Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo ha det som en uskreven regel, at man bruken den gamle tråden istedetfor å opprette en ny.

9363661[/snapback]

Dotten gjorde en kjempe jobb da han laget tråden, den startet veldig bra. Men ettersom den ble fylt opp av diskusjon rundt filmene ble den uoversiktlig. Kansje vi skulle prøve å lage en v2? Da uten diskusjon rundt filmene. Vi legger kun inn innlegg som inneholder informasjon om en kommende film, baset på en mal. Hver film kunne jo i tillegg hatt sin egen tråd som ble linket til. Om en v2 blir opprettet kunne den godt blitt sticky, slik at vi slipper å lete etter den hver gang.

Edit: Skrive feil.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
Vi hadde joe en tråd for en tid tilbake siden som het "kommende kinofilmer" elns (Dotten som lagde den). Tror den døde litt ut da det allikevel ble opprettet spesifikke tråder for hver enkelt film, samtidig som det ble lagt til for mange filmer i tråden som det er altfor lenge til kommer.

9363616[/snapback]

Jeg sluttet med den ettersom Kulturo startet opp med Kinoguiden, samt at arbeid med forumet har spist opp tiden min.

Men har planlagt å få i gang tråden igjen, men da i et mindre omfang. Kommer til å fokusere på færre antall filmer, men med mer info om hver enkelt av dem.

Edit:

Og nå som det virker klart at det kommer en JLA film uten Bale og Routh, noen forslag til hvem som bør spille Batman og Supermann?

(Supermann og Batman oppfølgere kommer også, med henholdsvis Routh og Bale)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Justice League. Mange superhelter som sloss sammen, u know.

9364530[/snapback]

Ah. Uinteressant med andre ord?

Lenke til kommentar
Da er jeg fremme på folkehøgskole med ca 20 filmer. Det er litt trist, men jeg har valgt ut de beste og da er samlingen litt mer imponerende enn når den inkluderer bomkjøpene.

9364335[/snapback]

Hvis du trenger noen til å passe på de to kassene under trappen, så har du en venn fra Fana som gjerne stiller opp. =D

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si at Routh blir det største tapet, jeg var litt "meh" til ham gjennom hele filmen. Jeg tenkte aldri "det _er_ Supermann" slik jeg tenkte da jeg så Nicholsen som Joker eller Bale som Batman (og nylig med Downey Jr. som Iron Man).

9364565[/snapback]

Kan vel kanskje ha litt med at de tre er veldig etablerte som skuespillere og Routh var det jo stort sett ingen av andre enn mora hans som hadde hørt om. Så man blir jo sittende å lure på om denne ferskingen har noe å fare med i motsettning til de andre som man vet hva står for...

Edit:

Jeg syntes han gjorde en ok jobb til å bli kastet ut på dypt vann sånn som han ble...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Alle skuespillere blir "Meh" etter at denne mannen inntok kappen:

lt5a2nvqwu4

En ukjent satt Marlon Brando, Glenn Ford og Gene Hackman i skyggen. Første og eneste gangen det nok fant sted :wee:

Han presterte bedre enn både Bale og Nicholson (som forøvrig var fantastiske i sine roller).

Wh1te: Det er ingen som tvinger deg til å delta i en diskusjon du ikke finner interessant. ;)

Lenke til kommentar
Veit ikke om han slo Nicholson og Brando i skuespillertalent, men han var den ultimate Supermann.

9364812[/snapback]

Ikke i talent, men i prestasjon i Superman: The movie (og vs. Nicholsons Joker i Batman). Nicholson sin Jokerprestasjon var også helt himmelsk.

Men når Supermann kom ut i 78' så var det Reeve sin prestasjon som fikk oppmerksomhet, en enorm prestasjon av en ukjent å skinne gjennom i en film hvor man blant annet fant gigantene Brando og Hackman.

Men likte George Reeves også jeg.

Lenke til kommentar

Shihiro og heksene (99 % garantert stavet feil, men orker ikke google det nå) er noen år siden jeg så nå, er den fortsatt like bra å se? Nå som jeg har gått fra 10 til 15? Husker når jeg så den første gangen var det rene hakeslepet og full eventyrlyst. Vil jeg fortsatt beholde det? :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...