Hamsterino Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg kan ikke komme på en scene jeg faktisk har blitt sjokkert av i en film. Hjernemosmannen i den derre seriemorderfilmen (tror de som har sett den skjønner hva jeg mener ), eller kanskje brannhydrant + tryne i den derre franske filmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sweet Spot Weekly er "et ukentlig aktualitetsprogram som omhandler premierer, nye filmer, gamle klassikere og en og annen spennende gjest." Denne uken snakker de om bl.a. Knocked Up, Hairspray og Det Sjunde Innseglet. http://www.filmbyen.net/sweetspotweekly/week1.htm Det er et helt nytt opplegg og gutta trenger antakelig litt kritisk tilbakemelding. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 LOL. Hva er dette? 9408436[/snapback] En brutal film med scener langt mer grusomere enn "rullestolscenen" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 LOL. Hva er dette? 9408436[/snapback] En brutal film med scener langt mer grusomere enn "rullestolscenen" 9409425[/snapback] Hvordan brutal? Hostel/Saw brutal? Fordi det er egentlig ikke veldig brutalt, men bare tanken på å pælme en lam, gammel mann ned fra fjerdeetasje, bare fordi han ikke kan reise seg, det er brutalt. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Igjen: Du og den spoilinga di! Nå har jeg sett Pianisten, men når du går detaljert inn i scenen ødelegger du for de som kanskje ikke har sett filmen! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Igjen: Du og den spoilinga di! Nå har jeg sett Pianisten, men når du går detaljert inn i scenen ødelegger du for de som kanskje ikke har sett filmen! 9409851[/snapback] Det har jo ikke noe med handlinga å gjøre! Det her er Holocaus, hva tror du skjer? Endret 2. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) For alt en vet kan det ha noe med handlinga å gjøre? Endret 2. september 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 For alt en vet kan det ha noe med handlinga å gjøre? 9409888[/snapback] Så jeg må spoile at Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor det er dumt at så mange jøder dør Selv om det står bakpå PIANISTEN handler om den gudbenådede, polske pianisten og komponisten Wladyslaw Szpilman (Oscar®-vinner Adrien Brody), som bor i Warsawa på tiden før nazistenes utbredning over Europa under Den andre verdenskrig. Han er jøde, og blir tvunget til å oppleve på nært hold de restriksjoner som settes opp for ham, slekten hans og folket hans. Når familien hans blir sendt til en arbeidsleier, klarer Wladyslaw å rømme fra Warsawas jødeghetto og inn i hovedstadens ruiner. Lidelse, fornedrelse og kamp for å overleve blir hans hverdag. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg beklager meg virkelig hvis du syns jeg er pesete, men jeg prøvde bare hinte om at det er andre på forumet som kanskje ikke har sett de filmene som du har sett, og det er ikke sikkert alle liker å få øderlagt filmopplevelsen, selv om det kanskje bare kan være en bitteliten detajl som har pluppet ut i forkant. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg beklager meg virkelig hvis du syns jeg er pesete, men jeg prøvde bare hinte om at det er andre på forumet som kanskje ikke har sett de filmene som du har sett, og det er ikke sikkert alle liker å få øderlagt filmopplevelsen, selv om det kanskje bare kan være en bitteliten detajl som har pluppet ut i forkant. 9410023[/snapback] Jeg skjønner det, men det her røper ikke filmen veldig? Hadde vært værre å si at f.eks "det er leit at han dør på slutten da, blablabla." Jeg nevner heller ikke når det skjer i filmen, noe som da kanskje kunne ha forverret det Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan brutal? 9409768[/snapback] Realbrutal. Som pianisten, er WAR basert på virkeligheten, bare her blir ikke en gammel gubbe kastet ned døden, her blir soldater på min alder halshugd. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som har sett Shrek 3 ? Ser ut som om jeg skal se den på kino i kveld Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har hørt at den ikke er fantastisk. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har sett halvparten, så ble jeg lei og gikk ut. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den har fått 2 i alle anmeldelsene jeg har lest. Utenom en 4er i Fredrikstad Blad, men anmelderen der tar jeg ikke seriøst uansett. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Så den fikk 4 i VG også, men gadd ikke lese anmeldelsen. Virker ikke overveldende, men får vel sjekke den ut. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Neeeeei, Black Sheep har sluttet å gå i Skien! Ganske merkelig egentlig, den begynte jo for 2 uker siden. Men i Porsgrunn kommer den først 5. oktober! What the....? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 De måtte vel sende filmrullen videre. Og Porsgrunn er langt bak i køen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Høres sannsynlig ut. Viktig å følge med på kinoprogrammet, noen filmer går leeenge, andre filmer forsvinner omtrent før de kommer. Som Zodiac i Fredrikstad. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Litt skuffende at en så stor kino som Fredrikstad Kino ikke sørget for å skaffe seg en av årets største filmer med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå