LarsP Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Den må jo sees, men usikker på om det blir premiere på meg. Elsker de to foregående filmene og håper ikke Sam 3 gjør skam på en ellers veldig god skrekkfilmserie. Rotten Tomatoes: Saw III Muhahaha: Makes the first two look about as intimidating as a child's six piece jigsaw puzzle. This is for the hardcore horror fan and for the hardcore horror fan only. ~ Alex Sandell - Juicy Cerebellum Plutselig steg forventningene mine et par hakk. Endret 27. oktober 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Saw 1 var jo glimrende. 2'ern ikke like god, men fortsatt underholdende. 3'ern veit jeg ikke helt hva jeg skal forvente. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Snip... (eller kanskje saw :!: , but anyway) 7163845[/snapback] Moro, bare ikke forventningene blir for høye nå, men det ser jo ut som det blir noe å glede seg til... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen som har lagt merke til at Pirates of the Caribbean 2 er nr. 3 på listen over filmene som har tjent mest gjennom tidene? Return of the King slår den bare med noen titalls millioner dollar (ganske lite når det er snakk om en milliard bare i kinoinntekter). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Gamelt nytt , er mange sider siden i den gamle tråden. Skal bli moro å se hva POC3 klarer når den kommer. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Saw III skal sees 4. november. Til de i Fredrikstad: førpremiéren kan sees allerede i helgen, i forbindelse med byens halloween-feiring. Noen som har lagt merke til at Pirates of the Caribbean 2 er nr. 3 på listen over filmene som har tjent mest gjennom tidene? 7164240[/snapback] Det ble diskutert litt her i den forrige Filmprat-tråden. Ganske imponerende med tanke på at den var såpass mye dårligere enn The Curse of the Black Pearl. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) "Hollywood" = alle dårlige filmer, uansett nasjonalitet? 7163025[/snapback] Nei, jeg brukte bare "Hollywood" for å slå alle under samme kammen. Vet ikke hva som er det japanske svaret på Hollywood. ...Snedig at du velger å bruke ordet "hjernedød underholdning" mens du samtidlig har Donnie Darko-avatar. 7163013[/snapback] Moroklumpen. Ganske imponerende med tanke på at den var såpass mye dårligere enn The Curse of the Black Pearl. 7164282[/snapback] Det er jo fordi 1'ern nettopp var så god, at så mange gikk for å se 2'ern da. Ganske opplagt. Endret 27. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Veit ikke hvordan listen hadde sett ut om man hadde justert den etter inflasjon, men det er veldig imponerende i disse P2P-dager. Men jeg tror suksessen til LOTR viser at filmindustrien må tenke mindre på å straffe P2Perne og mer på å lage bedre filmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Det ville ha sett sånn ut: Adjusted for Ticket Price Inflation Edit: Kun i statene men det gir jo et vist bilde av sakene (og en feil med linken) Endret 27. oktober 2006 av Manx Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Veit ikke hvordan listen hadde sett ut om man hadde justert den etter inflasjon, men det er veldig imponerende i disse P2P-dager. Men jeg tror suksessen til LOTR viser at filmindustrien må tenke mindre på å straffe P2Perne og mer på å lage bedre filmer. 7164382[/snapback] Her kan du se listen justert etter inflasjonen. Det er jo fordi 1'ern nettopp var så god, at så mange gikk for å se 2'ern da. Ganske opplagt. 7164376[/snapback] Joda, det er greit nok, det. Men det var ikke tilfellet med f.eks. Harry Potter-serien, hvor det faktisk er den første filmen som har tjent mest. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 *snip* 7164403[/snapback] Gud bedre! Mrs. Doubtfire på topp 100, noe er fullstendig galt med denne verden.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 ...Joda, det er greit nok, det. Men det var ikke tilfellet med f.eks. Harry Potter-serien, hvor det faktisk er den første filmen som har tjent mest. 7164426[/snapback] Kanskje fordi at de suger plumberingen fra hagla til faren min? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 *snip* 7164403[/snapback] Gud bedre! Mrs. Doubtfire på topp 100, noe er fullstendig galt med denne verden.... 7164437[/snapback] Jeg ble enda reddere når jeg så House of Wax på plass nr. 88, heldigvis så er det orginalen fra '53 Nå har jeg ikke sett remaken, men hvis det stemmer at paris hilton blir drept så er vel det en god nok grunn for at den skulle ha vært på lista, kanskje god nok grunn til at jeg kanskje ser filmen en gang i fremtiden. Skal sies at jeg kun har sett en "film" med paris hilton og "skuerspiller" prestasjonen var vel heller dårlig :!: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Syns faktisk ikke nyversjonen av "house of wax" er så ille, den er egentlig creepy som bare faen. Skuespillerprestasjonene er så som så, men badguyen vil jeg påstå redder filmen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kan nok hende, men det skal en del til for at jeg skal se en film hvor paris hilton er med for å si det sånn. Da må det gå så langt at Michael Mann, John Woo osv bruker henne i en film... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Men da blir det morsomt å se hvor mye Pirates of the Caribbean 3 tjener. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes de kunne stoppet ved den første Pirates-filmen, jeg. Men for all del, toeren var jo underholdene, så til de grader. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 De har en litt selvironisk, lett type humor, minner meg litt om Back to the Future. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Johnny Depp redder hele. Han spiller så jævlig bra Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Så Kiss Kiss bang Bang om igjen i går. Fikk med meg to kamerater så det ble en flott filmkveld (Så Crank først). Hvor mange filmer ser dere i uka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå