Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Filmstudiene begynner i morgen, og vi skal se Den Enfaldiga Mördaren. Hvordan er filmen (og hvor kan jeg kjøpe den)? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Filmstudiene begynner i morgen, og vi skal se Den Enfaldiga Mördaren. Hvordan er filmen (og hvor kan jeg kjøpe den)? 9328328[/snapback] Filmen er brilliant (og det er fremdeles kanskje Stellans beste rolle). Sist jeg sjekket var den kun tilgjengelig i en svensk Hasse&Tage-boks (der ikke alle de andre filmene var verdt å kjøpe/ha for egen del [men så har jeg sett dem på kino]). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det var synd at den var så vrien å få tak i. Jeg hadde tenkt å kjøpe alle pensumfilmene etterhvert som vi så dem og greier. Jaja, jeg blir nødt til trøste meg med 2001 i HD i kveld. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Så Transformers på søndag og må si at det er noe av det beste jeg har sett. Var i en litt liten kinosal så opplevelsen ble ikke så bra men hadde et spørsmål: Vet noen om det blir en Directors Cut/Extended av filmen? Håper virkelig det, den(Vi) fortjener det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Så Transformers på søndag og må si at det er noe av det beste jeg har sett.Var i en litt liten kinosal så opplevelsen ble ikke så bra men hadde et spørsmål: Vet noen om det blir en Directors Cut/Extended av filmen? Håper virkelig det, den(Vi) fortjener det. 9328803[/snapback] Nei, den fortjener ikke det. Hvorfor? Fordi med et slikt manus, kan ikke videre fokusering på verken kjærlighetsforhold eller andre ting "redde" filmen. (Filmen har spesialeffekter, Megan Fox og... that's about it) Mener da jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg vil se hver eneste scene med transformersene som ble rendret men ikke kom med i den endelige filmen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ville ha mer Sloss Scener i grunnen Filmen var god men ikke Transformers God etter min menning. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Bare synd at Bay nekter å gjøre noen oppfølger til Transformers, som følge av at Paramount har gått eksklusivt over til HD-DVD da. "No Transformers 2 for me!"@michaelbay.com Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Så Transformers på søndag og må si at det er noe av det beste jeg har sett.Var i en litt liten kinosal så opplevelsen ble ikke så bra men hadde et spørsmål: Vet noen om det blir en Directors Cut/Extended av filmen? Håper virkelig det, den(Vi) fortjener det. 9328803[/snapback] Det er allerde på vei en variant med flere klipp som slippes på IMAX-kinoer. http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6220 Edit: Artig at Bay faktisk boikotter å regissere en oppfølger grunnet formatkrigen. Ikke populært at Transformers ikke blir tilgjengelig på Blu-Ray. Endret 21. august 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Filmstudiene begynner i morgen, og vi skal se Den Enfaldiga Mördaren. Hvordan er filmen (og hvor kan jeg kjøpe den)? 9328328[/snapback] Den er fantastisk! Er det åpningsfilmen deres i FILM1001? Jeg skrev en anmeldelse av den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7792489 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Åpningsfilmen vår ja. Håper den er bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 I fjor hadde vi Rear Window som åpningsfilm. Den Enfaldige Mördaren så vi i forbindelse med FILM1012 - Film, teori og kultur. Spes at de plutselig slenger den på FILM1001 - Film og fortelling, men det kan vel bare være fordi de ønsker å vise dere en knallbra film på starten. For å vise dere hvor vanvittig film egentlig kan være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 I fjor hadde vi Rear Window som åpningsfilm. Den Enfaldige Mördaren så vi i forbindelse med FILM1012 - Film, teori og kultur. Spes at de plutselig slenger den på FILM1001 - Film og fortelling, men det kan vel bare være fordi de ønsker å vise dere en knallbra film på starten. For å vise dere hvor vanvittig film egentlig kan være. 9329737[/snapback] Høres ut som om en 6/6-film ikke en 5/6 som du ga den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 5/6 er fem til seks, ikke fem av seks (i tilfelle det ble misoppfattet). Jeg følger skolesystemet for karaktergiving. Fem til seks er altså den nest beste karakteren man kan få (vi lærte i alle fall det. Man fikk aldri 6/5 eller 6-, ettersom en sekser skulle være rein). Kanskje jeg gir den 6 nå ettersom det har gått et halvt år. Akkurat som jeg oppjusterte Caché fra 5- til 6. Men men, det viktigste er ikke karakteren, men selve anmeldelsen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 *snip* som følge av at Paramount har gått eksklusivt over til HD-DVD da. : Er BÅDE (og kun) Paramount og Universal eksklusivt til HD-DVD nå? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 *snip* som følge av at Paramount har gått eksklusivt over til HD-DVD da. : Er BÅDE (og kun) Paramount og Universal eksklusivt til HD-DVD nå? 9329942[/snapback] Paramount og Dreamworks er nye som eksklusive for HD DVD (begge har så langt vært begge formater, selv om jeg tror Dreamworks ikke har gjort noe på HD ennå). I tillegg er Universal og Weinstein eksklusive fra før av (men det er ting som tyder på at Weinstein vil teste vannet med enkelte Blu-ray'er om ikke alt for lenge). Merk, dette er kun i USA. Europeisk/frankrike-baserte Studio Canal (som både har produsert en haug med filmer, del-produsert en haug, og har franske/andre deler av Europa-rettigheter for distribusjon av en mengde titler). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Takker meget for svar, Njål! ..lurer på hva film-folk her på forumet skulle ha gjort uten deg!? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Geez, Superbad kommer ikke til Norge før begynnelsen av oktober. >.< De ber jo om piratvirksomhet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Er nokså standard ventetid det da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Geez, Superbad kommer ikke til Norge før begynnelsen av oktober. >.< De ber jo om piratvirksomhet. 9333776[/snapback] Vet Så bra som den høres ut, så tror jeg ikke jeg klarer å vente.. ===> Slashfilms SuperBad review. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå