Dorian Gray Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Etter å ha sett Jonah Hill i Knocked Up så gleder jeg meg helt intenst til Superbad. Apatow har virkelig gått fra en kult-regissør som ikke klarte å lage en hel sesong av et show, til å bli en director/producer med mye makt. Det er godt å se for en longtime-fan. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har en liten forkjærlighet for filmer som Van Helsing, X-Men, Underworld (+ Evoulution), osv.. Hva vil jeg synes om Ultraviolet og Æon Flux? Og et lite annet spørsmål: Flags of our Fathers, Letters from Iwo Jima: Verdt å eie (på HD-DVD)? Takk, takk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) FAEN! Hvorfor klarer alltid venner å overtale meg til å bli med ut når jeg sitter og koser meg med en film?! Endret 22. august 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 FAEN! Hvorfor klarer alltid venner å overtale meg til å bli med ut når jeg sitter og koser meg med en film?! 9338097[/snapback] Dårlige venner!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva vil jeg synes om Æon Flux? 9338039[/snapback] Lite likheter med filmene du nevnte, med unntak av at Theron og Kate Beckinsale er omtrent like deilige. Ellers ville jeg droppet Aeon Flux, kjøp den hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Har en liten forkjærlighet for filmer som Van Helsing, X-Men, Underworld (+ Evoulution), osv.. Hva vil jeg synes om Ultraviolet og Æon Flux? Og et lite annet spørsmål: Flags of our Fathers, Letters from Iwo Jima: Verdt å eie (på HD-DVD)? Takk, takk 9338039[/snapback] Du liker sci-fi og fantasy altså? Ultraviolet har jeg ikke sett, men har hørt at den ikke skal være all verdens, Æon Flux likte jeg, den var stilig På HD-DVD? Næh, gå for BLU-RAY. Nei, bare kødder: Ja, tipper de blir ekstra deilige i High Defination! Endret 22. august 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Æon Flux har da en okey rating med 5.5 (19 000 stemmer) Ultraviolet ville jeg ha styrt unna, ettersom den er skammelig dårlig. (waste of time) War ser bra ut. Jet Li og Jason Statham, niceness. Endret 22. august 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 La Battaglia di Algeri er en kjempebra film som jeg så i dag. Den handler om opprøret mellom araberne/"de innfødte" i byen Alger (tror jeg) i Algerie, og viser alt sammen på en veldig upartisk måte. Man skjønner når man ser filmen, at det var ingen "good guys", men begge parter bidro til den atmosfæren av frykt som kom med opprøret. Opprørerne ville frigjøre folket sitt, men man ender opp med å lure på om det egentlig hadde gått bedre om de ikke gjorde noe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har den liggende her et sted, så jeg får vel sette meg ned og se den. Er den underholdende, eller god men samtidig veldig tung og litt kjedelig å se? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nei, jeg synes den faktisk var veldig underholdende, den er ikke kjedelig og tørr. Ikke for meg i allfall. Med unntak av lydkvaliteten og noe av skuespillet så kunne den egentlig vært en moderne film laget i dokumentarstil. Fotoet er veldig bra. Spesielt i noen scener med svære protester osv. så er det ganske fantastisk bra laget, man skulle tro at de brukte noe dokumentarmateriale, men alt er tydeligvis helt nytt. Det er noen scener med bombinger som også er ekstremt bra, minner meg om Children of Men når det gjelder realismen i dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Den er fantastisk! Er det åpningsfilmen deres i FILM1001? Jeg skrev en anmeldelse av den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7792489 9329513[/snapback] Den var faktisk så god som du beskrev den. Blew me away. Merkelig hvordan filmen greier å få deg til å le det ene øyeblikket og så sippe det neste. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva vil jeg synes om Æon Flux? 9338039[/snapback] Lite likheter med filmene du nevnte, med unntak av at Theron og Kate Beckinsale er omtrent like deilige. Ellers ville jeg droppet Aeon Flux, kjøp den hvertfall ikke. 9338229[/snapback] Skal nok se Aeon Flux.. mye på grunn av Charlize Theron!! ..får vel se om det blir via "leie", eller kjøpe først.. Men, Kate Beckinsale kan få jakte på meg 24/7, både med og uten lange hjørnetenner! Du liker sci-fi og fantasy altså? Ultraviolet har jeg ikke sett, men har hørt at den ikke skal være all verdens, Æon Flux likte jeg, den var stilig Også hørt at Ultraviolet ikke var noe særlig.. Æon Flux har jeg ikke hørt så mye om, i grunnen.. godt å høre at du likte den.. for, hvis den "bare" hadde blitt dømt dit høna sparker, så hadde jeg blitt litt lei meg... grunn 1: fordi det er en sjanger jeg liker.. grunn 2: Charlize Theron! Æon Flux har da en okey rating med 5.5 (19 000 stemmer) Ultraviolet ville jeg ha styrt unna, ettersom den er skammelig dårlig. (waste of time) War ser bra ut. Jet Li og Jason Statham, niceness. 9338420[/snapback] Du har sett Ultraviolet? Liker du de andre jeg har listet opp? Skal sjekke ut "War" .. Takk, takk! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Eh det med War var egentlig ment som en generell kommentar, da den ikke har kommet ut enda. (pluss War er action) Ultaviolet er ikke verdt å kjøpe, nei heller ikke Jojovich redder denne filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Bare jeg som gleder meg til Indiana Jones 4? Håper det kommer en samleboks med denne og de resterende filmene i BD eller HD-DVD, da jeg sikkert har skaffet en HD-DVD eller BD spiller til den tid. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Aeon Flux er vel på topp fem av dårligste filmer jeg har sett etter år 2000. Jeg ble litt sjokkert. Men dama er jo lettkledd i den, så det trekker jo litt opp. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 hmm.. Hvilke slike type "adventure/sci-fi" filmer har vi egentlig.. av litt "Nyere" dato? X-Men X-Men II X-Men III Underworld Underworld - Evoulution Aeon Flux Ultraviolet Van Helsing The League of Extraordinary Gentlemen Resident Evil Resident Evil II - Apocalypse Noen flere? (Skrev titler litt halvfriskt fra minnet, så det kan jo være litt feil her..) Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Fantastic four: Rise of the silversurfer? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Fantastic four: Rise of the silversurfer? 9339210[/snapback] Det blir mer en superhelt -film.. ikke helt det jeg(!) tenker på.. det samme med Supermann og Batman og sånn.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Underworld-filmene er fete Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 hmm.. Hvilke slike type "adventure/sci-fi" filmer har vi egentlig.. av litt "Nyere" dato? X-Men X-Men II X-Men III Underworld Underworld - Evoulution Aeon Flux Ultraviolet Van Helsing The League of Extraordinary Gentlemen Resident Evil Resident Evil II - Apocalypse Noen flere? (Skrev titler litt halvfriskt fra minnet, så det kan jo være litt feil her..) 9339194[/snapback] Ville nå sagt Pitch Black og Chronicles of the Riddick og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå