Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Jim Carrey vil nok få en Oscar etterhvert. Akkurat nå er de opptatte av å gi Oscars til legendene som akademiet i sin tid overså. Noen mente det var trist at Scorsese ikke fikk den før TD, personlig synes jeg det er mer flaut fra akademiets side at de ikke så ham for hva han var i hans storhetstid og ventet til nå med å gi den.

9493866[/snapback]

Det samme skjedde i mindre grad med Jennifer Connelly. Sympati-Oscars er lette å gjennomskue.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil jo kalle The Majestic en "typisk" oscar film, mener å huske at han sa at han gjorde den filmen kun for å bli nominert til en oscar også. Noe han dessverre ikke ble, han er glimmrende i den. Men han har jo et par andre filmer på cv'en også som kunne fått han nominert Man on the Moon, The Truman Show og Eternal Sunshine of the Spotless Mind er jo alle filmer hvor han er strålende.

Han er en litt yngre Robin Williams vil jeg si, begge to er jo skuespillere som uten problemer går fra å være hysterisk morsome til å knipse i fingrene og så gjør de seriøse roller som om de skulle ha vært Pacino uten problemer. Noe som for min del gjør at de går LANGT opp på listen over mine favoritt skuespillere...

Lenke til kommentar
Åssen er den Number 33 da? Verdt å se?

9494525[/snapback]

Næh, egentlig ikke. Ufokusert, småmasende og en utilfredsstillende slutt. Se en god film istedet.

Synes forsåvidt ikke Carrey har fortjent en Oscar enda, med unntak av Man On The Moon. Digger både The Truman Show og Eternal Sunshine, men synes da vitterlig at det kom mange bedre og mer gripende rolletolkninger de årene. At Carrey er dyktig er det liten tvil om, han klarer både å spille ekstentriske komiske personligheter og innesluttede dramatiske roller.

Lenke til kommentar
Fra nå av må man kjøpe DVD-Profiler for å benytte det? Får ikke versjon 2,4 til å fungere helt bra.

9494677[/snapback]

Nei DVD Profiler 3 er gratis å bruke, men etter 50 filmer så blir det en del begrensninger for hva du kan bruke den til. Hva er jeg ikke helt sikker på for å si det sånn, men opplastningen er vel en av de tror jeg.

Men er det noe programmer som er hvert å kaste bort 200 kroner på så er det DVDP. Avhengighets skapene er et pent ord, kastet bort mer en noen timer på det...

Lenke til kommentar

Begrensningen er at man ikke kan legge til mer enn 50 filmer, er den ikke? Bruttern prøvde gratis-versjonen en stund før han bare måtte kjøpe den fulle (noe jeg også har gjort i ettertid). Tror det var sånn at man bare kunne legge til 50 filmer eller noe i den duren.

2.4 oppdateres ikke lenger. Er egentlig bare å gå over til 3'er versjonen. 2.4 har dødd ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Urgh, fikk akkurat Criterions Ran-utgave  i posten, men pcen min nekter å lese disken. Noen som har noen tips til meg?

9494726[/snapback]

Har du prøvd VLC?

9495237[/snapback]

Det er det jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...