Hamsterino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så Blood Daimond i kveld, utrolig Trist film når du tenker over det, men er det bare jeg som syntes at denne burde være på imdbs topp 250 liste? 9449488[/snapback] Den var der en god stund, men har falt av den nå ser jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så Blood Daimond i kveld, utrolig Trist film når du tenker over det, men er det bare jeg som syntes at denne burde være på imdbs topp 250 liste? 9449488[/snapback] Den var der en god stund, men har falt av den nå ser jeg. 9449521[/snapback] Den hopper inn og ut av listen. Kanskje den etablerer seg på listen etterhvert som tiden går. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg håper på det, men jeg tviler. Det irriterer meg at kinofilmer som har vært ute i en måned eller likende ødelegger IMDb-statsene mine, sånn som Ratatouille, The Bourne Ultimatum og Superbad. Jaja, da vet man i allfall at det kommer noen bra filmer på kino om en stund. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jaja, da vet man i allfall at det kommer noen bra filmer på kino om en stund. Superbad er ikke fantastisk, men den er morsom. Likte du de andre Bourne-filmene kommer du nok til å like Ultimatum også. Noe feedback på Ratatouille? Verdt å se for oss som er litt eldre også? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 For å si det på din måte: Likte du de andre Pixar filmene, så liker du også Ratatouille Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 For å si det på din måte: Likte du de andre Pixar filmene, så liker du også Ratatouille 9449700[/snapback] Vel, Cars var jeg ikke helt glad i, men resten er top notch. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det kommer til å komme en Unrated-versjon av Die Hard 4 tydeligvis. Cool. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tror ikke du skal glede deg alt for mye, tror ikke det kommer inn 20 minutter med McClane banning og alt det andre som helst skulle vært der for at det skulle ha vært en veldig bra Die Hard film... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 For å si det på din måte: Likte du de andre Pixar filmene, så liker du også Ratatouille Vel, Cars var jeg ikke helt glad i, men resten er top notch. Er enig at den er den svakeste i gjengen, og Ratatouille er ikke helt der nede. Men det ingen Finding Nemo heller. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Så Battle Royale i dag. Det må være noe av det sykeste konseptet jeg har sett på film. Var uansett en veldig fin film, fin blir vel litt feil ord, men bra var den i alle fall. 9449354[/snapback] Det er pokker meg tidenes film. Man kan ikke annet enn å elske stemningen i rommet da han mannen kommer inn og sier at de skal drepe hverandre eller dø. <3 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Så Blood Daimond i kveld, utrolig Trist film når du tenker over det, men er det bare jeg som syntes at denne burde være på imdbs topp 250 liste? Jeg ser den hopper litt inn og ut av lista, men jeg håper den holder seg ute. Etter min mening ikke mer enn litt over middels. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Så nettopp 28 weeks later. Helt grei film, men ikke en verdig oppfølger. Filmen fanget litt av det eneren hadde, men den ble rett og slett for innholdsløs. Jeg skulle ha likt å sett en oppfølger som tok for seg det som skjedde i London i de 28 dagene. Kanskje en miniserie. Konseptet er hvertfall perfekt for meg. Zombiegore blandet med katastrofe og grøss. That's entertainment. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vi prøver å få i gang "Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post! -tråden igjen. Hadde vært fint om vi kunne ha fått en fin flyt slik som de har på DVDarkivet. Tror det er mange her på forumet som har noen filmer de vil kvitte seg med Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Noen som har sett Pathfinder? Går den inn under "dum action" standarden? Endret 8. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Så den i en del blad og syntes at den så ganske tøff ut, men så hørte jeg ikke noe mer om den så jeg bare glemte den... :!: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som har sett Pathfinder?Går den inn under "dum action" standarden? Har ikke sett den ferdig enda, men den er ikke dum action engang. Den er mindre enn det. Bare tåpelig og teit på en dårlig måte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Gledet meg til Pathfinder en stund, men så kom 300 og da hadde den ikke så mye å tilby. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som har sett Pathfinder? Går den inn under "dum action" standarden? 9453336[/snapback] Er det en slags Hollywood-versjon av Veiviseren? %20 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som har sett Pathfinder? Går den inn under "dum action" standarden? 9453336[/snapback] Er det en slags Hollywood-versjon av Veiviseren? %20 9453734[/snapback] Spot on - helt korrekt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Så Disturbia på kino idag. Må være en av de bedre teenage thriller/skrekk filmene der ute, syns den var faktisk bra og spennende, bare noen minus på at den var litt.... dum på slutten, og usannsynlig. Spoiler fra filmen! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva er det med at i de fleste grøssere kommer folkene over det at de har drept folk, sett døde mennesker, osv osv etter bare noen par dager? Han kliner med dama etter en dag, og er like glad? Han har akkurat bada med skjeletter, døde folk, og han har til og med drept? Hadde ikke han mest sannsynlig vært på psykisk nå? Men bra spilt av Shia LaBeouf og David Morse. Og, hu Sarah Roemer var deilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå