Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så BloodRayne i går. Michael Madsen i sin beste rolle noensinne?

7422479[/snapback]

Jeg tar en sjanse her og frykter lynsjing, men rollen hans i BloodRayne var faktisk hakket over Sin City. Han taklet virkelig ikke overgangen til green screen, og er skikkelig uengasjerende, til tross for at både han og karakteren er knallkul. Vi får håpe at Bob er litt mer engasjert i SC2.

Lenke til kommentar
Noen som vet noe særlig om The Untouchables? Vurderer å plukke den med fra jobben iløpet av de nærmeste dagene, men tenkte jeg skulle sjekke om noen hadde noe å komme med her først. :p

Rollelisten er iallefall imponerende med Kevin Costner, Sean Connery, Andy Garcia og Robert De Niro. :wee:

7427039[/snapback]

Veldig fin film. En av mine favoritter. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet noe særlig om The Untouchables? Vurderer å plukke den med fra jobben iløpet av de nærmeste dagene, men tenkte jeg skulle sjekke om noen hadde noe å komme med her først. :p

Rollelisten er iallefall imponerende med Kevin Costner, Sean Connery, Andy Garcia og Robert De Niro. :wee:

7427039[/snapback]

Plukk med - definitivt.

Lenke til kommentar

7427039[/snapback]

Det er en god film, men ikke helt der oppe blant de aller beste i sjangeren.

Endret av Foregangsmannen
Lenke til kommentar
http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=801491

Aww. En kompis som har anbefalt denne i lang tid. Der får man 2 (dvs, alle?)  sesonger til 230 spenn (inkl. frakt).

7427171[/snapback]

Der har du begge de Britiske sesongene + christmas specials, som er alt som er gitt ut fra den kanten, ja. Det er i ettertid kommet en amerikansk spinoff med Steve Carell i spissen, men den Britiske er noen hakk over.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=801491

Aww. En kompis som har anbefalt denne i lang tid. Der får man 2 (dvs, alle?)  sesonger til 230 spenn (inkl. frakt).

:wee:

7427171[/snapback]

Tidenes serie. Denne ender nok på veggen i den nye hybelen.

The Office slår følgende serier:

Lost, Prison Break, The OC, Twin Peaks, samtlige animasjonsserier og ikke minst Heroes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...