Dotten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Må si den siste Rocky-filmen var overaskende bra. Ødela jo helt kalkunforventningene mine. Årets overaskelse for min egen del, var en fin dramafilm. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Rocky Balboa var herlig, selv om en del er uenige. Men så liker jeg både sentimental-Rocky og Cheesy-Rocky. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Enig. Rocky Balboa overrasaska stort. Kanskje litt skuffa over selve bokse-sekvensen, men det var fortsatt en god film. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Så får vi se om Stallone klarer å overaske på ny med den nye Rambo-filmen ^^ Syntes den mannen har fått litt vel mye ufortjent pes. Han ble vel kåret til forrige århundrets værste skuespiller, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Andre enn meg som har tenkt å se Shoot 'em Up når den kommer på kino? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Så får vi se om Stallone klarer å overaske på ny med den nye Rambo-filmen ^^ Syntes den mannen har fått litt vel mye ufortjent pes. Han ble vel kåret til forrige århundrets værste skuespiller, eller husker jeg feil? 9423383[/snapback] Noen idioter som deler ut Razzie'ene klarte kuntstykket å kåre Sylvester Stallone til tidenes mest elendige skuespiller. Mannen som har portrettert to av filmhistoriens mest kjente karakterer og som også eide i den stjernespekkede filmen Cop Land fortjener selvsagt langt bedre. Ja, fyren har spilt i den ene b-filmen etter den andre, men det gjør han ikke nødvendigvis til tidenes dårligste skuespiller. Kanskje bare Sly innimellom er elendig til å velge roller? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Mannen er jo "The løøv" Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Mannen må ha vært litt for innstillt på å tjene penger. Bla. Judge Dredd og Cobra skulle jo egentlig bli franchiser, men ente opp som ikke-suksessrike b-filmer. Men til tross for noen ganske elendige presentasjoner har jo mannen flere ganger bevist at han er en kurrant skuespiller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det var ikke Stallone sin feil at Dredd ble som den ble. Med rett historie og regissør kunne han blitt en meget god Judge Dredd, for strengt talt så kunne han passet godt til rollen. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja, jeg må si meg enig i det. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bare prestasjonen i Rocky er nok til å diskvalifisere han fra den tittelen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Andre enn meg som har tenkt å se Shoot 'em Up når den kommer på kino? 9423773[/snapback] Den skal sees ja Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det var ikke Stallone sin feil at Dredd ble som den ble. Med rett historie og regissør kunne han blitt en meget god Judge Dredd, for strengt talt så kunne han passet godt til rollen. 9424101[/snapback] Er ikke noe galt med Judge Dredd. Balthazar Getty i en liten rolle trekker opp filmen, samt de gode effektene. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Balthazar Getty i en liten rolle trekker opp filmen 9425167[/snapback] Men samtidig irriterer Rob Schneider vettet av en! Snakk om spasmeframkallende skuespiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Judge Dredd er kjempefestelig, hvis vi ser bort fra den helt håpløse comic-reliefen. Malapropos: Vet noen om det er noen planer om å gi ut Qatsi-trilogien på noen av HD-formatene? Hadde akkurat et lite gjensyn med Koyaanisqatsi, og jeg kunne ikke la være å tenke på hvordan filmen hadde vært i 1080p. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 I dag fikk jeg min aller første Criterion Collection-film! Den utvalgte ble Bicycle Thieves, og jeg må si at DVDen ser så fin ut at jeg kommer nok til å kjøpe flere Criterion-DVDer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Balthazar Getty i en liten rolle trekker opp filmen 9425167[/snapback] Men samtidig irriterer Rob Schneider vettet av en! Snakk om spasmeframkallende skuespiller. 9425424[/snapback] Sorry, men må bare vise denna 9z2s19aFCjg Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Haha, South park er så genialt... Litt OT Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har ikke sett Judge Dredd siden 90-tallet tror jeg, men det eneste minnet jeg sitter igjen med er meg og en kompis som lo oss ihjel og etterlignet "Øy em the løøøv" i lang tid etterpå. Men filmen skal sees igjen ila uken, om jeg da har den liggende fortsatt. Lenge siden jeg har tatt i bruk VHS nå, men må jo ha litt nostalgi ^^ Fatteren har en gammel BETA maskin liggende også, med haugevis av gode gamle klassikere. Bud Spencer <3 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Husker jeg leste Tegneserien spawn da jeg så at det var en film om spawn. Er filmen bra? Effektene så bra ut til og være fra den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå