Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg blir glad i hjertet hver gang noen blir sur for slike spoilere. Hvis man ikke på forhånd
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
visste at alle i 300 dør,
så fortjener man å få det spoilet. ^^

9322258[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke alle (i) 300 dør. Hverken i historiebøkene eller i filmen.

:)

Lenke til kommentar

Så på 28 Dagar Senare idag. Den var.... rar. Ihvertfall etter å ha fått standarden settet av Dawn of the Dead og Land of the Dead. Men likte ikke lydeffektene i filmen, alt hørtes jo fake ut. Noen av skytelydene tipper jeg 99 % sikkert på at de har tatt fra noen av Valves spill :ermm:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Så på 28 Dagar Senare idag. Den var.... rar. Ihvertfall etter å ha fått standarden settet av Dawn of the Dead og Land of the Dead. Men likte ikke lydeffektene i filmen, alt hørtes jo fake ut. Noen av skytelydene tipper jeg 99 % sikkert på at de har tatt fra noen av Valves spill  :ermm:

9323135[/snapback]

Hva hørtes fake ut?

Du sier alt og nevner en ting, nemlig skytelydene.

Koste, meg hvis man kan si det, gjennom Fear And Loathing In Las Vegas, en virkelig merkelig, men god, film.

Lenke til kommentar

Fear and Loathing er på min top 20, den er så ekstremt bra, en av de få filmene jeg ler høyt av.

Så Bottle Rocket i dag, og den var litt annerledes enn jeg forventet. Fremdeles bra, men det eneste andre jeg hadde sett av Anderson var The Royal Tenenbaums, og jeg trodde alle filmene hans hadde den type humor. Denne hadde jo også det, men litt mer diskret, på en måte. Også hadde den tidenes morsomste ransscene.

Dette var nyinnspillingen til Anderson da tror jeg, han laget en annen versjon før, også tror jeg han fikk mer penger for å lage denne. James Caan var med, så jeg tror ikke det var noen nullbudsjettsfilm akkurat.

EDIT: Også var originalen tydeligvis en kortfilm.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Så på 28 Dagar Senare idag. Den var.... rar. Ihvertfall etter å ha fått standarden settet av Dawn of the Dead og Land of the Dead. Men likte ikke lydeffektene i filmen, alt hørtes jo fake ut. Noen av skytelydene tipper jeg 99 % sikkert på at de har tatt fra noen av Valves spill  :ermm:

9323135[/snapback]

Hva hørtes fake ut?

Du sier alt og nevner en ting, nemlig skytelydene.

Koste, meg hvis man kan si det, gjennom Fear And Loathing In Las Vegas, en virkelig merkelig, men god, film.

9323977[/snapback]

Skytelydene, når skuddene rekosjerte, "spise"lydene, rett og slett de fleste actionlydene i filmen. Det hørtes bare så tydelig ut at det ikke passet inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...