Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 IMDb er din venn. Jeg tror filmen kan bli grisebra. Elsker originalen. 9468766[/snapback] Den siden du linker til er kun tilgjengelig for de med IMDbPro. Hva slags skuespillere skal filmen ha? Amerikanere? 9468791[/snapback] Grunnen til at prosjektet kun er tilgjengelige for de med pro-konto, er nok fordi den er i et så tidlig stadie at det ikke finnes veldig mye info om den. Har ikke pro-konto selv, så jeg kan ikke sjekke. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Vet ikke om denne har blitt postet før, men uansett så gjør det sikkert ikke noe om den kommer en gang til. The Dark Knight 9468717[/snapback] Jeg må si at den latteren er så nærme perfekt som mulig. Min favorittegnefilm er Løvenes Konge, forresten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Usj, synes jeg ser "I know what you did last summer"-gjengen springe rundt i skauen og hyle og gnåle. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Min tegnefilmfavoritt har plutselig blitt Mind Game (2004). Denne filmen er en opplevelse uten like, jeg har ikker noen gang følt meg så oppslukt, og revet med av en film. Vel, denne filmen er ikke hundreprosent tegnefilm, da det tidevis er noe data-animasjon og virkelige bilder blandet inn i mixen, men det er primært en tegnefilm. Jeg oppfordrer alle til å kjøpe, og se denne filmen. Stor takk til brukeren, hvis brukernavn jeg ikke husker, som presanterte denne filmen ved å starte en tråd om den her på forumet. Mind Game poster Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Puttet inn et strategisk plassert komma. Endret 10. september 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Beste tegnefilm noensinne? Må nok være Sen to Chihiro no kamikakushi, eller på norsk, Chihiro og heksene. For en herlig eventyrfilm Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Min tegnefilmfavoritt har plutselig blitt Mind Game (2004).Denne filmen er en opplevelse uten like, jeg har ikker noen gang følt meg så oppslukt, og revet med av en film. Flott å høre at du liker den! Av en eller annen grunn har filmen holdt seg svært godt skjult fra verdens befolkning, men det bør det bli slutt på, fordi den fortjener så vanvittig mye mer. Kan bare huske å ha sett én annen person nevne filmen på forumet før, så nå er vi i hvert fall 3. Håper dette vil føre til enda mer oppmerksomhet rundt denne spektakulære filmen. Edit: Har du sett Mind Game KoffeinKanin? Hvis ikke, så kan jeg dessverre ikke ta den kommentaren alvorlig Endret 10. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) EDIT:Sorry, trodde du quota meg LunarPoet, er trøtt EDIT2: Veit ikke om jeg skal ta det her, eller i musikkforumet, men noen som har sett/kjøpt/hørt om Animusic? Er jo bare sykt stilig! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Km0-TStvuy8 KAvPRbh0jmE EDIT3:Har ikke sett Mind Game nei, er den bra? Endret 10. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har ikke sett Mind Game nei, er den bra? Ikke bare litt engang. Den er helt ekstremt bra! En av de mest unike filmopplevelsene ever, en eksplosjon av kreativitet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Da kommer også den på "må se" lista mi Har du sett Katteprinsen? Hva den heter originalt, husker jeg ikke Her er lista mi så langt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor TitanicFull Metal Jacket The GodFather Frihetens Regn Pulp Fiction The Usual Subject Austin Powers filmene Psycho American Beatuy Acocalypso Now Alien Der Untergang Requim of a Dream Hotel Rwanda 2001: A Space Odyssey The Prestige Old Boy Den Grønne Mil¨ Life Of Brian The Deer Hunter Letters From Iwo Jima Die Hard 2 The Big Lebowski Trainspotting The Thing The Exorcist The Terminator Big Fish Zodiac Cinderella MAn Eternal Sunshine of the Spotless Mind Mind Game Grindhouse Noen jeg burde legge på, som dere tror jeg ikke har sett? =) Endret 10. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Da kommer også den på "må se" lista mi Har du sett Katteprinsen? Hva den heter originalt, husker jeg ikke Her er lista mi så langt Noen jeg burde legge på, som dere tror jeg ikke har sett? =) 9469210[/snapback] Neko No Ongaeshi, eller The Cat Returns, er i mine øyne hyggelig, men en av de mer middelmådige Ghibli'ene. Filmen den er en løselig oppfølger til derimot, Mimi wo Sumaseba/Whisper of the Heart, er en av de aller beste Ghibli'ene, og en av de beste coming of age-filmene jeg vet om. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Har du sett Katteprinsen? Hva den heter originalt, husker jeg ikke The Cat Returns (2002) sikkert. Men nei, det er en av de få kjente Ghibli filmene jeg ikke har sett. Her er lista mi så langt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Titanic Full Metal Jacket The GodFather Frihetens Regn Pulp Fiction The Usual Subject Austin Powers filmene Psycho American Beatuy Acocalypso Now Alien Der Untergang Requim of a Dream Hotel Rwanda 2001: A Space Odyssey The Prestige Old Boy Den Grønne Mil¨ Life Of Brian The Deer Hunter Letters From Iwo Jima Die Hard 2 The Big Lebowski Trainspotting The Thing The Exorcist The Terminator Big Fish Zodiac Cinderella MAn Eternal Sunshine of the Spotless Mind Mind Game Grindhouse Noen jeg burde legge på, som dere tror jeg ikke har sett? =) Har du ikke sett noen av de filmene? Da kan ikke vi hjelpe deg så mye. Det er minst tusen filmer du sikkert ikke har sett og bør legge til. Fordi den eneste sammenhengen i den lista er at alle er store filmer som alle bør ha sett. Du klarer nok fint å finne flere slike filmer selv. Top 250 er et fint sted for slikt. Men hvis du klarer å definere en spesiell preferanse/kvalitet som du er ute etter i filmene, så kan vi sikkert hjelpe. Edit: Tror vi sier to tusen. Endret 10. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Her er lista mi så langt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor TitanicFull Metal Jacket The GodFather Frihetens Regn Pulp Fiction The Usual Subject Austin Powers filmene Psycho American Beatuy Acocalypso Now Alien Der Untergang Requim of a Dream Hotel Rwanda 2001: A Space Odyssey The Prestige Old Boy Den Grønne Mil¨ Life Of Brian The Deer Hunter Letters From Iwo Jima Die Hard 2 The Big Lebowski Trainspotting The Thing The Exorcist The Terminator Big Fish Zodiac Cinderella MAn Eternal Sunshine of the Spotless Mind Mind Game Grindhouse Noen jeg burde legge på, som dere tror jeg ikke har sett? =) 9469210[/snapback] Ha de først du. Og registrer deg på Twofifty.org. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Er registrert der http://twofifty.org/user/latter17/ Endret 10. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hostel er vel en romantisk komedie? 9461137[/snapback] Om ikke så er den iallefall like underholdende. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er registrert der http://twofifty.org/user/latter17/ 9469361[/snapback] Tydelig at du har mye å glede deg til. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Holder på å komplettere Ghiblisamlingen og lurte i den forbindelse på hva folket her synes om "Only Yesterday" - hvordan vil dere rangere denne i forhold til de andre Ghibliene? Ser de har den på tilbud hos PK - er den verdt penga, eller? Endret 10. september 2007 av Montag Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Når vi er inne på Ghibli, hvem er filmen øverst i midten? Det er ihvertfall Katteprinsen til høyre øverst, Chihiro høyre til venstre og Min Nabo Toronto i midten nederst? EDIT: Venstre og høyre er vanskelig for meg :!: Endret 10. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Det er de søte små kullarbeiderne fra Chihiro og Heksene. Samme er nederst til høyre, tre hoppende hoder. Endret 10. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Når vi er inne på Ghibli, hvem er filmen øverst i midten? 9469442[/snapback] Sen to Chihiro og øverst til venstre har du Princess Mononoke. Endret 10. september 2007 av Montag Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er de søte små kullarbeiderne fra Chihiro og Heksene. Samme er nederst til høyre, tre hoppende hoder. 9469446[/snapback] Det er de ja? Nhåå, så snåle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå