Cuneax Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det var dessuten en spoiler som gikk på den konkrete handlingen og ikke det historiske forløpet. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg tror ikke mange hadde giddi å sensurere Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor den sank heller, det hadde nesten blitt litt i overkant. Endret 20. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg blir glad i hjertet hver gang noen blir sur for slike spoilere. Hvis man ikke på forhånd Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor visste at alle i 300 dør, så fortjener man å få det spoilet. ^^ Endret 20. august 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 De fleste vet nok at Titanic sank, men ikke sikkert alle visste om situasjonen som ble spoilet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg blir glad i hjertet hver gang noen blir sur for slike spoilere. Hvis man ikke på forhånd Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor visste at alle i 300 dør, så fortjener man å få det spoilet. ^^ 9322258[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke alle (i) 300 dør. Hverken i historiebøkene eller i filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor At de taper slaget, da. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Så på 28 Dagar Senare idag. Den var.... rar. Ihvertfall etter å ha fått standarden settet av Dawn of the Dead og Land of the Dead. Men likte ikke lydeffektene i filmen, alt hørtes jo fake ut. Noen av skytelydene tipper jeg 99 % sikkert på at de har tatt fra noen av Valves spill Endret 20. august 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kanskje en ide å skrive fra hvilken film du spoiler kaninen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg spoila ikke noe viktig fra filmen, bare gjorde som Steffy og de andre Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du vil ikke spoile for noen at de skyter med våpen i 28 Days Later? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeezes, det var egentlig bare en spøk, siden alle andre før meg prata i spoilere, og den lille diskusjonen det ble rundt det. Men.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg spoila ikke noe viktig fra filmen, bare gjorde som Steffy og de andre 9323155[/snapback] For da forsvinner ikke hele vitsen med spoilertags. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Så på 28 Dagar Senare idag. Den var.... rar. Ihvertfall etter å ha fått standarden settet av Dawn of the Dead og Land of the Dead. Men likte ikke lydeffektene i filmen, alt hørtes jo fake ut. Noen av skytelydene tipper jeg 99 % sikkert på at de har tatt fra noen av Valves spill 9323135[/snapback] Hva hørtes fake ut? Du sier alt og nevner en ting, nemlig skytelydene. Koste, meg hvis man kan si det, gjennom Fear And Loathing In Las Vegas, en virkelig merkelig, men god, film. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Fear and Loathing er på min top 20, den er så ekstremt bra, en av de få filmene jeg ler høyt av. Så Bottle Rocket i dag, og den var litt annerledes enn jeg forventet. Fremdeles bra, men det eneste andre jeg hadde sett av Anderson var The Royal Tenenbaums, og jeg trodde alle filmene hans hadde den type humor. Denne hadde jo også det, men litt mer diskret, på en måte. Også hadde den tidenes morsomste ransscene. Dette var nyinnspillingen til Anderson da tror jeg, han laget en annen versjon før, også tror jeg han fikk mer penger for å lage denne. James Caan var med, så jeg tror ikke det var noen nullbudsjettsfilm akkurat. EDIT: Også var originalen tydeligvis en kortfilm. Endret 20. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Noen flere som gleder seg til SuperBad ? Ser ganske morsom ut Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Noen flere som gleder seg til SuperBad ? Ser ganske morsom ut 9324290[/snapback] Blir knall. Seth Rogen og co har gjort det igjen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Noen flere som gleder seg til SuperBad ? Ser ganske morsom ut 9324290[/snapback] Så den hadde lurt seg inn på IMDb 250 listen og 87% på RT. Så det lover jo bra. De samme som laget Talladega Nights, som for ordens skyld er den beste komedien jeg har sett på flere år. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ser selv frem til SuperBad, tror det kommer til å bli en ganske så tøff film, har enda til gode å se den, men jeg gleder meg. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 "We could be that mistake" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Så på 28 Dagar Senare idag. Den var.... rar. Ihvertfall etter å ha fått standarden settet av Dawn of the Dead og Land of the Dead. Men likte ikke lydeffektene i filmen, alt hørtes jo fake ut. Noen av skytelydene tipper jeg 99 % sikkert på at de har tatt fra noen av Valves spill 9323135[/snapback] Hva hørtes fake ut? Du sier alt og nevner en ting, nemlig skytelydene. Koste, meg hvis man kan si det, gjennom Fear And Loathing In Las Vegas, en virkelig merkelig, men god, film. 9323977[/snapback] Skytelydene, når skuddene rekosjerte, "spise"lydene, rett og slett de fleste actionlydene i filmen. Det hørtes bare så tydelig ut at det ikke passet inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå