Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde akkurat et lite gjensyn med Koyaanisqatsi, og jeg kunne ikke la være å tenke på hvordan filmen hadde vært i 1080p.

Syntes selv den filmen var litt kjedelig da jeg så den, men jeg ble sittende og måpe av foto og bildebruk. Så en HD-versjon hadde vært fantastisk.

Uansett tenker jeg at jeg kanskje må ta et gjensyn med filmen, og ikke minst se resten av triologien (hvordan er den i forhold forresten?).

Lenke til kommentar
Husker jeg leste Tegneserien spawn da jeg så at det var en film om spawn. Er filmen bra? Effektene så bra ut til og være fra den tiden.

9426944[/snapback]

Syntes den var kul når den kom ut, men tror jeg var full. Eller sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Filmen er veldig dårlig. Vi snakker ikke Captain America dårlig, men ganske langt nede.

Lenke til kommentar

Synes også Spawn var kjempefestelig da jeg så den som ung apprentice. Special effects var vell egentlig ganske greie med hensyn til tidsperioden, eller? Men så den pånytt for en tid tilbake og synes bare filmen var pinlig fra begynnelse til slutt.

Så ingen skade skjedd om man styrer unna denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hellboy er et flott stykke film, som desverre ble litt "sabotert" av en "over-the-top" slutt. En av de bedre filmene basert på et tegneserieblad.

9429519[/snapback]

over-the-top slutter er vel vanlig kost i tegneseriefilmer da ;)

helst med et eller flere amrikanske flagg i bakgrunnen.

(til og med Ang Lee`s Hulk hadde det)

Men ser frem til Hellboy-Golden Army :)

Lenke til kommentar

Med tanke på at vår kjære Werner Herzog fyller 65 år i dag virket det som en god idè å fyre opp Grizzly Man. Og for en dokumentar...

Sier bare en ting jeg: Timothy Treadwell var en klikka fyr! Kan anbefales til alle som har lyst til å se hva som skjer når man krysser sin egne og ikke minst naturens grenser.

Endret av CollectTheCheck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Med tanke på at vår kjære Werner Herzog fyller 65 år i dag virket det som en god idè å fyre opp Grizzly Man. Og for en dokumentar...

Sier bare en ting jeg: Timothy Treadwell var en klikka fyr! Kan anbefales til alle som har lyst til å se hva som skjer når man krysser sin egne og ikke minst naturens grenser.

9431449[/snapback]

Jeg har hatt lyst til å se den filmen lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...