Fredrik Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg lurer på om cun var litt ironisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Så BloodRayne i går. Michael Madsen i sin beste rolle noensinne? 7422479[/snapback] Jeg tar en sjanse her og frykter lynsjing, men rollen hans i BloodRayne var faktisk hakket over Sin City. Han taklet virkelig ikke overgangen til green screen, og er skikkelig uengasjerende, til tross for at både han og karakteren er knallkul. Vi får håpe at Bob er litt mer engasjert i SC2. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Noen som har sett den nyeste American Pie filmen? Tror den ble sluppet rett på dvd over heile kloden... Endret 4. desember 2006 av Bilet Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 En av mine homeboys så den nå nylig. Nakne damer, dverger og drap av ei bestemor ved hjelp av en cumshot er visst deler av ingrediensene. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Being Michael Madsen? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Edit: Ugh... Feil topic. Skrev en kort anmeldelse om Armageddon, som egentlig skulle i Mini-anmeldelse tråden. Endret 4. desember 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Scarface^: Jeg skal heller skrive en litt omfattende analyse en gang jeg føler jeg har tid, så vil du se hva jeg ser i den (ikke at det betyr at du vil synes noe mer om den, men du vil kanskje se hva jeg ser i den). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 syns deep impact er bedre jeg og ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg ser non-stop underholdning i den. Akkurat hva jeg trengte. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 sant, men jeg syns det var litt kult med deep impact at kometen faktisk slo ned Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Katastrofefilmar der katastrofen aldri inntreff er kjedeleg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Katastrofefilmar der katastrofen aldri inntreff er kjedeleg. 7424755[/snapback] I hvor mange katastrofefilmer skjer dette da? EDIT: Weeee, i kveld kl. 23.50 sender NRK1 Poirot, for de som er interessert. Endret 4. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet noe særlig om The Untouchables? Vurderer å plukke den med fra jobben iløpet av de nærmeste dagene, men tenkte jeg skulle sjekke om noen hadde noe å komme med her først. Rollelisten er iallefall imponerende med Kevin Costner, Sean Connery, Andy Garcia og Robert De Niro. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet noe særlig om The Untouchables? Vurderer å plukke den med fra jobben iløpet av de nærmeste dagene, men tenkte jeg skulle sjekke om noen hadde noe å komme med her først. Rollelisten er iallefall imponerende med Kevin Costner, Sean Connery, Andy Garcia og Robert De Niro. 7427039[/snapback] Veldig fin film. En av mine favoritter. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet noe særlig om The Untouchables? Vurderer å plukke den med fra jobben iløpet av de nærmeste dagene, men tenkte jeg skulle sjekke om noen hadde noe å komme med her først. Rollelisten er iallefall imponerende med Kevin Costner, Sean Connery, Andy Garcia og Robert De Niro. 7427039[/snapback] Plukk med - definitivt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Får vel vurdere det. Har brukt "julegave-til-meg-selv"-unnskyldningen på altfor mange filmer nå, så må bli stopp snart. Men The Untouchables til drøye 60 spenn kan jeg klare. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Noen som vet noe særlig om The Untouchables? Vurderer å plukke den med fra jobben iløpet av de nærmeste dagene, men tenkte jeg skulle sjekke om noen hadde noe å komme med her først. Rollelisten er iallefall imponerende med Kevin Costner, Sean Connery, Andy Garcia og Robert De Niro. 7427039[/snapback] Det er en god film, men ikke helt der oppe blant de aller beste i sjangeren. Endret 5. desember 2006 av Foregangsmannen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=801491 Aww. En kompis som har anbefalt denne i lang tid. Der får man 2 (dvs, alle?) sesonger til 230 spenn (inkl. frakt). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=801491 Aww. En kompis som har anbefalt denne i lang tid. Der får man 2 (dvs, alle?) sesonger til 230 spenn (inkl. frakt). 7427171[/snapback] Der har du begge de Britiske sesongene + christmas specials, som er alt som er gitt ut fra den kanten, ja. Det er i ettertid kommet en amerikansk spinoff med Steve Carell i spissen, men den Britiske er noen hakk over. Endret 5. desember 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=801491 Aww. En kompis som har anbefalt denne i lang tid. Der får man 2 (dvs, alle?) sesonger til 230 spenn (inkl. frakt). 7427171[/snapback] Tidenes serie. Denne ender nok på veggen i den nye hybelen. The Office slår følgende serier: Lost, Prison Break, The OC, Twin Peaks, samtlige animasjonsserier og ikke minst Heroes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå