MetroN Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Så The Bourne Ultimatum i går. 10/10 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tok opp The Third Man på NRK2 i dag. Må ha sett feil på tiden, for opptaket starter litt ut i filmen. Lurer på om jeg har gått glipp av mye, det første mannen sier er: I never knew the old Vienna(?) before the war, with its st??? music, its glamour, and easy charm. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Spoiler fra filmen! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva er det med at i de fleste grøssere kommer folkene over det at de har drept folk, sett døde mennesker, osv osv etter bare noen par dager? Han kliner med dama etter en dag, og er like glad? Han har akkurat bada med skjeletter, døde folk, og han har til og med drept? Hadde ikke han mest sannsynlig vært på psykisk nå? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde også vært fornøyd hvis jeg hadde fått på med hu fine nabojenta der. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Googlet, og fant ut det faktisk var det første som blir sagt i filmen. Men lurer fortsatt på om det er noe viktig jeg har gått glipp av! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tok opp The Third Man på NRK2 i dag.Må ha sett feil på tiden, for opptaket starter litt ut i filmen. Lurer på om jeg har gått glipp av mye, det første mannen sier er: I never knew the old Vienna(?) before the war, with its st? music, its glamour, and easy charm. 9459784[/snapback] Jeg tror det er veldig tidlig i filmen, de første minuttene omtrent. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var litt uinformert, så jeg skrudde på El Laberinto del fauno, og da den var ferdig hadde The Third Man begynt for 20 minutter siden. Pan's Labyrinth var nok oppe på "genial" nivået, så jeg får se The Third Man en annen gang. Kunne trengt den HD-opptageren Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Lurer på om jeg skal se Hostel med en kamerat i kveld jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Lurer på om jeg skal se Hostel med en kamerat i kveld jeg. 9460054[/snapback] Den er absolutt severdig. Fin kompisfilm. Endret 9. september 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den er absolutt severdig. Fin kompisfilm. 9460211[/snapback] Jeg vet det. Så den i USA! Hyggelig film! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hyggelig er jo også et ord å bruke om Hostel :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hostel er vel en romantisk komedie? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Skikkelig koselig familiefilm det der, gutta Spoiler fra filmen! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva er det med at i de fleste grøssere kommer folkene over det at de har drept folk, sett døde mennesker, osv osv etter bare noen par dager? Han kliner med dama etter en dag, og er like glad? Han har akkurat bada med skjeletter, døde folk, og han har til og med drept? Hadde ikke han mest sannsynlig vært på psykisk nå? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde også vært fornøyd hvis jeg hadde fått på med hu fine nabojenta der. 9459790[/snapback] Jaja, meeen... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hostel er vel en romantisk komedie? 9461137[/snapback] Ok, da er det jeg som har missforstått litt. Var ikke det første jeg tenkte på når jeg så Barbara Nedeljakova for første gangen... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) I dag var det sovjetisk 70-talls sci-fi i form av Solaris. Den var bra, men såpass snål at den var litt vanskelig å få med seg. Min første Tarkovsky-film. EDIT: Jeg så Sunshine igjen i går. Den tilhører helt klart på min topp 20-liste, så ekstremt bra selv på DVD. Den filmen holder interessen min mye bedre enn alle de filmene jeg har sett i sommer. Endret 9. september 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ringte nettopp meg selv og fortalte litt om min filmsmak idag, for å sjekke om jeg har klart å utvikle meg til neste år! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 The Haunting (1963) går sent på TCM i kveld/natt. Tenker å ta den opp, men om den er like dårlig som versjonen fra 1999 er den ikke verdt det. Noen som kan si om filmen er like dårlig som den fra 1999? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 The Haunting (1963) går sent på TCM i kveld/natt. Tenker å ta den opp, men om den er like dårlig som versjonen fra 1999 er den ikke verdt det. Noen som kan si om filmen er like dårlig som den fra 1999? 9461722[/snapback] Robert Wises The Haunting (dvs originalen fra 1963) er en av de beste horrorfilmer gjennom tidene, remaken kan ikke sammenliknes. Vet dog ikke om filmen vises i anstendig utgave på TCM; Filmen er gjort i 2.35:1, og bruker hele bredden ganske aktivt. Vises den croppa til TV-format tror jeg den taper seg en del. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) For a Few Dollars More: "Any trouble, boy?" "No, old man. Thought I was having trouble with my adding. It's all right now." Veldig bra film, nå har jeg sett hele Dollar-triologien. Dollars More på 1. og Dollars på 2. og Good, Bad, Ugly på 3. Endret 10. september 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Det er en scene som sitter naglet i hodet mitt fra de filmene. Og Clint er ikke involvert engang. Den involverer Indio som er skyhøy på dop, kirkeorgelmusikk og en bonde. Når klokka begynner å spille den spooky sangen også akkurat når den går saaaktere og saaaktere så drønner kirkeorgelet fram *BANG* dau..fantastisk scene, fullstendig avhengig av Morricone's musikk. Endret 10. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg så Sunshine igjen i går. Den tilhører helt klart på min topp 20-liste, så ekstremt bra selv på DVD. Den filmen holder interessen min mye bedre enn alle de filmene jeg har sett i sommer. 9461470[/snapback] Jævlig synd at en så flott film fucker det hele opp med den slutten. Kommer bare til å sitte å grue meg til slutten neste gang jeg fyrer opp Sunshine. Huff huff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå