Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knocked Up: 6/10 (ser ikke helt hva folk ser i denne filmen)

Hva er det egentlig folk ser i denne filmen som gjør at de stemmer 10 på akkurat denne filmen? (35% av stemmene = 10)

9411636[/snapback]

Agreed. Likte han sleske hovedpersonen, men Knocked Up var langtfra hysterisk morsom. Da ser jeg heller Beerfest med no'n kompiser og et par tre kalde øl.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg så "Blood Diamonds" for første gang i dag. Det var en bra film, men

kjedelig at han "duden" døde.

Potensiell spoiler lagt i spoilertagz

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Jeg så "Blood Diamonds" for første gang i dag. Det var en bra film, men

kjedelig at han "duden" døde.

Potensiell spoiler lagt i spoilertagz

9413241[/snapback]

Tenker du på

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Leonaro Di Capro?

Syns det passer bra jeg :)

Lenke til kommentar
Syns ikke det var så dumt jeg heller. Han kunne fått en mye mer forutsigbar skjebne.

9414864[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

HÆ? Jeg synes absolutt dette var den mest forutsigbare. Den usympatiske egoisten som gradvis glir over til og bli en kjernekar å topper det hele med den ultimate usjølviske handling.

Lenke til kommentar

Ja, det irriterte meg også. Selv etter suksessen til Cloverfield med å ikke vise noe så presterer de å ødelegge den aller største fordelen filmen har, som er mysteriet. Så kan folk komme på kino og oppdage at det egentlig er det som skjer inne i stedet som er det beste ved filmen (men en smart markedsføringskampanje sikter ikke etter folk som vil se det alene). Jeg har ikke lest historien før, men det er ganske sikkert at det som skjer inne i bygningen er det viktigste, ikke tåken.

Lenke til kommentar
Åja, Mel Gibson er faktisk god som regissør! :D

Ihvertfall når det kommer til vold :wee:

9415143[/snapback]

Helt enig. Braveheart og Apocalypto var jævlig bra.

Passion of the Christ har jeg derimot ikke sett!

9415194[/snapback]

Den er... vel, ikke bra. Bibelhistorier er for oppbrukt :roll:

Lenke til kommentar

New "Blade Runner" cut is "how it should have been"

VENICE (Reuters) - Twenty-five years after "Blade Runner" was panned by critics and pulled from theatres, British director Ridley Scott savours revenge with the final cut of the science-fiction film now considered a cult classic.

Presenting the new version of what he considers his most accomplished movie, Scott recalled the difficulties he had when he first pitched the work to Hollywood.

"I was a new kid on the block in Hollywood, so driving to those studios every day was a magical mystery tour. But it was hard, the whole process of making the movie became quite difficult," he told reporters at the Venice film festival after a press screening.

"I wasn't used at that point in my career to having too many cooks in the kitchen, and I think there were many people who started to get involved.

"So out of it came a hybrid version of what I'd originally intended. Consequently ... we had a bad opening, bad previews, confused previews. I was killed by some critics ... then I thought it would be gone away for ever," Scott said.

Lenke til kommentar

Passion har en del gode øyeblikk, filmatisk sett. Historien lider av at mangel på karakteroppbygging og en antagelse fra første øyeblikk om at Jesus er good guy. Slike shortcuts liker jeg ikke, selv om det er snakk om verdens mest kjente menneske. Som en ren filmatisering av akkurat den bibelhendelsen, derimot, så er den ikke så gale.

Lenke til kommentar
Passion har en del gode øyeblikk, filmatisk sett. Historien lider av at mangel på karakteroppbygging og en antagelse fra første øyeblikk om at Jesus er good guy. Slike shortcuts liker jeg ikke, selv om det er snakk om verdens mest kjente fiktive menneske. Som en ren filmatisering av akkurat den bibelhendelsen, derimot, så er den ikke så gale.

9415976[/snapback]

Vi får kalle en spade for en spade...

Filmen er til tider bra laget den, trenger ikke å være relgiøs for å synes filmen er bra. Eventyr for de voksne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...