Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Anbefaler alle å se This is England. Ganske lik American History X, men This is England har dybde i tillegg til kvalitet. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen som har forslag til noen gode filmer med noenlunde samme tema som eks. Equilibrium? Dvs. smådystre fremtidsvisjoner etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Anbefaler alle å se This is England. Ganske lik American History X, men This is England har dybde i tillegg til kvalitet. 9352761[/snapback] Har ikke American History X dybde? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Heftig rating på Superbad på IMDb. 8.6. Har vært en stund siden en virkelig bra komedie nå. 9352402[/snapback] Knocked Up hadde samme score i begynnelsen, og hvis Superbad er halvparten så god som KU, så er vi "in for a treat". "I am McLovin." Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Anbefaler alle å se This is England. 9352761[/snapback] Støttes helhjertet - fantastisk tolkning av den lille krabaten i hovedrollen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Noen som har forslag til noen gode filmer med noenlunde samme tema som eks. Equilibrium? Dvs. smådystre fremtidsvisjoner etc. 9352906[/snapback] Æon Flux Samme handling nesten, et Utopia der og. Begge minner meg veldig om Half Life 2! Endret 24. august 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Det eneste som de hadde noe til felles var vel at de tar for seg en dyster framtid, ikke noe mer. Endret 24. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det eneste som de hadde noe til felles var vel at de tar for seg en dyster framtid, ikke noe mer. 9353727[/snapback] Og begge har en handling i et Utopia, der folk har blitt valgt for å kunne bo. Der resten av verden er "ødelagt" For såvidt har jo The Island også det, men den er ikke det samme Lenke til kommentar
synsing Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har sett ijånn flux, men takk for forslaget Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvem er Takeshi Kitano? 9350779[/snapback] Hvis det var seriøst ment, sørg for å få sett Hana-bi snarest. Takeshi "Beat" Kitano er så proppfull av multitalent at få har noe å stille opp med. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Nettopp sett Rear Window. Absolutt en klassiker og den fortjener plassen sin på Top 250, men jeg må se den en gang til for å få med meg alt. (sovnet av litt under filmen ) Endret 24. august 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen som har forslag til noen gode filmer med noenlunde samme tema som eks. Equilibrium? Dvs. smådystre fremtidsvisjoner etc. 9352906[/snapback] V for Vendetta? Boka anbefales virkelig. Jeg føler også at The Matrix passer her. Kanskje mer Animatrix, men... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Animatrix er det lenge siden jeg har sett. Jeg liker egentlig ikke mye av animasjonen som er "typisk japansk", da spesielt den hvor gutten blir jaget av en agent. Jeg blir uvel av hele opplegget, men vurderer å gi det en ny sjanse. Flight er ihvertfall en utrolig liten "film". Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Animatrix er det lenge siden jeg har sett. Jeg liker egentlig ikke mye av animasjonen som er "typisk japansk", da spesielt den hvor gutten blir jaget av en agent.9354168[/snapback] Samme her! Manga! Det er rett og slett ekkelt! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Animatrix er det lenge siden jeg har sett. Jeg liker egentlig ikke mye av animasjonen som er "typisk japansk", da spesielt den hvor gutten blir jaget av en agent.9354168[/snapback] Samme her! Manga! Det er rett og slett ekkelt! Ironisk nok heter japansk animasjonsfilm anime. Manga er tegneserier i blad/bok-form. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Noen som har forslag til noen gode filmer med noenlunde samme tema som eks. Equilibrium? Dvs. smådystre fremtidsvisjoner etc. 9352906[/snapback] Æon Flux 9353707[/snapback] Han spurte etter GODE filmer og der faller vel Æon Flux litt igjennom vil jeg jo si Edit: Det har kommet en Red Band Trailer for Alien vs. Predator - Requiem, som den nå tydligvis heter. 1. Denne traileren er 16 ganger bedre en den første filmen og inneholder x20 mer blod og gørr en den filmen også 2. Det eneste jeg ble litt redd for er at de har trykket all moro inn i traileren og vi har sett alt. 3. Hvis ikke punkt 2 stemmer så tror jeg dette kommer til å bli JÆVLIG moro! Endret 25. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Animatrix er det lenge siden jeg har sett. Jeg liker egentlig ikke mye av animasjonen som er "typisk japansk", da spesielt den hvor gutten blir jaget av en agent. Jeg blir uvel av hele opplegget, men vurderer å gi det en ny sjanse. Flight er ihvertfall en utrolig liten "film". 9354168[/snapback] Jeg husker den aller første, 3D-animerte filmen var den beste. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Synes det ser ut som den kan bli skikkelig kul jeg Alien vs. Predator - Requiem AC9rbCX2Dzo Endret 25. august 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 En oppfølger til AvP?! Håper den blir bedre enn den første! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg så Brazil for et par dager siden, som viste seg å være en snål, utrolig og fantastisk film. Spesielt slutten, den siste "fade to black"-sekvensen er helt klart den beste jeg har sett. Man begynner sakte å skjønne filmen de siste 30 sekundene, også hører du det siste ordet og alt faller på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå