Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så får vi se om Stallone klarer å overaske på ny med den nye Rambo-filmen ^^

Syntes den mannen har fått litt vel mye ufortjent pes. Han ble vel kåret til forrige århundrets værste skuespiller, eller husker jeg feil?

9423383[/snapback]

Noen idioter som deler ut Razzie'ene klarte kuntstykket å kåre Sylvester Stallone til tidenes mest elendige skuespiller. Mannen som har portrettert to av filmhistoriens mest kjente karakterer og som også eide i den stjernespekkede filmen Cop Land fortjener selvsagt langt bedre.

Ja, fyren har spilt i den ene b-filmen etter den andre, men det gjør han ikke nødvendigvis til tidenes dårligste skuespiller. Kanskje bare Sly innimellom er elendig til å velge roller?

Lenke til kommentar

Mannen må ha vært litt for innstillt på å tjene penger. Bla. Judge Dredd og Cobra skulle jo egentlig bli franchiser, men ente opp som ikke-suksessrike b-filmer. Men til tross for noen ganske elendige presentasjoner har jo mannen flere ganger bevist at han er en kurrant skuespiller.

Lenke til kommentar
Det var ikke Stallone sin feil at Dredd ble som den ble. Med rett historie og regissør kunne han blitt en meget god Judge Dredd, for strengt talt så kunne han passet godt til rollen.

9424101[/snapback]

Er ikke noe galt med Judge Dredd. Balthazar Getty i en liten rolle trekker opp filmen, samt de gode effektene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Judge Dredd er kjempefestelig, hvis vi ser bort fra den helt håpløse comic-reliefen.

Malapropos: Vet noen om det er noen planer om å gi ut Qatsi-trilogien på noen av HD-formatene? Hadde akkurat et lite gjensyn med Koyaanisqatsi, og jeg kunne ikke la være å tenke på hvordan filmen hadde vært i 1080p.

Lenke til kommentar

Har ikke sett Judge Dredd siden 90-tallet tror jeg, men det eneste minnet jeg sitter igjen med er meg og en kompis som lo oss ihjel og etterlignet "Øy em the løøøv" i lang tid etterpå. Men filmen skal sees igjen ila uken, om jeg da har den liggende fortsatt. Lenge siden jeg har tatt i bruk VHS nå, men må jo ha litt nostalgi ^^

Fatteren har en gammel BETA maskin liggende også, med haugevis av gode gamle klassikere. Bud Spencer <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...