Movieheart Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Se7en er verdt å få juling for. Ellers kan du gå for en lettere thriller, a'la Rear Window, selv om jeg tror du blir mer fascinert av førstnevnte. Med tanke på at du overlevde Requiem For A Dream, så blir nok Se7en uansett bare barnemat (selv om jeg veit du kommer til å skvette en gang). 9351119[/snapback] Nå er det jo slik at jeg så Requiem for a Dream når jeg var alene hjemme + at den har 15 års aldersgrense så da går det fint. Se7en derimot har 18 års aldersgrense så da har jeg ikke noen argumenter for å få sett den. Men er ikke lenge til jeg blir 18... Litt over 4 måneder. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tenk at kunsten film skal bety så mye. Tenk at far kan slå seg vrang pga lys og skygger på en skjerm. Film <3 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tenk at kunsten film skal bety så mye. Tenk at far kan slå seg vrang pga lys og skygger på en skjerm. Film <3 9351152[/snapback] Ja det er rart det der... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Å bli jult opp for å se på film er en bra ting, da viser man dem at du bryr deg mer om film enn noen midlertidige skader, også står du for en ting du tror på. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Mulig jeg kommer litt sent inn i debatten her, men jeg må si meg enig i at blodet i 300 er labert. Dårlig animerte bloddråper som forsvinner i løse luften, det la en demper på filmopplevelsen. Når filmens sterkeste kort er det visuelle, og man gransker hvert eneste bilde i beundring, er det kjipt når en sånn detalj ødelegger. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du er 17 og får ikke lov til å se 18 årsgrense filmer? Stakkars gutt. Det burde være en lov i mot slikt. Lenke til kommentar
edds Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du er 17 og får ikke lov til å se 18 årsgrense filmer? Stakkars gutt. Det burde være en lov i mot slikt. 9351215[/snapback] Herlig ironi i den posten. Men er absolutt enig med deg. Faren min oppfordret meg til å se Kill Bill da jeg var rundt 13-14, etter at han hadde sett den selv. Jeg nøt hvert øyeblikk! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ironi? Jeg vil da tro at den posten var ment seriøst. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ironi? Jeg vil da tro at den posten var ment seriøst. 9351352[/snapback] Det var den nok, men ironien er at han mener at du burde vært en lov mot å "bryte loven". Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er forskjell på ironi og sarkasme. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noe sier meg at jeg bør ta kvelden tidlig i dag. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du er 17 og får ikke lov til å se 18 årsgrense filmer? Stakkars gutt. Det burde være en lov i mot slikt. 9351215[/snapback] Herlig ironi i den posten. Men er absolutt enig med deg. Faren min oppfordret meg til å se Kill Bill da jeg var rundt 13-14, etter at han hadde sett den selv. Jeg nøt hvert øyeblikk! 9351337[/snapback] Oi! Hvis det hadde skjedd her i gåren så skal jeg si deg det har blitt rabalder! Men når jeg tenker meg om så har jeg jo faktisk sett Saving Private Ryan og den har 18 årsgrense. Skal spørre han når jeg kommer hjem om det er greit at jeg ser den. Vil være sikker på at jeg kan se hele filmen uten å bli avbrutt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Broken Arrow tror jeg den het. http://www.imdb.com/title/tt0042286/ 9350313[/snapback] En hvilken som helst film med James Stewart er bedre enn 300. Broken Arrow er det lenge siden jeg har sett, men mener å huske at den var ganske god når jeg så den på 90-tallet. Har selv kjøpt 300 i dag. Tenkte å gi den en ny sjangse. Men har noen tvil på at det hjelper. Kommer sikkert bare til å irritere meg på at jeg har kastet bort ytterligere to timer. Men skal se den med et par kompiser som elsker denne typen filmer, så kanskje det smitter over og får meg til å se filmen i et "nytt lys". Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så Takeshi forsøkte seg på CG-blod? Da misforstod jeg. Trodde du mente at han prøvde å få blod til å se realistisk ut og at han ikke klarte å få det til skikkelig realistisk, jfr de to første setningene i innlegget jeg kommenterte. Stemmer. Hva stemmer? At han prøvde seg på CG blod, men resultatet ble ca. like tamt som 300. 9351033[/snapback] Tull. Animert blod i Zatoichi hadde en klar estetisk funksjon og kunne ikke vært gjort på tradisjonelt vis. Det ble der gjort på den måten 300 mislyktes å få til. Blodet var riktignok ikke like vellykket som filmens rytmiske struktur, men noen fadase er det ikke snakk om. Jeg kan ikke se noe grunnlag for å påstå at Kitano hadde som mål å fremstille blodet som realistisk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tenkte og se Sin City Dc men lurte på om jeg skulle vente litt med tanke på alderen min(14) jeg mener er den vanskelig og forstå eller en film mest lagt for de store gutta tenkte det siden den var i svart og hvit Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så Takeshi forsøkte seg på CG-blod? Da misforstod jeg. Trodde du mente at han prøvde å få blod til å se realistisk ut og at han ikke klarte å få det til skikkelig realistisk, jfr de to første setningene i innlegget jeg kommenterte. Stemmer. Hva stemmer? At han prøvde seg på CG blod, men resultatet ble ca. like tamt som 300. 9351033[/snapback] Tull. Animert blod i Zatoichi hadde en klar estetisk funksjon og kunne ikke vært gjort på tradisjonelt vis. Det ble der gjort på den måten 300 mislyktes å få til. Blodet var riktignok ikke like vellykket som filmens rytmiske struktur, men noen fadase er det ikke snakk om. Jeg kan ikke se noe grunnlag for å påstå at Kitano hadde som mål å fremstille blodet som realistisk. 9351900[/snapback] Husker jeg leste et intervju med ham i filmmagasinet der han påpekte at CGI-blodet ikke hadde som mål å se mest mulig ekte ut. Han mente volden i filmen ville bli mindre ubehagelig å se på når blodet ikke føltes helt ekte. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Tenkte og se Sin City Dc men lurte på om jeg skulle vente litt med tanke på alderen min(14) jeg mener er den vanskelig og forstå eller en film mest lagt for de store gutta tenkte det siden den var i svart og hvit 9352027[/snapback] "Sin City" er en film laget for folk med fungerende øyne. Alder på filmtitter spiller ingen rolle, dette er en film som SKAL sees, av ALLE. Tviler på du kommer til å bli skuffet, den er en opplevelse. Endret 24. august 2007 av JacEr Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 OMG! Police Academy på TVN ikveld Har sett filmene ca. 780 ganger, men de er skitbra. (Ikke 7ern da..) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tenkte og se Sin City Dc men lurte på om jeg skulle vente litt med tanke på alderen min(14) jeg mener er den vanskelig og forstå eller en film mest lagt for de store gutta tenkte det siden den var i svart og hvit 9352027[/snapback] "Sin City" er en film laget for folk med fungerende øyne. Alder på filmtitter spiller ingen rolle, dette er en film som SKAL sees, av ALLE. Tviler på du kommer til å bli skuffet, den er en opplevelse. 9352176[/snapback] Enig.... Den filmen er et kunstverk! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Heftig rating på Superbad på IMDb. 8.6. Har vært en stund siden en virkelig bra komedie nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå