DoktorBacon Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Sovna under begge Clerks-filmene... viser igjen hvor forskjellig humor folk har. By the way Thrusthamster , The Proposition er herlig. Spar den til slutt. Endret 3. september 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sovna under begge Clerks-filmene... viser igjen hvor forskjellig humor folk har. Og hvor forskjellig filmsmak man kan ha. Den hadde en 2-3 morsomme scener, men det var det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sovna under begge Clerks-filmene... viser igjen hvor forskjellig humor folk har. Og hvor forskjellig filmsmak man kan ha. 9419309[/snapback] Og hvor lite respekt man har for en film hvis man sovner under den og deretter uttaler seg negativt om den Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 I dag fikk jeg: ManhattanSunshineSolyarisThe PropositionYojimboOnce Upon A Time in AmericaInfernal AffairsFor A Few Dollars MoreLittle Miss SunshineCool Hand LukeTrue RomanceOldboyAnnie HallHot Fuzz Også kommer Ladri di Biciclette og Stalker i posten snart. Hvilken synes dere jeg burde se først? Den eneste jeg har sett av dem er Sunshine. 9418693[/snapback] True Romance er best. 9418914[/snapback] Film er ingen konkurranse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Film er ingen konkurranse. 9419389[/snapback] True Romance er fortsatt best. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Utalte meg aldri negativt. Har faktisk ikke giddi å gitt filmene karakter på IMDB (noe jeg alltid gjør) fordi jeg ikke sitter igjen med et godt nok inntrykk. Det jeg så derimot lo jeg aldri av. Men så synes jeg feks. Holy Grail er veldig umorsom også... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Film er ingen konkurranse. 9419389[/snapback] True Romance er fortsatt best. 9419392[/snapback] Sånne uttalelser gjør diskusjonen fattig. Endret 3. september 2007 av cun Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har selv sovnet under filmer som Once upon a time in America og Spartacus blant annet. Men flotte filmer allikevel. Av og til er man bare ekstremt trøtt, spesielt når det er midt på natten etter en lang filmkveld ^^ Film er ingen konkurranse. 9419389[/snapback] Du ville vel takken nei til en Oscar, kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Film er ingen konkurranse. 9419389[/snapback] True Romance er fortsatt best. 9419392[/snapback] Sånne uttalelser gjør diskusjonen fattig. 9419398[/snapback] Ok. Så du vil leve i en verden der alle filmer likestilles? For en dørgende kjedelig tankegang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hva er mest interessant? Hvilken film som er best av A og B eller litt mer utfyllende informasjon om hvorfor og hva man liker ved film? Ok. Så du vil leve i en verden der alle filmer likestilles? For en dørgende kjedelig tankegang. 9419470[/snapback] Stråmann. Hold deg for god til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hva er mest interessant? Hvilken film som er best av A og B eller litt mer utfyllende informasjon om hvorfor og hva man liker ved film?9419491[/snapback] Alt til sin tid, min gode mann. Han spurte hvilken film vi andre mente han burde se først og jeg svarte. Where's the crime in that. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er likevel synd at flesteparten av "diskusjonene" jeg har observert her drukner i konkurransen om hva som er best. Skal man forsøke å gjøre diskusjonen mer interessant, så burde man også starte med seg selv Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Og hvor lite respekt man har for en film hvis man sovner under den og deretter uttaler seg negativt om den Joda, jeg er forsåvidt enig. Men å sovne under film har aldri vært mitt problem, da jeg ikke kan huske en eneste gang jeg har sovnet mens jeg har sett på film. Endret 3. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Filmer jeg i forbifarten kan huske å ha sovnet under: -Touch of Evil -Nightwatch (Ночной дозор) -The Good Shepherd Jeg skal ærlig talt innrømme at jeg ikke er særlig positivt innstilt på å se disse filmene igjen, spesielt ikke den russiske effektsmørja (jeg holdt meg våken til slutten på den, i det minste). Regissøren De Niro imponerer meg ikke (jeg har nemlig holdt meg våken gjennom hele A Bronx Tale). Mulig jeg ville sett annerledes på det i dag Endret 3. september 2007 av cun Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Min første tur på kino, Heldiggrisen Babe, jeg sovnet. Eneste filmen jeg noensinne har sovnet under. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Men å sovne under film har aldri vært mitt problem, da jeg ikke kan huske en eneste gang jeg har sovnet mens jeg har sett på film. 9419565[/snapback] Jeg har sovnet under mange filmer (Man Bites Dog, LotR - TTT (premiere), München, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy osv), men jeg pleier ikke å kritisere filmen av den grunn. Det er som regel min egen feil Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har sovnet under mange filmer [...] The Hitchhiker's Guide to the Galaxy [...] 9419648[/snapback] Den også, ja! Stemmer det. Også After the Sunset. Nei, jeg skylder på filmene Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sovner ofte på kino med ungene. Er en kostbar søvn, men en familiefar må ta til seg de pausene man kan ^^ Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sovner ofte på kino med ungene. Er en kostbar søvn, men en familiefar må ta til seg de pausene man kan ^^ 9420015[/snapback] Hehe, genialt... Jeg sovnet under gudfaren 2, har ikke orket og se den etter at jeg fant ut hvor lenge den varte, men er altid greit og ha noe og se på når livet er kjedelig... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Aprosos Jesus, de som kan bør prøve å få med seg Jesus Camp på NRK2 klokken ti over åtte. En tankevekkende og ganske så skremmende dokumentar om noen amerikanske kristne som har vandret mer enn langt nok inn i kokkoland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå