Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL. Hva er dette?

9408436[/snapback]

En brutal film med scener langt mer grusomere enn "rullestolscenen"

9409425[/snapback]

Hvordan brutal? Hostel/Saw brutal? Fordi det er egentlig ikke veldig brutalt, men bare tanken på å pælme en lam, gammel mann ned fra fjerdeetasje, bare fordi han ikke kan reise seg, det er brutalt.

Lenke til kommentar
Igjen: Du og den spoilinga di! :roll:  Nå har jeg sett Pianisten, men når du går detaljert inn i scenen ødelegger du for de som kanskje ikke har sett filmen!

9409851[/snapback]

Det har jo ikke noe med handlinga å gjøre!

Det her er Holocaus, hva tror du skjer?

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
For alt en vet kan det ha noe med handlinga å gjøre?

9409888[/snapback]

Så jeg må spoile at

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
det er dumt at så mange jøder dør

Selv om det står bakpå

PIANISTEN handler om den gudbenådede, polske pianisten og komponisten Wladyslaw Szpilman (Oscar®-vinner Adrien Brody), som bor i Warsawa på tiden før nazistenes utbredning over Europa under Den andre verdenskrig. Han er jøde, og blir tvunget til å oppleve på nært hold de restriksjoner som settes opp for ham, slekten hans og folket hans. Når familien hans blir sendt til en arbeidsleier, klarer Wladyslaw å rømme fra Warsawas jødeghetto og inn i hovedstadens ruiner. Lidelse, fornedrelse og kamp for å overleve blir hans hverdag.
Lenke til kommentar

Jeg beklager meg virkelig hvis du syns jeg er pesete, men jeg prøvde bare hinte om at det er andre på forumet som kanskje ikke har sett de filmene som du har sett, og det er ikke sikkert alle liker å få øderlagt filmopplevelsen, selv om det kanskje bare kan være en bitteliten detajl som har pluppet ut i forkant. :)

Lenke til kommentar
Jeg beklager meg virkelig hvis du syns jeg er pesete, men jeg prøvde bare hinte om at det er andre på forumet som kanskje ikke har sett de filmene som du har sett, og det er ikke sikkert alle liker å få øderlagt filmopplevelsen, selv om det kanskje bare kan være en bitteliten detajl som har pluppet ut i forkant. :)

9410023[/snapback]

Jeg skjønner det, men det her røper ikke filmen veldig? Hadde vært værre å si at f.eks "det er leit at han dør på slutten da, blablabla." Jeg nevner heller ikke når det skjer i filmen, noe som da kanskje kunne ha forverret det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...