Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg endelig sett Se7en. Fantastisk god film, en av de beste jeg har sett!

Anbefales til alle her som ikke har sett den.

9401792[/snapback]

Tror stort sett det var kun deg igjen som ikke har sett den :)

9402602[/snapback]

Hvor i all verden får jeg tak i den i R2 ? Play, Platekompaniet & CDON hadde den ikke.

Lenke til kommentar
Da har jeg endelig sett Se7en. Fantastisk god film, en av de beste jeg har sett!

Anbefales til alle her som ikke har sett den.

9401792[/snapback]

Tror stort sett det var kun deg igjen som ikke har sett den :)

9402602[/snapback]

Hvor i all verden får jeg tak i den i R2 ? Play, Platekompaniet & CDON hadde den ikke.

9403783[/snapback]

Den ligger stort sett inne som Seven (ikke se7en) for tida, f.eks @Play.

Lenke til kommentar
Nettopp sett Full Metal Jacket. Var en meget god film, men jeg synes ikke den var så god som mange her skal ha den til. Tidenes guttefilm osv.

Jeg gav den en 8/10

Hva synes folket her om den?

9404216[/snapback]

Fet som faen. Kubricks tredje beste spør du meg :) Clockwork Orange og The Shining foran hvis dere måtte lure.

Lenke til kommentar
På skolen?!

Tror ikke lærerene våre hadde turt å vist den... De turte så vidt å vise Pianisten, og de gikk 4-5 jenter ut av rommet halvveis i filmen.  :ermm:

9403318[/snapback]

Ja, Høgskolen i Lillehammer. Studerer Film og fjernsyn der :)

FMJ er forøvrig en kul film, men er enig med at den blir litt for todelt, som mange har vært inne på.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
På skolen?!

Tror ikke lærerene våre hadde turt å vist den... De turte så vidt å vise Pianisten, og de gikk 4-5 jenter ut av rommet halvveis i filmen.  :ermm:

9403318[/snapback]

Er det sant? Pianisten er jo en av de filmene som er lengst fra "skummel". Jeg kan skjønne at enkelte av scenene ble litt sterke for dem, men ikke så sterke at man må forlate rommet. :ohmy:

Lenke til kommentar
På skolen?!

9403318[/snapback]

Er det sant? Pianisten er jo en av de filmene som er lengst fra "skummel". Jeg kan skjønne at enkelte av scenene ble litt sterke for dem, men ikke så sterke at man må forlate rommet. :ohmy:

9406275[/snapback]

Kanskje de ville ha et tidlig friminutt? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...