Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tragisk ironisk med tanke på en av filmene han spiller i;

Spoiler angående hvilken film og handlingen i den:

Filmen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The Royal Tenenbaums

Handlingen:

hvor broren Luke spiller en som prøver selvmord.

En film Wilson selv skrev deler av manuset til.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Tok du med deg dem på seiltur?  :D

9368885[/snapback]

Under jobben på KNM Narvik. Man må ha gode filmer med når man er ute og beskytter konge, federland og Ari Behn ;)

9368886[/snapback]

Er jo en av de tre som deg går ann å snu ryggen til hvis noe skulle skje det er jo helt klart...

Ser at en av kildene når det kommer til Owen Wilson er The National Enquirer, er jo som kjent et blad som får News of the World, The Sun og vårt eget Se & Le til å virke som de mest seriøse aviser/blader i verden...

Men skal jo være sagt de kan jo knekke sammen de folkene der også, som oss normale...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tragisk ironisk med tanke på en av filmene han spiller i;

Spoiler angående hvilken film og handlingen i den:

The Royal Tenenbaums hvor broren Luke spiller en som prøver selvmord.

En film Wilson selv skrev deler av manuset til.

9371022[/snapback]

Hvorfor legger du filmtittelen i spoileren? Da vil jo alle som ønsker å lese det måtte ta en sjanse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fordi det blir en spoiler bare å si tittelen på filmen? Uansett, så er spoiler lagt i spoiler.

9371645[/snapback]

Okey dokey doggy daddy ;)

Lenke til kommentar
Alle kan bryte sammen, til og med kjendiser. (se f. eks på Spears)

9370996[/snapback]

Kjendiser bryter vel sammen støtt og stadig, er ikke noe rart med det. De har jo det sinnsyke presset på seg, enhver feil de gjør blir jo spredt for alle vinder. De har nesten ikke privatliv.

Lenke til kommentar
Alle kan bryte sammen, til og med kjendiser. (se f. eks på Spears)

9370996[/snapback]

Kjendiser bryter vel sammen støtt og stadig, er ikke noe rart med det. De har jo det sinnsyke presset på seg, enhver feil de gjør blir jo spredt for alle vinder. De har nesten ikke privatliv.

9371702[/snapback]

Det er jeg fullt klar over, men det virket som om "omg en kjendis har prøvd å ta selvmord." At det ble beskrevet som nærmest en sensasjon, det var det jeg prøvde å ta tak i ;)

Lenke til kommentar
Ny Hitman-trailer, denne synes jeg var nesten dobbelt så bra som den forrige, begynner å få høye forventninger nå, bortsett fra "rid the world of evil"-delen.

9372253[/snapback]

Synd at man gir en slik hovedrolle til en som Timothy Olyphant.

9372482[/snapback]

Gleder meg skikkelig til den kommer nå. Tror det kan bli veldig bra! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ny Hitman-trailer, denne synes jeg var nesten dobbelt så bra som den forrige, begynner å få høye forventninger nå, bortsett fra "rid the world of evil"-delen.

9372253[/snapback]

Synd at man gir en slik hovedrolle til en som Timothy Olyphant.

9372482[/snapback]

Synd? Forklar.

Lenke til kommentar

Han ser så... harmløs ut. Når jeg spilte spillene så jeg for meg skallet versjon av en ung Clint Eastwood osv.

Men det gir jo han anledning til å overaske. Selv om han ikke akkurat så særlig fryktløs ut i Die Hard.

Men jeg overlevde nå at Optimus Prime fikk flammer, munn og en annen lastebilform, så jeg overlever nok Olyphant også. Syntes han gjorde det bra på tv-skjermen i hvert fall, så får håpe han klarer overgangen til film.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Lurer på om det er noen andre her som tar Exfac på NTNU...

9369538[/snapback]

Jepp, jeg ble også skuffet. Ikke bare er det en en film rettet mot tiåringer, men filmen er jo fryktelig dårlig og. I fjor så de visst moulin rouge, og jeg kan egentlig ikke si at det er så mye bedre. Kanskje de bare liker å pine de ferske studentene.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

http://media.movies.ign.com/media/499/499143/vids_1.html

9372253[/snapback]

Den ser bra ut :)

Kanskje en god kandidat for beste film basert på spill? :innocent:

EDIT: Når vi er inne på filmer basert på spill: Hva syns folket om Silent Hill? Er kjøpt og betalt, og skal sees til helga, er litt småspent om det var verdt de 35 kroenene den kostet!

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...