Hr. Jenssen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den traileren gir meg lyst til å se filmen NÅ!! Selvsagt skal jeg se den. Regi av Nolan, spilt av Bale, Jackman og Caine. SELVSAGT! Det finnes ikke ÈN grunn til å ikke se denne filmen! Men jeg er ingen kinoganger. Likevel, denne skal jeg få med meg på kino. Den virket som en kinofilm. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den minnet litt om The illusionist. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er The Trench egentlig en film å trakte etter? Jeg er alltid på utkikk etter nye krigsfilmer (som er laget etter 70-tallet), og kom nettopp over denne. Som sagt, er den noe god? Finnes det forresten en trailer til den? Jeg har letet litt her og der, men finner ingen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Om du er ute etter krigsfilmer så burde du sjekke tråden jeg lagde om emnet, fikk masse gode tips der. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jo, men den tråden har nesten bare standard-filmene, som jeg enten har eller ikke vil ha. The Trench har jeg aldri hørt om før. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jenssen: Sett Casualties of War? Tenkte den kanskje kunne passe inn i det du leter etter, har ikke sett den selv. De Palma og to knallgode skuespillere burde være av interesse? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er det noen her som har sett Cyber Ninja?Så en morsom andmeldelse om den og vil gjerne vite deres mening før jeg kansje bestiller den Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den traileren gir meg lyst til å se filmen NÅ!!Selvsagt skal jeg se den. Regi av Nolan, spilt av Bale, Jackman og Caine. SELVSAGT! Det finnes ikke ÈN grunn til å ikke se denne filmen! Men jeg er ingen kinoganger. Likevel, denne skal jeg få med meg på kino. Den virket som en kinofilm. 7409288[/snapback] Word. Traileren var fin, gleder meg veldig til den filmen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg så Ali G In Da House vet ikke om det er gammel nytt men da ali er på den "festen" så ser du at han hilser på Borat. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) noen med gode tips til samlebokser/ spesial-utgivelser? tenkte jeg skulle kjøpe noen fint etter penger fra jul og bursdag. (har bursdag 22 desember). tenkte å kjøpe den Scarface fløyels-kofferten, og har Alien Quadrology, noen andre tips? kanskje blackadder-boksen kan noen kanskje linke til en side( helst norsk), som har masse special-edition dvd'er? og om noen kunne finne en link til den Scarface-kofferten hadde det vært supert Endret 2. desember 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den traileren gir meg lyst til å se filmen NÅ!!Selvsagt skal jeg se den. Regi av Nolan, spilt av Bale, Jackman og Caine. SELVSAGT! Det finnes ikke ÈN grunn til å ikke se denne filmen! Men jeg er ingen kinoganger. Likevel, denne skal jeg få med meg på kino. Den virket som en kinofilm. 7409288[/snapback] Jeg er så veldig enig, det er en av de beste trailere jeg noensinne har sett, jeg måtte se traileren to ganger! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ja, The Prestige skal handles på DVD med en gang den er tilgjengelig.. Så traileren i februar, og det var kjærlighet ved første blikk.. Håper bare filmen står til forventningene, da... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 The Prestige hadde jeg ganske lave forventninger til da jeg så den på IMDB for et år siden, handlet bare om to magikere og den ene ville finne ut trikset til den andre, noe som virket ganske kjedelig. Men traileren er bare rå. På IMDB er det faktisk folk som har kalt den tidenes beste film. Selv om den som sier det er en fjortis som bare har sett Shrek og Antz, sier det i hvertfall litt om filmens kvalitet hvis man ser logisk på det. Gleder meg veldig til å se den. Men både The Prestige og The Fountain er veldig forsinka til norske kinoer. The Prestige har vært i USA i underkant av en måned tror jeg, og kommer 12. januar, mens The Fountain kom på kino i USA siden forrige uke, og kommer hit i mars(!). Hva er logikken bak det? Vente til potensielle publikummere kan få filmene fra USA på lovlig vis (DVD) før den kommer på kino i Norge? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jenssen: Sett Casualties of War? Tenkte den kanskje kunne passe inn i det du leter etter, har ikke sett den selv. De Palma og to knallgode skuespillere burde være av interesse? 7409391[/snapback] Ja, jeg har flere ganger vurdert å skaffe meg den. Den virker veldig god. Gode skuespillere og høy score på IMDB får den til å friste enda mer. Jeg skal definitivt skaffe den - en eller annen gang i tiden. EDIT: The Prestige hadde jeg ganske lave forventninger til da jeg så den på IMDB for et år siden, handlet bare om to magikere og den ene ville finne ut trikset til den andre, noe som virket ganske kjedelig.... 7411615[/snapback] Forrest Gump handler om livshistorien til en fuyr med under middels IQ. Du burde ikke forhåndsdømme en film - spesielt når den har en så god regissør og så gode skuespillere. Endret 3. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Yep, det er sant. Det er nettopp på grunn av regissøren og skuespillerne at jeg fulgte med på oppdateringene helt til traileren, etter det var jeg solgt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Den er å anbefalle i det minste. Er ikke akkurat så mye krig, handler mer om livet i krigen enn pow pow. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Den er å anbefalle i det minste. Er ikke akkurat så mye krig, handler mer om livet i krigen enn pow pow. 7411938[/snapback] Nå snakker du om Casualties of War? Jeg trenger ikke "pow pow" til enhver tid. Klarer meg fint uten. The Killing Fields er faktisk en av mine favoritt-krigsfilmer. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ja snakket om den ja. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Den er å anbefalle i det minste. Er ikke akkurat så mye krig, handler mer om livet i krigen enn pow pow. 7411938[/snapback] Nå snakker du om Casualties of War? Jeg trenger ikke "pow pow" til enhver tid. Klarer meg fint uten. The Killing Fields er faktisk en av mine favoritt-krigsfilmer. 7412024[/snapback] Casualties of war er en ganske grei Nam-film. En del action på lik linje med Platoon, dog et stykke under når det gjelder kvalitet, men likevel undervurdert. Relativt få som har sett den har jeg fått inntrykk av. Killing Fields er en sinnsykt bra film. Kommer vel på min 4 plass når det gjelder Nam-filmer (1.Deer Hunter 2.Apocalypse Now 3.Platoon 4.Killing Fields) Endret 3. desember 2006 av tjalla Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvordan er Cinema Paradiso? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå