har. Er det slike holdninger som er grunnen til at norsk film sliter? Forhåpentligvis blir fremtidens norske filmer laget av regissører som har respekt for sitt publikum. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Forumet hadde klart å gi meg ganske lave forventninger. Jeg må si at regissøren er et geni. Hadde ikke han kalt nordmenn for idioter og bønder, hadde jeg aldri sett filmen. PR-geni deluxe. 9495646[/snapback] Nja, jeg orket ikke i fordi han sa det. Det er for gale at man må ta kritikk for å ikke se filmen hans. Jeg spiller heller på goodwill enn "plikt" når det kommer til kultur. Kan sammenlignes med min musikkhandling. Handler kun hos de små, av de små. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Da har jeg nettopp sett Casablanca og kommet et skritt lengre på målet mitt om å se alle filmene på Imdb Top 250 lista. Når det gjelder filmen så syntes jeg den var veldig bra, men den klarte ikke å engasjere meg helt. Mulig inntrykket mitt blir bedre hvis jeg ser den en gang til. Endret 15. september 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Nettopp sett The Iron Giant ferdig for ørtende gang! Mye bedre enn de andre filmene av Bird! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Om det er Galadriel som har voice-overen i begynnelsen på Ringens Brorskap? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er det, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Stemmer det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå