Cuneax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg tror 28 Weeks Later i bunn og grunn handler om hvor mye regissøren må hate barn. Jeg hadde null sympati for de destruktive drittungene og følte et intenst hat mot dem gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg tror 28 Weeks Later i bunn og grunn handler om hvor mye regissøren må hate barn. Jeg hadde null sympati for de destruktive drittungene og følte et intenst hat mot dem gjennom hele filmen. 9446315[/snapback] Off ja, hadde samme følelsen selv Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Likte aldri 28 Days Later spesielt. Helt grei film, men den tamme digitale kvaliteten plaget, musikken passet ofte ikke godt nok, sprintene zombier liker jeg ikke (Ja jeg vet det er et virus). Siste halvdelen av filmen irriterer også, hatet militærfolka. Filmen var ikke skummel, og mange scener fokuserte for mye på å skremme, uten å ha mye annet å tilby. 28 Weeks Later derimot! Regissøren Juan Carlos Fresnadillo oppfant en stil å filme de sprintene zombiene på, som faktisk var jævlig fet. Fremdeles ikke skummelt, men med en så spennende stil så gjør det ingenting. Mot slutten av Days finner vi én virkelig god sang som passer perfekt (In A Heartbeat), denne har de brukt som main theme i Weeks, noe som hever filmen en god del. Jeremy Renner, Robert Carlyle og Idris Elba (Utrolig dyktig skuespiller) eier første filmens skuespillere. Eneste jeg likte fra Days var Brendan Gleeson. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Fint at det ikke bare er meg som deler mitt hat mot drittungene i Weeks. Faktisk litt skummelt om hvor irritert jeg ble over dem. Personlig synes jeg det er ofte er dritt når man blander inn småunger i skrekk og actionfilmer, og det sier seg sjæl at Weeks faller en del i min bok når de er såpass sentrale i plottet. Må likevel nevne at Weeks hadde en av de beste åpningssekvensene jeg har sett på veldig lenge. Filmingen, musikken, intensiteten og valget hovedpersonen tar gjør det til en førsteklasses scene. Endret 7. september 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Personlig synes jeg det er ofte er dritt når man blander inn småunger i skrekk 9446846[/snapback] Det er veeeeldig populært akkurat det der.... The Grudge, The Ring, Dark Water osv osv..... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Må likevel nevne at Weeks hadde en av de beste åpningssekvensene jeg har sett på veldig lenge. Filmingen, musikken, intensiteten og valget hovedpersonen tar gjør det til en førsteklasses scene. 9446846[/snapback] Haha, vi er enige om litt av hvert, vi Åpningsscenen er helt fantastisk. Så den på nytt her om dagen. Makan til intensitet og adrenalinkick! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 28 Weeks Later er på vei til meg akkurat nå. I DVD-format altså. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg så Imaginary Heroes i dag. Anbefaler den til alle som liker melankolske, dype indiefilmer à la Mysterious Skin, The Virgin Suicides osv. EDIT: Ja, det ble dobbelpost det. Endret 7. september 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skal se Schindlers List nå, utrolig mange år siden jeg har sett den, og jeg har den på dvd i evigheter. Har hatt mye om jødeforfølgelse og holocaust i det siste på skolen så jeg ville se filmen igjen Gleder meg. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Oldboy er i hvertfall en av de beste filmene jeg har sett. Så den nå. Men jeg ble litt overrasket over hvor mye historien liknet på historien til filmen jeg lager selv nå. Sånn i det store og det hele, altså. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skal se Schindlers List nå, utrolig mange år siden jeg har sett den, og jeg har den på dvd i evigheter. Har hatt mye om jødeforfølgelse og holocaust i det siste på skolen så jeg ville se filmen igjen Gleder meg. 9448717[/snapback] Herlig film det, slutten begynte jeg nesten å grine av Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så Battle Royale i dag. Det må være noe av det sykeste konseptet jeg har sett på film. Var uansett en veldig fin film, fin blir vel litt feil ord, men bra var den i alle fall. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skal se Schindlers List nå, utrolig mange år siden jeg har sett den, og jeg har den på dvd i evigheter. Har hatt mye om jødeforfølgelse og holocaust i det siste på skolen så jeg ville se filmen igjen Gleder meg. 9448717[/snapback] Herlig film det, slutten begynte jeg nesten å grine av 9449350[/snapback] Du er ikke mann får du griner av film. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skal se Schindlers List nå, utrolig mange år siden jeg har sett den, og jeg har den på dvd i evigheter. Har hatt mye om jødeforfølgelse og holocaust i det siste på skolen så jeg ville se filmen igjen Gleder meg. 9448717[/snapback] Herlig film det, slutten begynte jeg nesten å grine av 9449350[/snapback] Du er ikke mann får du griner av film. 9449372[/snapback] Jeg så den med hele klassen, passa ikke da Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Skal se Schindlers List nå, utrolig mange år siden jeg har sett den, og jeg har den på dvd i evigheter. Har hatt mye om jødeforfølgelse og holocaust i det siste på skolen så jeg ville se filmen igjen Gleder meg. 9448717[/snapback] Herlig film det, slutten begynte jeg nesten å grine av 9449350[/snapback] Du er ikke mann får du griner av film. 9449372[/snapback] Antar at det var ironi. Eller kanskje jeg bare misforstod. Endret 7. september 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nettopp sett Pulp Fiction. Ganske lite å si om denne. Rett og slett genial film. Men Travolta gjør en glimrende prestasjon som Vincent Vega. Har ikke sett så mange filmer av Tarantino, men denne er uten tvil den beste jeg har sett hittil. Gav den likevell 9/10. I følge kulturo's karaktersystem manglet den litt av det som skal til for å få 10'ern. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Antar at det var ironi. Eller kanskje jeg bare misforstod. 9449401[/snapback] Kunne ikke vært mer alvorlig. Endret 7. september 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er ordet "før" eller "når"? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så Blood Daimond i kveld, utrolig Trist film når du tenker over det, men er det bare jeg som syntes at denne burde være på imdbs topp 250 liste? Jeg mener den var jo bedre enn de fleste på den lista, uansett så Anbefales den på det Sterkeste. Var det foressten en sann i historie? Syntes at jeg har hørt noe snakk om det men blander en god del. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så Blood Daimond i kveld, utrolig Trist film når du tenker over det, men er det bare jeg som syntes at denne burde være på imdbs topp 250 liste?Jeg mener den var jo bedre enn de fleste på den lista, uansett så Anbefales den på det Sterkeste. Var det foressten en sann i historie? Syntes at jeg har hørt noe snakk om det men blander en god del. 9449488[/snapback] Den er nok basert på en sann historie, men det er blandet inn en del fiksjon også. Tror værtfall det var sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå