Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Selv venter jeg på Grindhouse. Er ikke liksom dealen å se filmene sammen?

9433963[/snapback]

Gjør det samme og jo det er det.

Selv venter jeg på Grindhouse. Er ikke liksom dealen å se filmene sammen?

9433963[/snapback]

Hvis du sier det så, jeg har ikke peiling. Registrerer bare at Grindhouse ikke er å få laste, eeh, kjøpt noe sted i ordentlig kvalitet :)

9433983[/snapback]

Hadde ventet på Grindhouse hadde jeg vært deg. Kan ikke uttale meg om du ødelegger opplevelsen ved å se Death Proof, med tanke på at jeg venter selv. Stay true to the concept.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det snart tid for klassebilde, og siden det er siste året på VGS, tenkte vi at vi skulle gjøre noe morsomt ut av det, og ha et tema. Forslaget som slo best igjennom var at alle kler seg ut som en filmkarakter. Da lurer jeg rett og slett på om dere filmnerder har noen gode forslag. Planen hittil:

Eraserhead, forutsetter at jeg rekker å gro nok hår til tiden

eraserhead_1131998196.jpg

Backup hvis jeg ikke rekker det: Dr. Strangelove, forutsetter at jeg finner en rullestol

75105816_e1afd916b4.jpg

Backup hvis jeg ikke finner en rullestol: Döden

doden.jpg

Raoul Duke var dessverre opptatt (noe jeg er jævlig bitter over).

Dette var det beste jeg kom på, noen bedre?

Lenke til kommentar

Forsåvidt, men Hellboy er stor og diger, jeg er liten og spinkel. blir litt feil bare. Men ingen forslag er egentlig for dumme, bare kjør på.

Stormtrooperen er bare en mulighet hvis jeg får låne den eller noe. Som sagt, minst mulig penger skal brukes, og hvis jeg blir umotivert finner jeg bare fram en hockeymaske og er Jason.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Hva skal jeg ta som særemne? Jeg vil gjerne ta noe med film. Jeg hadde tenkt til å ta om Tarantino og fortelle hva som særpreger filmene hans og gjør de bra. Men jeg må ha med en norsk film eller bok også. :hm: Tenkte på å kanskje ta Forskjeller/likheter mellom Kill Bill og Kill Buljo, men jeg tror det kan bli kjedelig med tanke på at Kill Buljo suger en del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva skal jeg ta som særemne? Jeg vil gjerne ta noe med film. Jeg hadde tenkt til å ta om Tarantino og fortelle hva som særpreger filmene hans og gjør de bra. Men jeg må ha med en norsk film eller bok også. :hm: Tenkte på å kanskje ta Forskjeller/likheter mellom Kill Bill og Kill Buljo, men jeg tror det kan bli kjedelig med tanke på at Kill Buljo suger en del.

9435215[/snapback]

Du kan skrive om SFX og blande inn nordmannen som laget effektene til The Matrix - Revolutions.

Lenke til kommentar

9435215[/snapback]

Jeg har også særemne i år. Jeg skal skrive om utviklingen i norsk film, i forhold til tematikk, teknologi, og historiske hendelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...