Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thrustmaster: Huffda, en av de aller beste? Nei nei nei :wee:

Men for all del, du må ikke høre på meg. Jeg er fyren som misliker filmer som Raging Bull, 2001 og American Beauty (eller, jeg misliker ikke sistnevnte, den er bare så middelmådig).

L.A Confidential, K-Pax, Se7ven og The Usual Suspects er alle langt bedre Spacey-filmer. Sistnevnte er forøvrig en annen oppskrytt film.

9475707[/snapback]

The Usual Suspects skal sees totalt uten forventninger, hvis ikke så driver man å leter etter alt som kan være et hint til "den fantastiske twisten på slutten".

Hvordan visste dere at twisten skulle bli slik?

Det er relativt synlig når det gjenstår rundt 10-15 minutter, men ikke helt fra starten. (mener jeg)

Lenke til kommentar
Nettopp sett Twelve Monkeys. Gav den 7/10

[...]

Har et lite spørsmål angående den:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Leste på IMDb at den lille gutten på flyplassen var James Cole som liten unge. Skjønte ikke helt hvorfor han var der siden han også var der som voksen. Det ble litt for rart for meg. :hmm:

9476453[/snapback]

Fordi han reiste tilbake i tid? :ermm:

Det er jo det hele filmen handler om.

9476486[/snapback]

Er det mulig at det at

han er på en flyplass er en referanse til La Jetée (som 12 Monkeys jo er basert på). Litt lenge siden jeg så 12M, så jeg husker ikke om flyplassen har et annet formål i filmen.
Lenke til kommentar
Thrustmaster: Huffda, en av de aller beste? Nei nei nei :wee:

Men for all del, du må ikke høre på meg. Jeg er fyren som misliker filmer som Raging Bull, 2001 og American Beauty (eller, jeg misliker ikke sistnevnte, den er bare så middelmådig).

L.A Confidential, K-Pax, Se7ven og The Usual Suspects er alle langt bedre Spacey-filmer. Sistnevnte er forøvrig en annen oppskrytt film.

9475707[/snapback]

The Usual Suspects skal sees totalt uten forventninger, hvis ikke så driver man å leter etter alt som kan være et hint til "den fantastiske twisten på slutten".

Hvordan visste dere at twisten skulle bli slik?

Det er relativt synlig når det gjenstår rundt 10-15 minutter, men ikke helt fra starten. (mener jeg)

9477366[/snapback]

For Mr. Spacey er liksom ikke voice-overen.... Bygget opp til det. Han er den eneste som er "krøpling", den svake, som ingen forventer noe av.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

De første 3 minuttene av Uwe Bolls Postal er lagt ut på youtube. For å være helt ærlig så synes jeg faktisk dette var festelig.

lQcsk7uNRbI&eurl=

9476719[/snapback]

Haha, den ser bra ut :!:

Er den basert på.... spillet?

Lenke til kommentar

Har kommet en ny "Ghost Rider" -film med Nicholas Cage..

Så har du den Ghost Rider som vi kjenner fra de gale amatør motorsykkelstunt-videoene fra Sverige, blant annet..

Er det noen sammenheng?

Har filmen hentet navn fra han svenske ukjente (jeg kaller han for det -for ingen vet vel hvem det er? Eller er det forandret i det siste?). Har han igjen hentet navn fra en annen en (som da også filmen bygger på?!)

Eller er alt tilfeldig!? 2 "Ghost Rider'e" på motorsykkel!?

Takker :)

Lenke til kommentar
For det første, filmen er ikke ny ;P

For det andre, filmen er basert på tegneseria GhostRider, noe sikkert svensken også har tatt navnet fra ;)

9479433[/snapback]

2007.. ny nok! :p hehe..

Ghost Rider er en "superhelt" i Marvel universet (med Spider-Man, Captain America, X-Men osv).

YAY! :w00t:

Filmen er for ordens skyld langt fra noe å rope hurra for.

9479444[/snapback]

Åh.. :cry:

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar

Det har dukket opp noen ny bilder fra Peter Berg sin Hancock med Will Smith og Charlize Theron...

hancocknewset7ea0.jpg

Flere bilder:

hancocknewset8ew4.jpg

hancocknewset9am3.jpg

hancocknewset10zt5.jpg

Jeg føler at jeg har plukket ut de viktigste bildene av de 8-9 bildene som lå der, men for de som har lyst til å se Peter Berg og Will Smith som står og prater med Charlize Theron kan jo trykke her! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...