Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Hvordan er Cinema Paradiso?

7415074[/snapback]

Veldig veldig søt. Den sies å være alle filmskaperes yndlingsfilm, som høres veldig ambisiøst ut, men jeg tror de fleste som føler de har et mer-enn-gjennomsnittlig forhold til begrepet film vil finne den fortryllende. Jeg kunne ikke annet enn forelske meg.

7415120[/snapback]

 

Anbefales altså? *Bestille* :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor det har blitt av denne mannen?

filmplanetenProgrl.jpg

Tidligere Filmplaneten programleder..

Søkte etter programmet på google og fikk til min store forundring frem at Filmplaneten søkte ny programleder. Hvorfor i alle verdens dager gjør de det?

Han er desidert min yndlingsprogramleder.

 

Og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i episodene hans?

7418885[/snapback]

Mener alle episodene lå på NRKs web-tv en tid tilbake. Kan anbefale folk å bruke sidene flittig.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor det har blitt av denne mannen?

filmplanetenProgrl.jpg

Tidligere Filmplaneten programleder..

Søkte etter programmet på google og fikk til min store forundring frem at Filmplaneten søkte ny programleder. Hvorfor i alle verdens dager gjør de det?

Han er desidert min yndlingsprogramleder.

 

Og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i episodene hans?

7418885[/snapback]

Mener alle episodene lå på NRKs web-tv en tid tilbake. Kan anbefale folk å bruke sidene flittig.

7419124[/snapback]

 

Fant dem ikke der..

Lenke til kommentar
Anbefaler du å se den for ihuga fans som meg, eller anbefaler du å la være, så filmen blir en mest mulig overraskende?

7421902[/snapback]

 

Hmmm...vanskelig spørsmål. Men jeg følte ikke at traileren ga vekk for mye. Tror ikke jeg hørte et ord med dialog, bare bisarre bilder og lyder. Det er vel egentlig opp til deg selv å avgjøre det, om du vil at filmen skal være en total overraskelse når du ser den, så vil jeg si at du bør la være å se den.

Lenke til kommentar
Trailer til Lynchs Inland Empire. Kvaliteten er ikke akkurat super, men absolutt overkommelig. Ser ut som en koselig familie film

7421778[/snapback]

Det var da minst én scene fra Lynch' "Rabbits" i den traileren? Det virket nå litt pussig. Then again, det er jo Lynch vi snakker om.

 

Jeg fikk deilig gåsehud, iallfall. Ubeskrivelig hvor mye jeg gleder meg. Skal til Australia, og være der en del måneder, rett etter nyttårsskifte. Forhåpentligvis ser de en snarere premièredato enn her til lands. :)

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
Jeg er overrasket at du i det hele tatt gjør noe på studiene dine cun, virker som du går på tidenes mest slappe studie. :p

7422190[/snapback]

Må nok nevne psykologi grunnkurs i den sammenhengen, jeg har ikke vært på forelesning på over 3 måneder og åpnet boken før dagens eksamen på lørdag.

 

Jeg fikk forresten C på dagens eksamen, så 48 timer er altså nok tid til å lære seg nok til å ligge over gjennomsnittet i klassen.

Lenke til kommentar
Jeg er overrasket at du i det hele tatt gjør noe på studiene dine cun, virker som du går på tidenes mest slappe studie. :p

7422190[/snapback]

Må nok nevne psykologi grunnkurs i den sammenhengen, jeg har ikke vært på forelesning på over 3 måneder og åpnet boken før dagens eksamen på lørdag.

 

Jeg fikk forresten C på dagens eksamen, så 48 timer er altså nok tid til å lære seg nok til å ligge over gjennomsnittet i klassen.

7422416[/snapback]

Kan skrive under på dette, tok et sabbatår på psykologi årsstudium, leste maks 7 timer natta før til hver eksamen, og fikk bestått på alt (dårlige karakterer dog).

 

I et av fagene fikk vi til og med en liste på ~tjue oppgaver, hvorav tre eller noe sånt ble tilfeldig trukket og kunne velges blant på eksamen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...