Juleniss1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hehe, fy deg. Nå måtte jeg tenke på "powerdrill" redskapen 9474634[/snapback] Regner med Iron Man er misunnelig på den ja. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Thrustmaster: Huffda, en av de aller beste? Nei nei nei Men for all del, du må ikke høre på meg. Jeg er fyren som misliker filmer som Raging Bull, 2001 og American Beauty (eller, jeg misliker ikke sistnevnte, den er bare så middelmådig). L.A Confidential, K-Pax, Se7ven og The Usual Suspects er alle langt bedre Spacey-filmer. Sistnevnte er forøvrig en annen oppskrytt film. 9475707[/snapback] The Usual Suspects skal sees totalt uten forventninger, hvis ikke så driver man å leter etter alt som kan være et hint til "den fantastiske twisten på slutten". Hvordan visste dere at twisten skulle bli slik? Det er relativt synlig når det gjenstår rundt 10-15 minutter, men ikke helt fra starten. (mener jeg) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 De første 3 minuttene av Uwe Bolls Postal er lagt ut på youtube. For å være helt ærlig så synes jeg faktisk dette var festelig. lQcsk7uNRbI&eurl= 9476719[/snapback] :!: Det der var morsomt. Kanskje Bolla har funnet sin sjanger. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Haha.. Bedre enn jeg hadde forventet.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nettopp sett Twelve Monkeys. Gav den 7/10 [...] Har et lite spørsmål angående den: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Leste på IMDb at den lille gutten på flyplassen var James Cole som liten unge. Skjønte ikke helt hvorfor han var der siden han også var der som voksen. Det ble litt for rart for meg. 9476453[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fordi han reiste tilbake i tid? Det er jo det hele filmen handler om. 9476486[/snapback] Er det mulig at det at Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor han er på en flyplass er en referanse til La Jetée (som 12 Monkeys jo er basert på). Litt lenge siden jeg så 12M, så jeg husker ikke om flyplassen har et annet formål i filmen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Thrustmaster: Huffda, en av de aller beste? Nei nei nei Men for all del, du må ikke høre på meg. Jeg er fyren som misliker filmer som Raging Bull, 2001 og American Beauty (eller, jeg misliker ikke sistnevnte, den er bare så middelmådig). L.A Confidential, K-Pax, Se7ven og The Usual Suspects er alle langt bedre Spacey-filmer. Sistnevnte er forøvrig en annen oppskrytt film. 9475707[/snapback] The Usual Suspects skal sees totalt uten forventninger, hvis ikke så driver man å leter etter alt som kan være et hint til "den fantastiske twisten på slutten". Hvordan visste dere at twisten skulle bli slik? Det er relativt synlig når det gjenstår rundt 10-15 minutter, men ikke helt fra starten. (mener jeg) 9477366[/snapback] For Mr. Spacey er liksom ikke voice-overen.... Bygget opp til det. Han er den eneste som er "krøpling", den svake, som ingen forventer noe av. Endret 12. september 2007 av HenHau Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Første gang jeg så filmen skjønte jeg ikke twisten før vi ble leid etter øret på slutten. Altså når de zoomer inn på kaffekrusene, bildene osv som henger rundt i forhørsrommet. Dødsbra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De første 3 minuttene av Uwe Bolls Postal er lagt ut på youtube. For å være helt ærlig så synes jeg faktisk dette var festelig. lQcsk7uNRbI&eurl= 9476719[/snapback] Haha, den ser bra ut :!: Er den basert på.... spillet? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har kommet en ny "Ghost Rider" -film med Nicholas Cage.. Så har du den Ghost Rider som vi kjenner fra de gale amatør motorsykkelstunt-videoene fra Sverige, blant annet.. Er det noen sammenheng? Har filmen hentet navn fra han svenske ukjente (jeg kaller han for det -for ingen vet vel hvem det er? Eller er det forandret i det siste?). Har han igjen hentet navn fra en annen en (som da også filmen bygger på?!) Eller er alt tilfeldig!? 2 "Ghost Rider'e" på motorsykkel!? Takker Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For det første, filmen er ikke ny ;P For det andre, filmen er basert på tegneseria GhostRider, noe sikkert svensken også har tatt navnet fra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ghost Rider er en "superhelt" i Marvel universet (med Spider-Man, Captain America, X-Men osv). Filmen er for ordens skyld langt fra noe å rope hurra for. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For det første, filmen er ikke ny ;P For det andre, filmen er basert på tegneseria GhostRider, noe sikkert svensken også har tatt navnet fra 9479433[/snapback] 2007.. ny nok! hehe.. Ghost Rider er en "superhelt" i Marvel universet (med Spider-Man, Captain America, X-Men osv). YAY! Filmen er for ordens skyld langt fra noe å rope hurra for. 9479444[/snapback] Åh.. Takker for svar! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Cage filmen er basert på Ghost Rider comic'en fra Marvel. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det har dukket opp noen ny bilder fra Peter Berg sin Hancock med Will Smith og Charlize Theron... Flere bilder: Jeg føler at jeg har plukket ut de viktigste bildene av de 8-9 bildene som lå der, men for de som har lyst til å se Peter Berg og Will Smith som står og prater med Charlize Theron kan jo trykke her! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Charlize er Vakker. Endret 12. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Jepp og i 2 Days in the Valley har hun masse heite sexscener (all nude) Genial film det også forresten. Danny Aiello som stjeler hele filmen som gammel, sliten hitman, da. http://imdb.com/title/tt0115438/ Endret 12. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Two whole days, ey.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Charlize er vakker. Snakker babethread etterpå med bilder av henne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Er bare å søke i google, da. Trenger ikke sitte og vente på det. Apropos nudies: Endret 12. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå