Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Forhåpentligvis får jeg sett Morricone i desember....hot damn Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nettopp sett The Big Lebowski for n'te gang, og denne gangen la jeg merke til at kafeen de sitter på er den samme kafeen i American History X nær slutten. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så akkura I Am Legend traileren. Endelig en ny Sci-Fi/Action med Will Smith! :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jævlig synd at en så flott film fucker det hele opp med den slutten. Kommer bare til å sitte å grue meg til slutten neste gang jeg fyrer opp Sunshine. Huff huff... 9463174[/snapback] Hva er nå galt med fremstilling av soldelirium? Syns det var nyskapende og friskt, i motsetning til vanlig heroic shizzle-dizzle-slutt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så The Bourne Ultimatum i går. 10/10 Ser multo bene ut. God ranking har den også fått. Da skal den bli sett nå på fredag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Vet du hva som er galt med spoilere? Absolutt alt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ser ikke noen spoilere i denne tråden nå, det var noen før men de ble skjult. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvem ville vunnet av Batman vs Predator? Hadde en lang diskusjon om dette på jobb. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Med våpen å hjelpemidler, kanskje Batman. Litt i tvil der faktisk. Fistfight. Predator, helt klart. SdSubdt9JgE Endret 10. september 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvem ville vunnet av Batman vs Predator? Hadde en lang diskusjon om dette på jobb. 9465336[/snapback] hvis dany glover greier å drepe en greier jo i hvertfall batman det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvem ville vunnet av Batman vs Predator? Hadde en lang diskusjon om dette på jobb. 9465336[/snapback] Hvorfor ikke bare laste ned Batman: Dead End (160mb) så får du et delvis svar på akkurat det Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvem ville vunnet av Batman vs Predator? Hadde en lang diskusjon om dette på jobb. 9465336[/snapback] Batman. Han kan bare rope etter Supermann for å få hjelp. Ikke det at jeg tror han trenger den. Han må bare passe på så Predator ikke bruker kappen til å gjøre han til en kasteball. Når Governator og Glover makter å drepe Predator så gjør nok Batman det også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Ser ikke noen spoilere i denne tråden nå, det var noen før men de ble skjult. 9465082[/snapback] cuns svar ang. Sunshine virker ihvertfall som en spoiler for meg som ikke har sett den. Endret 10. september 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ser ikke noen spoilere i denne tråden nå, det var noen før men de ble skjult. 9465082[/snapback] cuns svar ang. Sunshine virker ihvertfall som en spoiler for meg som ikke har sett den. 9465560[/snapback] Nei, det var ikke en spoiler, han bare snakket om den generelle stemningen i filmen. Kanskje noen kan se på det som en spoiler, men den er veldig liten i såfall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg får vente til jeg ser den, men "Hva er nå galt med fremstilling av soldelirium? Syns det var nyskapende og friskt, i motsetning til vanlig heroic shizzle-dizzle-slutt." virker litt avslørende. Shrug. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Det er ikke en twist ending som ble avslørt eller noe, soldeliriumet er til stede i første bilde av filmen. Jeg vurderer å se den igjen i kveld. Det ser ut til at John Rambo kommer til å bli en av de voldeligste filmene på en god stund. Her er en trailer/A Brief Collection of Extreme Violence. Iron Man-traileren er ute også på apple.com. EDIT: 3:10 to Yuma er på top 250. Endret 10. september 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvem ville vunnet av Batman vs Predator? Hadde en lang diskusjon om dette på jobb. 9465336[/snapback] Batman. Han kan bare rope etter Supermann for å få hjelp. Ikke det at jeg tror han trenger den. Han må bare passe på så Predator ikke bruker kappen til å gjøre han til en kasteball. Når Governator og Glover makter å drepe Predator så gjør nok Batman det også. 9465408[/snapback] Predator har Cloak, shredders og en gunner som setter magnumen til Diry Harry i dårlig lys. Governator og Glover hadde bare flaks at Predatoren ikke gikk etter dem først, så de fikk planlagt hvordan de skulle angripe. I tillegg så lekte Predatoren bare med Arnold i den siste kampen. Jeg mener Predator vinner over Batman takket være cloak og "varmesyn". For når det kommer til stealth kan selv ikke Batman matche Predator. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Skal framføre et lite Stanely Kubrick-prosjekt på skolen i morgen. Derfor lurte jeg på om noen har noen eksempler på scener fra en(eller flere) av hans filmer som viser hans særegenehet. Noen forslag, de bør helst være på Youtube, men har mulighet for å vise de fra DVD og . Dere kan gjerne komme med noen innspill på hva som var spesielt med han filmspråk og, har skrevet noe, men sikkert noen som har noe nytt å komme med. Endret 10. september 2007 av quakie Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvem er læreren din? Du kan jo f.eks. ta en eller annen scene fra 2001, for å vise til visuell perfeksjon. Ut fra voldtektsscena i ACO, kan du fortelle om bruken av klassisk musikk. Mystikken i den mest spesielle scenen i Eyes Wide Shut kan vel også sies å være et klart Kubrick-særpreg. Hvis du kan presisere litt mer hvilket område du vil ha noe om, så hadde det vært enklere. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skal framføre et lite Stanely Kubrick-prosjekt på skolen i morgen. Derfor lurte jeg på om noen har noen eksempler på scener fra en(eller flere) av hans filmer som viser hans særegenehet. Noen forslag, de bør helst være på Youtube, men har mulighet for å vise de fra DVD og . 9466131[/snapback] Helt klart, uten sidestykke, denne her: vBwhYMP4FK4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå