Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Syntes han gjorde det bra på tv-skjermen i hvert fall, så får håpe han klarer overgangen til film.

9372541[/snapback]

Han har spilt i en del filmer før, så det er ikke akkurat et gjennombrudd dette her. Et lite et kanskje.

Lenke til kommentar
Han ser så... harmløs ut. Når jeg spilte spillene så jeg for meg skallet versjon av en ung Clint Eastwood osv.

9372541[/snapback]

Må si meg enig der, så ikke skummel ut nok i det hele tatt til å ha en slik rolle. Fikk heller følelsen av at han var trist og hjelpesløs :dontgetit:

Lenke til kommentar
Syntes han gjorde det bra på tv-skjermen i hvert fall, så får håpe han klarer overgangen til film.

9372541[/snapback]

Han har spilt i en del filmer før, så det er ikke akkurat et gjennombrudd dette her. Et lite et kanskje.

9372649[/snapback]

Det kan bli det, om filmen blir stor. Han har jo ikke hatt noe gjennombrudd på filmfronten, folk flest aner ikke hvem han er. Man har ikke fått et gjennombrudd bare man har spilt i en håndfull filmer. Matthew Perry er jo et godt eksempel på akkurat det (dog vet folk hvem han er, i motsetning til Timothy), han forsvant tilbake til tv-skjermen da han ikke fikk suksess på filmfronten (men jeg håper virkelig han klarer å etablere seg, personlig liker jeg det meste av hva Perry foretar seg)

Perry ser for ordens skyld skumlere ut enn Olyphant. :wee:

Edit:

Følte jeg ble litt irritert når de brukte den geniale themen fra Requiem of a Dream på Idol-reklamen. Makan til misbruk.

Lenke til kommentar
Følte jeg ble litt irritert når de brukte den geniale themen fra Requiem of a Dream på Idol-reklamen. Makan til misbruk.

9372919[/snapback]

Det er et musikkstykke som, i likhet med Propellerhead - Spybreak!, har blitt brukt så mye ved så mange forskjellige anledninger at det knapt kom som en overraskelse.

Lenke til kommentar

Hehe, må så jeg for meg Matthew Perry som Hitman (kanskje det dårligste mulige rollevalget).

Men selv om jeg ikke mener Olyphant er den beste mann for rollen, synes jeg han har klart seg rimelig bra i de få filmene jeg har sett ham i. Får håpe dette blir positivt for ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

9372919[/snapback]

Det er et musikkstykke som, i likhet med Propellerhead - Spybreak!, har blitt brukt så mye ved så mange forskjellige anledninger at det knapt kom som en overraskelse.

9372947[/snapback]

Desto større grunn til å uttrykke misnøye hver gang det gjenbrukes.

Lenke til kommentar

Prøvde å se Requiem for a Dream igjen for en måneds tid siden, men måtte bare slå av. Den filmen er så ekkelt bra, den kan ødelegge nattesøvnen.

Når onkelen min så filmen så tømte han medisinskapet til bestemor og fikk henne til ny lege :wee:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Ny Hitman-trailer, denne synes jeg var nesten dobbelt så bra som den forrige, begynner å få høye forventninger nå, bortsett fra "rid the world of evil"-delen.

http://media.movies.ign.com/media/499/499143/vids_1.html

9372253[/snapback]

Den ser bra ut :)

Kanskje en god kandidat for beste film basert på spill? :innocent:

EDIT: Når vi er inne på filmer basert på spill: Hva syns folket om Silent Hill? Er kjøpt og betalt, og skal sees til helga, er litt småspent om det var verdt de 35 kroenene den kostet!

9372561[/snapback]

Det er alltid det jeg har sagt! Når onkel reagerer pga en film, er filmen bra! :D

Lenke til kommentar

Vant nettopp en trekning i "Den store "gi bort" tråden" på DVDArkivet.no.

Så klarer jeg ikke å velge hvilken film jeg skal velge som premie. Det står mellom disse filmene:

A Clockwork Orange

Dr. Strangelove

Full Metal Jacket

Noen her som har synspunket om hvilken film jeg skal velge. Har kun sett Clockwork men ikke de to andre så det hadde vært litt spennende med en film jeg ikke har sett. :yes:

Lenke til kommentar

Har kun sett Clockwork Orange selv, men jeg ville vaffal valgt en av de to andre. Ikke fordi Clockwork ikke er verdt å eie, men fordi her har du sjansen til å se en film du aldri har sett før. Og attpåtil en Kubrick-film. Grip sjansen.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Så klarer jeg ikke å velge hvilken film jeg skal velge som premie. Det står mellom disse filmene:

A Clockwork Orange

Dr. Strangelove

Full Metal Jacket

Noen her som har synspunket om hvilken film jeg skal velge. Har kun sett Clockwork men ikke de to andre så det hadde vært litt spennende med en film jeg ikke har sett. :yes:

9373288[/snapback]

Du går så klart for Full Metal Jacket! Du er ikke mann før du eier den :D

Lenke til kommentar

A Clockwork Orange

Dr. Strangelove

Full Metal Jacket

9373288[/snapback]

Du går så klart for Full Metal Jacket! Du er ikke mann før du eier den :D

9373324[/snapback]

Ok, da går jeg for den.

Er alltid morsomt med en ny film som jeg ikke har sett + at den ligger på Imdb Top 250. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...