Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Sovna under begge Clerks-filmene... viser igjen hvor forskjellig humor folk har.

Og hvor forskjellig filmsmak man kan ha.

9419309[/snapback]

Og hvor lite respekt man har for en film hvis man sovner under den og deretter uttaler seg negativt om den :)

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg:

• Manhattan
    Sunshine
    Solyaris
    The Proposition
    Yojimbo
    Once Upon A Time in America
    Infernal Affairs
    For A Few Dollars More
    Little Miss Sunshine
    Cool Hand Luke
    True Romance
    Oldboy
    Annie Hall
    Hot Fuzz

Også kommer Ladri di Biciclette og Stalker i posten snart.

Hvilken synes dere jeg burde se først? Den eneste jeg har sett av dem er Sunshine.

9418693[/snapback]

True Romance er best.

9418914[/snapback]

Film er ingen konkurranse.

Lenke til kommentar

Har selv sovnet under filmer som Once upon a time in America og Spartacus blant annet. Men flotte filmer allikevel. Av og til er man bare ekstremt trøtt, spesielt når det er midt på natten etter en lang filmkveld ^^

9419389[/snapback]

Du ville vel takken nei til en Oscar, kan jeg tenke meg :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

9419389[/snapback]

True Romance er fortsatt best.

9419392[/snapback]

Sånne uttalelser gjør diskusjonen fattig.

9419398[/snapback]

Ok. Så du vil leve i en verden der alle filmer likestilles? For en dørgende kjedelig tankegang.

Lenke til kommentar

Hva er mest interessant? Hvilken film som er best av A og B eller litt mer utfyllende informasjon om hvorfor og hva man liker ved film?

Ok. Så du vil leve i en verden der alle filmer likestilles? For en dørgende kjedelig tankegang.

9419470[/snapback]

Stråmann. Hold deg for god til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er mest interessant? Hvilken film som er best av A og B eller litt mer utfyllende informasjon om hvorfor og hva man liker ved film?

9419491[/snapback]

Alt til sin tid, min gode mann. Han spurte hvilken film vi andre mente han burde se først og jeg svarte. Where's the crime in that.

Lenke til kommentar
Og hvor lite respekt man har for en film hvis man sovner under den og deretter uttaler seg negativt om den :)

Joda, jeg er forsåvidt enig.

Men å sovne under film har aldri vært mitt problem, da jeg ikke kan huske en eneste gang jeg har sovnet mens jeg har sett på film.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Filmer jeg i forbifarten kan huske å ha sovnet under:

-Touch of Evil

-Nightwatch (Ночной дозор)

-The Good Shepherd

Jeg skal ærlig talt innrømme at jeg ikke er særlig positivt innstilt på å se disse filmene igjen, spesielt ikke den russiske effektsmørja (jeg holdt meg våken til slutten på den, i det minste). Regissøren De Niro imponerer meg ikke (jeg har nemlig holdt meg våken gjennom hele A Bronx Tale). Mulig jeg ville sett annerledes på det i dag :hmm:

Endret av cun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men å sovne under film har aldri vært mitt problem, da jeg ikke kan huske en eneste gang jeg har sovnet mens jeg har sett på film.

9419565[/snapback]

Jeg har sovnet under mange filmer (Man Bites Dog, LotR - TTT (premiere), München, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy osv), men jeg pleier ikke å kritisere filmen av den grunn. Det er som regel min egen feil :)

Lenke til kommentar
Sovner ofte på kino med ungene. Er en kostbar søvn, men en familiefar må ta til seg de pausene man kan ^^

9420015[/snapback]

Hehe, genialt...

Jeg sovnet under gudfaren 2, har ikke orket og se den etter at jeg fant ut hvor lenge den varte, men er altid greit og ha noe og se på når livet er kjedelig... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...