Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Selv venter jeg på Grindhouse. Er ikke liksom dealen å se filmene sammen? 9433963[/snapback] Gjør det samme og jo det er det. Selv venter jeg på Grindhouse. Er ikke liksom dealen å se filmene sammen? 9433963[/snapback] Hvis du sier det så, jeg har ikke peiling. Registrerer bare at Grindhouse ikke er å få laste, eeh, kjøpt noe sted i ordentlig kvalitet 9433983[/snapback] Hadde ventet på Grindhouse hadde jeg vært deg. Kan ikke uttale meg om du ødelegger opplevelsen ved å se Death Proof, med tanke på at jeg venter selv. Stay true to the concept. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Enig. Filmene ble lagd for å vises sammen. Man kan se de separat etter man har sett Grindhouse. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nå er det snart tid for klassebilde, og siden det er siste året på VGS, tenkte vi at vi skulle gjøre noe morsomt ut av det, og ha et tema. Forslaget som slo best igjennom var at alle kler seg ut som en filmkarakter. Da lurer jeg rett og slett på om dere filmnerder har noen gode forslag. Planen hittil: Eraserhead, forutsetter at jeg rekker å gro nok hår til tiden Backup hvis jeg ikke rekker det: Dr. Strangelove, forutsetter at jeg finner en rullestol Backup hvis jeg ikke finner en rullestol: Döden Raoul Duke var dessverre opptatt (noe jeg er jævlig bitter over). Dette var det beste jeg kom på, noen bedre? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Helst noen som det lar seg gjøre å kle seg ut som, takk Hadde vært helt enormt kult hvis jeg fikk tak i en Stormtrooper-drakt, men tror ikke jeg gidder å legge spesielt mye penger i dette. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hvis du sier det så, jeg har ikke peiling. Registrerer bare at Grindhouse ikke er å få laste, eeh, kjøpt noe sted i ordentlig kvalitet 9433983[/snapback] se en film av gangen, og i mellom bare ser du noen av trailerene på youtube;) Endret 5. september 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hellboy er da ikke SÅ vanskelig? Få tak i rødfarge og et sett dykkebriller som du bare legger et lag med voks/leire/lim uttapå, for å få horna. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Stormtrooper-drakt koster maaaaaaaaange tusen så det kan du glemme tror jeg. Hvis du ikke vil lage noe selv, da: http://www.tronguy.net/images/TronGuyWallpaper800x600.jpg Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Forsåvidt, men Hellboy er stor og diger, jeg er liten og spinkel. blir litt feil bare. Men ingen forslag er egentlig for dumme, bare kjør på. Stormtrooperen er bare en mulighet hvis jeg får låne den eller noe. Som sagt, minst mulig penger skal brukes, og hvis jeg blir umotivert finner jeg bare fram en hockeymaske og er Jason. Endret 5. september 2007 av athorb Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva skal jeg ta som særemne? Jeg vil gjerne ta noe med film. Jeg hadde tenkt til å ta om Tarantino og fortelle hva som særpreger filmene hans og gjør de bra. Men jeg må ha med en norsk film eller bok også. Tenkte på å kanskje ta Forskjeller/likheter mellom Kill Bill og Kill Buljo, men jeg tror det kan bli kjedelig med tanke på at Kill Buljo suger en del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva skal jeg ta som særemne? Jeg vil gjerne ta noe med film. Jeg hadde tenkt til å ta om Tarantino og fortelle hva som særpreger filmene hans og gjør de bra. Men jeg må ha med en norsk film eller bok også. Tenkte på å kanskje ta Forskjeller/likheter mellom Kill Bill og Kill Buljo, men jeg tror det kan bli kjedelig med tanke på at Kill Buljo suger en del. 9435215[/snapback] Du kan skrive om SFX og blande inn nordmannen som laget effektene til The Matrix - Revolutions. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ser ut som om det kommer en liten westernbølge igjen. Noe som er flott. Pitt skal spille Jesse James og i tillegg er Bale og Crowe i en og samme film: http://www.kulturo.no/video/2321 Yummy Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva skal jeg ta som særemne? Jeg vil gjerne ta noe med film. Jeg hadde tenkt til å ta om Tarantino og fortelle hva som særpreger filmene hans og gjør de bra. Men jeg må ha med en norsk film eller bok også. Tenkte på å kanskje ta Forskjeller/likheter mellom Kill Bill og Kill Buljo, men jeg tror det kan bli kjedelig med tanke på at Kill Buljo suger en del. 9435215[/snapback] Jeg har også særemne i år. Jeg skal skrive om utviklingen i norsk film, i forhold til tematikk, teknologi, og historiske hendelser. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Høres ut som om du må skrive om en tragedie.... Men seriøst, jeg ser nesten aldri norske filmer for tiden. Har kvaliteten hevet seg i forhold til situasjonen for 3-4 år siden? Eller er vi fortsatt lillebror i Skandinavia når det kommer til film? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Norsk filmer nok på en liten opptur om dagen, men er nok et stykke Sverige og Danmark ennå. Vet ikke med Finland, men de har jo Ari Kaurismaki. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ulver har i hvert fall bidratt til å gjøre norsk filmmusikk skambra i filmer som Uno, Svidd Neger og Salto, Salmiakk og Kaffe. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Norsk film er absolutt inne i en god periode, sett en del gode filmer de siste 2-3 åra. Finner nok mye rart når jeg fordyper meg, og må se en haug med filmer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ser ut som om det kommer en liten westernbølge igjen. Noe som er flott. Pitt skal spille Jesse James og i tillegg er Bale og Crowe i en og samme film:http://www.kulturo.no/video/2321 Yummy 9435474[/snapback] 3:10 To Yuma er virkelig en film jeg gleder meg til! Herregud, Bale og Crowe i samme film! Jeg elsker jo begge to Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Enig i at den ser spenstig ut, men når skal det komme noe annet enn oppfølgere og nyinnspillinger fra Hollywood? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Enig i at den ser spenstig ut, men når skal det komme noe annet enn oppfølgere og nyinnspillinger fra Hollywood? 9435719[/snapback] Den dagen Bollywood lager remake av Håkon Håkonsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå