Kenny™ Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Så stilig! Håper du virkelig får til dette! drev med film når jeg var "mindre" xD Har en kompis som vil bli regissør så vi har lagd en del "seriøse" filmer. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Last Life in the Universe var en bra film. Likte forresten oppskrytt-listen. The Wizard of Oz måtte jo bare komme Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Oh course. 9475130[/snapback] hvordan ligger det ann med youtube anmeldelsen av filmen ? 9475727[/snapback] Den kommer nok i morra eller noe sånn, jeg har en annen video jeg skal gjøre først i kveld. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 L.A Confidential, K-Pax, Se7ven og The Usual Suspects er alle langt bedre Spacey-filmer. Sistnevnte er forøvrig en annen oppskrytt film. 9475707[/snapback] Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Se7en er most definitely ikke oppskrytt, men The Usual Suspects er jeg enig i. Den er en bra film, og twisten er bra, men den er ikke engasjerende nok for at slutten skal ha noen ordentlig omf. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skjønte jo hvem som hadde gjort det nesten fra starten av. Håpløst, og jeg var ikke den eneste som tok den. Ikke en dårlig film, men å bli rost så mye opp i skyene? Huffda. Men Spacey, det er en mann jeg liker. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Spacey spilte den rollen glimerende i mine øyne, en dyktig skespiller Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg prøver å komme på en rolle Spacey ikke har spilt bra, men klarer ikke komme på noen. Jeg er nødt til å se L.A Confidential igjen, er alt for lenge siden sist. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 I Superman Returns var han ikke dårlig, men han var ikke bra heller. Men jeg tror det er 90% manusets feil. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nettopp sett Twelve Monkeys. Gav den 7/10 Hadde litt store forventninger til denne siden mange her på forumet hadde sagt at den var så bra osv. Men forventningene ble ikke helt innfridd. Filmen var godt laget og handlingen var slik at du skjønte mer og mer etterhvert som du så filmen. Men det var ikke nok til å engasjere meg. Slutten var også ganske rar. Har et lite spørsmål angående den: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Leste på IMDb at den lille gutten på flyplassen var James Cole som liten unge. Skjønte ikke helt hvorfor han var der siden han også var der som voksen. Det ble litt for rart for meg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Land of the Dead, Night of the living Dead, Braindead, House of the dead ( ) 9475489[/snapback] hæhæ! :!: Braindead er vel en zombie-komedie? (eller er det bare filmen som er gammel? :!: 9475685[/snapback] Braindead er jo dritmorsom da House of The Dead derimot, huff for en drittfilm Alle vennene dine er blitt spist opp? Hvordan ville du sett ut? ? ? ? Veeel, i filmen her var de mer Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nettopp sett Twelve Monkeys. Gav den 7/10 [...] Har et lite spørsmål angående den: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Leste på IMDb at den lille gutten på flyplassen var James Cole som liten unge. Skjønte ikke helt hvorfor han var der siden han også var der som voksen. Det ble litt for rart for meg. 9476453[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fordi han reiste tilbake i tid? Det er jo det hele filmen handler om. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nettopp sett Twelve Monkeys. Gav den 7/10 [...] Har et lite spørsmål angående den: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Leste på IMDb at den lille gutten på flyplassen var James Cole som liten unge. Skjønte ikke helt hvorfor han var der siden han også var der som voksen. Det ble litt for rart for meg. 9476453[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fordi han reiste tilbake i tid? Det er jo det hele filmen handler om. 9476486[/snapback] Du får ha meg unnskyldt. Er litt trøtt akkurat nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) I Superman Returns var han ikke dårlig, men han var ikke bra heller. Men jeg tror det er 90% manusets feil. 9476432[/snapback] Alt som var galt med Superman Returns var manusets feil (men filmen hadde nå en god del positive ting også). Hva i all verden manusforfatterne tenkte på aner jeg ikke, de rotet mye til. Skuespillerprestasjonene var intet å si på (men likte ikke Bosworth som Lois Lane). Spacey var mer enn god i den filmen og absurditeten med Lex Luthor kommer så bra frem når han har et biljardbord om bord i yachten sin Det er de samme manusforfatterne som skriver oppfølgeren og denne gangen skal de vistnok sjokkere (og folk elsker vist manuset): To fiender for Supermann (Lex pluss en annen) og guttungen til Supermann blir drept. Jepp, de tar livet av den lille rakkeren. Og så skal det bli mye action og litt mer "superfistfights". Men det er jo så mye usikkert. De snakker om JLA film, med Supermann og Batman, men ikke med Bale og Routh. Men Superman: Man of Steel kommer vist uansett, samme ser ut til med nok en Batman film etter The Dark Knight. Men det er så mye rykter ute og går så det blir spennende å se. Neste år skal jeg nå uansett kose meg med The Dark Knight og Ironman. Batman Begins manglet en skikkelig bad-guy og Batman-action var jo bare rotete kaos i mørket. Med Jokeren og en ny drakt (som gjør koreografien litt lettere) så er jeg sikker på at den kan bli tidenes superheltfilm, i hvert fall etter Superman: The Movie. Iron Man ser jo overaskende lovende ut og har sett noen flere klipp med Downey Jr. Han ser ut til å leke seg i denne filmen. Edit: Og forresten, hva syntes folk? http://www.kulturo.no/nyheter/film/den_nes...en_heter-/43080 Endret 11. september 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 De første 3 minuttene av Uwe Bolls Postal er lagt ut på youtube. For å være helt ærlig så synes jeg faktisk dette var festelig. lQcsk7uNRbI&eurl= Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Etter å ha sett Doom OG Blood Rayne får jeg bare vondt i hjertet av å tenke på en Boll-film til.... Hadde det ikke vært for full frontal nudity-scenen med Kristanna Loken midt i filmen hadde jeg ikke husket en eneste ting. Endret 11. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Skal si lillebror Affleck får skryt: However, as great as Brad is as Jesse James – the actor to watch and marvel at in this film is Casey Affleck. I know – that sounds astonishing, but it is absolutely the god’s own truth. Casey Affleck delivers the single best performance that I’ve seen thus far this year. His Robert Ford is a reprehensible little worm. There’s something about the way he plays this character that makes you want to stand up from your seat and slap the bitch around then hit him with a fucking shovel. He’s vile and disgusting. But on the surface, he’s just a nice unassuming guy. http://www.aintitcool.com/node/33899 Fy som jeg gleder meg over en ny liten westernbølge. 3:10 to Yuma har 83% på RT og gikk rett inn på IMDB topp 250. Lover bra. Edit: Og der ser det jammen ut til at produsenten til Matrix og LOTR skal være det for JLA filmen også (Barrie Osborne). Endret 11. september 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 De første 3 minuttene av Uwe Bolls Postal er lagt ut på youtube. For å være helt ærlig så synes jeg faktisk dette var festelig. 9476719[/snapback] Haha, mye bedre enn jeg forventet i allfall. Bare den scenen var bedre en alle Boll-filmer hittil. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Han klarer i alle fall å irritere på seg mange amerikanere med det der. Bra timing å komme med det i dag også? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Den ble postet for to dager siden, men det er nok mange som ser den i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå