Cuneax Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Filmen er ekstremt dårlig (faktisk noe av det verste jeg noensinne har sett) og effektene er skrekkelige (spesielt animasjonen av kappa hans). Styr unna! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hadde akkurat et lite gjensyn med Koyaanisqatsi, og jeg kunne ikke la være å tenke på hvordan filmen hadde vært i 1080p. Syntes selv den filmen var litt kjedelig da jeg så den, men jeg ble sittende og måpe av foto og bildebruk. Så en HD-versjon hadde vært fantastisk. Uansett tenker jeg at jeg kanskje må ta et gjensyn med filmen, og ikke minst se resten av triologien (hvordan er den i forhold forresten?). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Husker jeg leste Tegneserien spawn da jeg så at det var en film om spawn. Er filmen bra? Effektene så bra ut til og være fra den tiden. 9426944[/snapback] Syntes den var kul når den kom ut, men tror jeg var full. Eller sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Filmen er veldig dårlig. Vi snakker ikke Captain America dårlig, men ganske langt nede. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Filmen er veldig dårlig. 9427500[/snapback] Hvorfor? Har nemlig ikke sett den... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Synes også Spawn var kjempefestelig da jeg så den som ung apprentice. Special effects var vell egentlig ganske greie med hensyn til tidsperioden, eller? Men så den pånytt for en tid tilbake og synes bare filmen var pinlig fra begynnelse til slutt. Så ingen skade skjedd om man styrer unna denne. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Synes ikke svaret var noe særlig begrunnet! Hva med å utdype? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 ^^Så ikke at du ville ha et udypet svar før jeg postet. Men uansett, det er noen år siden jeg sist så filmen så husker ikke konkret hva som var dårlig, bare at den var det. Kanskje noen med bedre hukommelse enn meg kan hjelpe? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Synes ikke svaret var noe særlig begrunnet! Hva med å utdype? 9428762[/snapback] Hva jeg skrev for et år siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6313321 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 syntes at det du skrev da, stemmer fremdels. PS. Hellboy er verken DC eller marvel, og den er jo ganske digg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hellboy er et flott stykke film, som desverre ble litt "sabotert" av en "over-the-top" slutt. En av de bedre filmene basert på et tegneserieblad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hellboy er et flott stykke film, som desverre ble litt "sabotert" av en "over-the-top" slutt. En av de bedre filmene basert på et tegneserieblad. 9429519[/snapback] over-the-top slutter er vel vanlig kost i tegneseriefilmer da helst med et eller flere amrikanske flagg i bakgrunnen. (til og med Ang Lee`s Hulk hadde det) Men ser frem til Hellboy-Golden Army Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Med tanke på at vår kjære Werner Herzog fyller 65 år i dag virket det som en god idè å fyre opp Grizzly Man. Og for en dokumentar... Sier bare en ting jeg: Timothy Treadwell var en klikka fyr! Kan anbefales til alle som har lyst til å se hva som skjer når man krysser sin egne og ikke minst naturens grenser. Endret 5. september 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Med tanke på at vår kjære Werner Herzog fyller 65 år i dag virket det som en god idè å fyre opp Grizzly Man. Og for en dokumentar... Sier bare en ting jeg: Timothy Treadwell var en klikka fyr! Kan anbefales til alle som har lyst til å se hva som skjer når man krysser sin egne og ikke minst naturens grenser. 9431449[/snapback] Jeg har hatt lyst til å se den filmen lenge. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så Goodfellas igjen i går. Der har man et godt stykke film. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Med tanke på at vår kjære Werner Herzog fyller 65 år i dag virket det som en god idè å fyre opp Grizzly Man. Og for en dokumentar... 9431449[/snapback] Du burde også se Aguirre, der Zorn Gottes. Litt av en film... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skrew that. Fitzcarraldo ftw! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er det nedtur å se Death Proof før Grindhouse? Har førstnevnte liggende her, men lurer på om jeg går glipp av noe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Selv venter jeg på Grindhouse. Er ikke liksom dealen å se filmene sammen? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Selv venter jeg på Grindhouse. Er ikke liksom dealen å se filmene sammen? 9433963[/snapback] Hvis du sier det så, jeg har ikke peiling. Registrerer bare at Grindhouse ikke er å få laste, eeh, kjøpt noe sted i ordentlig kvalitet Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det kommer jo ikke en samlet DVD av Grindhouse i første omgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå