Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket ord er det mest brukte på foraene til IMDb?

Overrated

Sinnsykt irriterende. "This movei suKKs becase its black en white and itz no xplozions in it, like in 2 fast 2 furius."

9381791[/snapback]

Det er fælt, faktisk hakket over "This travesty of a film, if I even dare insult the concept of film perfectionized by the masters of cinema (Tarkovsky, Truffaut, Ozu), is the most commercially-spirited piece of $h!t I've ever had to misfortune of viewing. My first of many complaints is obviously the use of colour, rather than the only acceptable option of grainy black and white. Even worse, the main character was neither a poor farmer, a poor beggar or a donkey." osv. ^^

Lenke til kommentar

Her er en interessant sak. Det er en kortfilm Mel Gibson regisserte på settet til Lethal Weapon 2 mens han ikke hadde noe å gjøre, med cameos av Danny Glover, Chevy Chase, Dan Aykroyd, Joe Pesci og sikkert noen til som jeg ikke husker. Morsomt å se hva et millionbudsjett og et crew kan hjelpe med i forhold til dette:

rx_tnPEv5VU

Lenke til kommentar

Hvor mange minutter var det forskjellen mellom NTSC og PAL gjorde?

Har en film her som i følge imbd.com er 129 minutter, mens filen er på 119 minutter.

Er det noe som er kuttet fra filmen eller er det det med konvertering av formater osv? (hørte dette bli nevnt i en lignende sammenheng)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

I dag så jeg filmen "The Others". Dette skulle være en grøsser, noe jeg tidlig skjønte måtte være feil. En mindre skummel film enn denne skal du lete lenge etter. Jeg og noen kompiser satt i rundt to timer og ventet på et høydepunkt som aldri kom. *Aldri mer*

Lenke til kommentar
Hvilket ord er det mest brukte på foraene til IMDb?

Overrated

Sinnsykt irriterende. "This movei suKKs becase its black en white and itz no xplozions in it, like in 2 fast 2 furius."

9381791[/snapback]

Du finner minst én tråd med overskriften 'This movie sucks/is so overrated' i forumet til hver film som har en viss anerkjenelse.

Lenke til kommentar

I dag så jeg et svart-hvitt drama fra 1932. :p

Grand Hotel, med Greta Garbo. Egentlig var ikke hun filmens sterke side, hun bare overspilte og gjorde karakteren mye mer endimensjonal enn den kunne vært. Ellers var det en veldig bra film, av den typen der alt skjer på et sted i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Slutt å vær så pretensiøs! Du skal bare se nye filmer med masse eksplosjoner og dårlige gags.

9392602[/snapback]

Hvis du sikter til Thrustmaster sitt innlegg så sa han jo at det var en veldig bra film. :dontgetit:

9393217[/snapback]

Mistenker et snev av ironi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...