Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Blood Daimond i kveld, utrolig Trist film når du tenker over det, men er det bare jeg som syntes at denne burde være på imdbs topp 250 liste?

9449488[/snapback]

Den var der en god stund, men har falt av den nå ser jeg.

9449521[/snapback]

Den hopper inn og ut av listen. Kanskje den etablerer seg på listen etterhvert som tiden går.

Lenke til kommentar
Jaja, da vet man i allfall at det kommer noen bra filmer på kino om en stund.  :D

Superbad er ikke fantastisk, men den er morsom.

Likte du de andre Bourne-filmene kommer du nok til å like Ultimatum også.

Noe feedback på Ratatouille? Verdt å se for oss som er litt eldre også?

Lenke til kommentar
Battle Royale i dag. Det må være noe av det sykeste konseptet jeg har sett på film. Var uansett en veldig fin film, fin blir vel litt feil ord, men bra var den i alle fall.

9449354[/snapback]

Det er pokker meg tidenes film. Man kan ikke annet enn å elske stemningen i rommet da

han mannen kommer inn og sier at de skal drepe hverandre eller dø. <3

Lenke til kommentar
Så Blood Daimond i kveld, utrolig Trist film når du tenker over det, men er det bare jeg som syntes at denne burde være på imdbs topp 250 liste?

Jeg ser den hopper litt inn og ut av lista, men jeg håper den holder seg ute. Etter min mening ikke mer enn litt over middels.

Lenke til kommentar

Så nettopp 28 weeks later. Helt grei film, men ikke en verdig oppfølger. Filmen fanget litt av det eneren hadde, men den ble rett og slett for innholdsløs. Jeg skulle ha likt å sett en oppfølger som tok for seg det som skjedde i London i de 28 dagene. Kanskje en miniserie. Konseptet er hvertfall perfekt for meg. Zombiegore blandet med katastrofe og grøss. That's entertainment.

Lenke til kommentar

Så Disturbia på kino idag.

Må være en av de bedre teenage thriller/skrekk filmene der ute, syns den var faktisk bra og spennende, bare noen minus på at den var litt.... dum på slutten, og usannsynlig.

Spoiler fra filmen!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hva er det med at i de fleste grøssere kommer folkene over det at de har drept folk, sett døde mennesker, osv osv etter bare noen par dager? Han kliner med dama etter en dag, og er like glad? Han har akkurat bada med skjeletter, døde folk, og han har til og med drept? Hadde ikke han mest sannsynlig vært på psykisk nå? :roll:

Men bra spilt av Shia LaBeouf og David Morse.

Og, hu Sarah Roemer var deilig :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...