Njål Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nå skal jeg se Frank Sinatra himself i The Manchurian Candidate. 9344502[/snapback] Knall film! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hvor lenge kan man spille før det koster? 9344356[/snapback] Kan spille det i 8 dager, er ganske sikker på at jeg går lei av det i løpet av den tiden uansett. Burde prøve en toturial først, er ganske mye man skal sette seg inn i hvis man bare hopper rett i det. EDIT: Tutorial, ikke toturial. Endret 23. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvordan er det i forhold til spillet The Movies fra 2005? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 The Movies er det mindre ting å ta tak i, og er lagd mer for humoren, mens Hollywood Mogul er det flere lag i. Mogul kan kanskje bli sett på som litt tørrere, men jeg tror de fleste filmfans kan kose seg med det i noen timer med å lage filmprosjekt som man har lyst til å lage og sånn. Man kan også laste ned oppdateringer så man bare bruker skuespillere, regissører, produsenter osv. som finnes i virkeligheten. Jeg leste om en som hadde fått Guy Ritchie til å regissere tidenes mest suksessfulle film. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) The Manchurian Candidate var kjempebra, Sinatra var faktisk ganske god, men så kjenner jeg bare til han gjennom sangkarrieren hans. Det eneste som var litt rart var slutten, de sluttet veldig brått, akkurat som at de kuttet avslutningsscenen halvveis gjennom. Var liksom noe som manglet. Jeg husker det var mye av det samme med Mr. Smith Goes to Washington. EDIT: Jo, forresten, titlene på alle filmene jeg har laget i Hitman-serien hittil: Hitman Hitmen Hitmens Hitmenses Ville ikke ha talltitler. Endret 23. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hvor lenge kan man spille før det koster? 9344356[/snapback] Kan spille det i 8 dager, er ganske sikker på at jeg går lei av det i løpet av den tiden uansett. Burde prøve en toturial først, er ganske mye man skal sette seg inn i hvis man bare hopper rett i det. 9344540[/snapback] Hvor finner jeg det? (Orker ikke å google akkurat nå...) EDIT: Bare glem det. Fant det selv. Endret 23. august 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg tjente 1,3 milliarder på 300. Time to make a sequel. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så The Bourne Ultimatum på kino i dag. En av de bedre oppfølgerene jeg har sett. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg tjente 1,3 milliarder på 300. Time to make a sequel. 9345948[/snapback] Hvordan er det det fungerer når du skal lage et manus? Er det ferdigskrevne manus eller må du skrive egne selv? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så The Bourne Ultimatum på kino i dag. En av de bedre oppfølgerene jeg har sett. 9345953[/snapback] I Norge? Den har jo ikke premiere før 14.09 i følge Filmweb. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg tjente 1,3 milliarder på 300. Time to make a sequel. 9345948[/snapback] Hvordan er det det fungerer når du skal lage et manus? Er det ferdigskrevne manus eller må du skrive egne selv? 9346016[/snapback] Jeg tror jeg lager en tråd, også kan vi ta det videre der. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så The Bourne Ultimatum på kino i dag. En av de bedre oppfølgerene jeg har sett. 9345953[/snapback] I Norge? Den har jo ikke premiere før 14.09 i følge Filmweb. 9346045[/snapback] Ja, i Norge. Filmfestivalen i Haugesund. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nå skal jeg se Frank Sinatra himself i The Manchurian Candidate. 9344502[/snapback] Sinatra er knall han. Har nettopp sett The Touch of Evil og storkost meg med Welles og Charlton Heston som to skikkelig "bad-ass" politimenn. Men lo godt av at Heston spilte en meksikaner ^^ Den anbefales. Det var den re-relanserte 98 versjonen jeg så, noen som har sett de tre andre versjonene og vet om de er bedre/dårligere? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så Touch of Evil for en stund siden, jeg tror den kanskje viser frem skuespillertalentet til Welles best av de jeg har sett (Citizen Kane, The Third Man og Touch of Evil). Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Quoter meg selv: Nå er det muligens blitt spurt, eller tatt opp, om dette før, men anyways:Noen som har noen anbefalinger til filmer som ligner Saving Private Ryan, serien Band of Brothers, Black Hawk Down osv? Altså, ikke krigsfilmer generelt, men krigsfilmer i den stilen på en måte. 8351701[/snapback] Vet ikke hvordan det har gått til, men elsker simpelthen slike filmer/serier Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Lost Battalion fra 2001, handler om et eller annet som jeg ikke husker lenger som skjedde i 1. verdenskrig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Quoter meg selv:Nå er det muligens blitt spurt, eller tatt opp, om dette før, men anyways:Noen som har noen anbefalinger til filmer som ligner Saving Private Ryan, serien Band of Brothers, Black Hawk Down osv? Altså, ikke krigsfilmer generelt, men krigsfilmer i den stilen på en måte. 8351701[/snapback] Vet ikke hvordan det har gått til, men elsker simpelthen slike filmer/serier 9346893[/snapback] Da kan du jo prøve ut The Brotherhood of War, Koreansk krigsfilm som ikke er så veldig mye dårligere en de du nevner der, samme stil har de også Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så Mission Impossible II igjen her i går (og i dag).. Første gang jeg så den, så ble jeg mektig skuffet, og synes det egentlig var en liten møkkafilm.. Forventningene fra 1'ern var nok for stor.. og John Woo har jo sin egen stil.. Men, når jeg nå så på den igjen nå, så syntes jeg den egentlig var nokså bra! Selv om det fortsatt er et par ting jeg synes er en smule dumt.. men, alt i alt så koste jeg meg egentlig veldig bra! John Woo, har jo -som dere sikkert vet bedre enn meg- sin egen stil.. -jeg hadde bare ikke (når jeg første gang så filmen) sett for meg MI i en slik fremstilling.. Da var faktisk John Woo litt ukjent for meg (i den forstand at jeg ikke kjente verkene hans så godt). Nå ble det igjen bare småkos, og jeg kunne bare sitte lent tilbake og nye det "teateriske" ved det hele.. Når det er sagt, så leste jeg et sted at Matt Damon kunne kanskje tenkt seg å gjøre enda en Jason Bourne -innspilling.. altså en 4. film.. Jeg håper bare at John Woo IKKE kommer til å regissere noen av de filmene, eventuelt.. Jason Bourne er ikke en "John Woo" -type.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ooh, takker meget for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 35 år siden Olsenbanden tar gull kom ut : http://www.youtube.com/watch?v=Th0SZJR9GsU...related&search= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå