InsertNumLock Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Da har jeg akuratt sett ferdig City of God. Utrolig bra skildring av ungdommens oppvekst i Brasil på 60 tallet. 9360850[/snapback] Feil tråd. 9360853[/snapback] hm. Er jo alt for kort til å bli noe anmeldelse.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Strangers on a Train er favoritt-Hitchcocken min hittil. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bør jeg se The Shining alene? Er den veldig forstyrrende? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bør jeg se The Shining alene? Er den veldig forstyrrende? 9360918[/snapback] Jeg så den alene. Bare å skru på lyset hvis du føler ubehag. Er en del grøss og gru i den. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bør jeg se The Shining alene? Er den veldig forstyrrende? 9360918[/snapback] Jeg så den alene. Bare å skru på lyset hvis du føler ubehag. Er en del grøss og gru i den. 9360925[/snapback] Jeg så den også alene, uten å ha på lyset. Ble ikke noe redd, men filmen er i seg selv veldig bra. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Fordelen med å se skrekkfilmer alene, er at da slipper du å ha en jævel ved siden av deg som bare har som ønske å skremme deg enda mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Fordelen med å se skrekkfilmer alene, er at da slipper du å ha en jævel ved siden av deg som bare har som ønske å skremme deg enda mer. 9361699[/snapback] 4-D! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Som tidligere sagt, The Shining er en god film. Men har du lest boka på forhånd kan du bli skuffet. Særlig skummel er den ikke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Et forslag til en ny tråd: Kunne tenke meg en tråd (gjerne sticker) som het noe sånt som "Aktuelle anbefalte filmer" eller noe sånt. Har som regel problemer å følge med helt hva som kommer av filmer, så en god del interessante filmer går hus forbi. Kunne tenkt meg en tråd der man la inn anbefalte filmer som er kommet med link, og kanskje litt om handling og mening om den. Og uten at noen svarer og diskuterer filmene videre, for da blir det fort så mye rot å bla seg gjennom. Ønsker ikke en tråd som tar av, men der det kun legges inn info om en ny film man bør merke seg i hvert innlegg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det hørtes ut som en fantastisk ide "groenn"! I tillegg slipper denne tråden å bli spamma ned av "Hvilke filmer er på kino nå"-liknende spørsmål. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har tenkt å sortere dvd samlingen min på nytt nå. Er lei av å ha den i alfabetisk rekkefølge. Så derfor lurte jeg på hvordan folket her på forumet sorterer filmene sine, så jeg kanskje får noen tips. Tenkte muligens å sortere de etter sjanger, men da blir det noen filmer som kommer i grenseland osv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lei å ha den alfabetisk Stort enklere kan man vel ikke få det synes nå jeg, lett å finne filmer osv. Men når man har lite filmer (uten å være nedlatende ) så er det jo en mulighet å ha det på en annen måte sjanger, skuespiller, regissør osv. Men jo flere filmer man ender opp med jo vanskeligere blir det å holde orden på den type system, tro meg jeg har prøvd men jeg ga opp når tallet rundet noen hundre filmer... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har tenkt å sortere dvd samlingen min på nytt nå. Er lei av å ha den i alfabetisk rekkefølge. Så derfor lurte jeg på hvordan folket her på forumet sorterer filmene sine, så jeg kanskje får noen tips. Tenkte muligens å sortere de etter sjanger, men da blir det noen filmer som kommer i grenseland osv. 9363352[/snapback] Blir jo stress å sortere dem etterhvert som du får mange filmer. Jeg plasserer dem hvor det er plass Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har tenkt å sortere dvd samlingen min på nytt nå. Er lei av å ha den i alfabetisk rekkefølge. Så derfor lurte jeg på hvordan folket her på forumet sorterer filmene sine, så jeg kanskje får noen tips. Tenkte muligens å sortere de etter sjanger, men da blir det noen filmer som kommer i grenseland osv. 9363352[/snapback] Årstall? Jeg personlig liker å ha den alfabetisk. Enklere å finne dem hvis du ikke husker årstallene på de. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lei å ha den alfabetisk Stort enklere kan man vel ikke få det synes nå jeg, lett å finne filmer osv. Men når man har lite filmer (uten å være nedlatende ) så er det jo en mulighet å ha det på en annen måte sjanger, skuespiller, regissør osv. Men jo flere filmer man ender opp med jo vanskeligere blir det å holde orden på den type system, tro meg jeg har prøvd men jeg ga opp når tallet rundet noen hundre filmer... 9363460[/snapback] Hehe... Lei og lei. Jeg har vell litt lite å gjøre i dag rettere sagt. Så da tenkte jeg det kunne være litt tidsfordriv. Men får se om jeg gidder da... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har tenkt å sortere dvd samlingen min på nytt nå. Er lei av å ha den i alfabetisk rekkefølge. Så derfor lurte jeg på hvordan folket her på forumet sorterer filmene sine, så jeg kanskje får noen tips. Tenkte muligens å sortere de etter sjanger, men da blir det noen filmer som kommer i grenseland osv. 9363352[/snapback] Holder du orden på filmene dine? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg bare har dem i hyllene i vilkårlig rekkefølge, med en hylle som jeg bruker til favorittene, og "skamhylla" som jeg bruker til DVDer som andre i familien har kjøpt som jeg aldri ville vurdert å se engang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det hørtes ut som en fantastisk ide "groenn"! I tillegg slipper denne tråden å bli spamma ned av "Hvilke filmer er på kino nå"-liknende spørsmål. 9363303[/snapback] Vel, om flere er enig at det kan være greit, eller det ikke er spesielt motforestillinger; hva er det neste som så gjøres? Foreslår at noen som evt er interesserte og vet litt hvordan man setter opp noe sånt tar seg av det i såfall. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Vi hadde joe en tråd for en tid tilbake siden som het "kommende kinofilmer" elns (Dotten som lagde den). Tror den døde litt ut da det allikevel ble opprettet spesifikke tråder for hver enkelt film, samtidig som det ble lagt til for mange filmer i tråden som det er altfor lenge til kommer. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ja, vi har denne tråden som Dotten laget, men den er ikke akuratt aktiv. Kommer det en film du bør få med deg på kino blir det som regel opprettet en egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå