Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, fy deg. Nå måtte jeg tenke på "powerdrill" redskapen :D

Edit: Hvordan i alle dager kunne jeg unngå å se at Gene Hackman spilte i Young Frankenstein når jeg så den sist? Shame on me, storkoser meg med filmen nå :)

Skal også se Blazing Saddles (en av mine absolutte favoritter) og Hear no evil, see no evil igjen. Savner de gamle komediene med Wilder og Pryor. Nostalgi <3

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Miller's Crossing var en fornøyelig film, selv om den var litt treg i starten.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bernie: Look in your heart! Look in your heart!

Tom Reagan: What heart?

Dialogen var nok det beste med filmen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
28 Weeks Later var deilig. Jeg liker de filmene såpass mye at jeg vurderer å se på alle de store zombiefilmene så snart som mulig.  :D

9475089[/snapback]

Hva er de "store" zombiefilmene?

9475430[/snapback]

De som alle snakker om. Dawn of The Dead er en jeg kommer på i farta, og de andre filmene av Romero, kanskje remaken av Dawn of The Dead.

Lenke til kommentar

Likte sjefsredaktørens "slakt" av 2001 :wee:

Ser for meg at Steffy nå vil sende hatmail til vedkommende.

Beautifull Mind og American Beauty finner jeg også oppskrytt. Sistnevnte en ren middelmådighet, mens førstnevnte for all del er en god film. Men ingen genial film.

Edit: Forest Gump er en av mine favoritter. Det fine med slike lister er at de helt klart vil inneholde noen sine favoritter og man ber om bråk med å lage en slik liste :D

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Når det kommer til film er man alltid på skolebenken. Jeg glemmer aldri hvor skuffet jeg ble etter å ha leid American Beauty. Vi var skuffet alle tre (så den med madammen og svigerbror). Media hadde hauset den for mye opp. Kevin Spacey har spilt i langt bedre filmer enn det der.

Lenke til kommentar

Thrustmaster: Huffda, en av de aller beste? Nei nei nei :wee:

Men for all del, du må ikke høre på meg. Jeg er fyren som misliker filmer som Raging Bull, 2001 og American Beauty (eller, jeg misliker ikke sistnevnte, den er bare så middelmådig).

L.A Confidential, K-Pax, Se7ven og The Usual Suspects er alle langt bedre Spacey-filmer. Sistnevnte er forøvrig en annen oppskrytt film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...