Seonaith Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Den tjente forøvrig inn det like mye som Transformers i åpningshelgen i USA. 9316822[/snapback] Med tanke på at Transformers ble sluppet på en tirsdag (strengt talt mandag), mens Borunefilmen premierte på en fredag blir det en merkelig form for sammenligning. 9317218[/snapback] Neida, med tanke på den mye større målgruppen Transformers har, vil selvsagt ikke Bourne tjene mer enn den totalt sett. Mente egentlig ikke å antyde noe slikt. Men husk at det er i åpningshelgen studioene tjenerer mesteparten av pengene på filmene de produserer, da de tar 90% av billett-fortjenesten i denne perioden. Synes det er ganske tydelig at Tony driter seg ut mens han prøver å vise at han er like visuelt interessant som storebror Ridley. Flaut. 9317155[/snapback] Han har en spennende, interessant stil som skiller seg ut i Hollywood. Han er kanskje ikke like god som "Blade Runner"-bror, men med fans som meg og Quentin Tarantino, så er det klart at han gjør noe riktig. 9317233[/snapback] Pøh, han har tydeligvis kun jobbet "videre på" looket fra brorens Black Hawk Down og stappet inn noen ekstra totalt unødvendige overganger og bråk og tøys. Han har kanskje ikke forstått at han ikke trenger å bruke alle de tøffe funksjonene i Lustre. Slitsomt spør du meg. Er det forresten looket/kaoset eller filmene Tarantino er fan av? Kritikerne har i hvertfall ikke vært nådige med Tony de siste årene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Pøh, han har tydeligvis kun jobbet "videre på" looket fra brorens Black Hawk Down og stappet inn noen ekstra totalt unødvendige overganger og bråk og tøys. 9317603[/snapback] Da er det vel Ridley Scott som har jobbet videre på looket fra Tony Scott sin Enemy of the State som kom i '98 det var her Tony Scott staret med den nye stilen sin... Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hmm.. Lenge siden jeg har sett Enemy of the State, men jeg tviler på at han kan ha oppnådd et veeeldig stylish-look uten mulighet for en DI-finish, som først ble gjennomført av Oh, Brother Where Art Thou i 2000. Men jeg utelukker ikke at du har rett heller. tenker du på overganger og alt det der eller farger og kontrastnivå? EDIT: Byttet ut en der det står "feil", med "rett. Endret 19. august 2007 av K.Larsen Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Angående Bourne. Bourne Legacy (den 4. boken): The book, on average, received lukewarm reviews by readers. For example, it only received an average rating of 2.5 stars out of 5 on Amazon.com. Most readers giving the book poor reviews cited the death of two of the main characters — Morris Panov and Alexander Conklin — as well as the exclusion of Marie from the plot and the plot twist involving Khan (many saw this as an unlikely event and destroyed a major character motivation for Bourne). Readers also commented on the timeline of the new book: by the time events of The Bourne Legacy took place, Bourne would have been in his early sixties, yet he still is able to survive gunshots, explosions, and intense fighting like he could twenty and thirty years before in previous books. Kan man lage en god film ut av en dårlig bok? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Et ord: Nasty! 9317788[/snapback] Ville ikke sett den der hvis man ikke har sett hele filmen tidligere. Spoiler en del å se det der først. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg visste at man kan bli lei seg, glad av å se filmer, men ikke at man ble stresset. Har nettop sett "Crank" og jeg sitter her med adrenalin i 120... Får lyst til å løpe inn i skaugen og sloss med en bjørn. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg visste at man kan bli lei seg, glad av å se filmer, men ikke at man ble stresset. Har nettop sett "Crank" og jeg sitter her med adrenalin i 120... Får lyst til å løpe inn i skaugen og sloss med en bjørn. 9318437[/snapback] Kan jeg få førsteretten på DVDene dine? Neida, men Crank er rett og slett rå Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Crank er bra , ja, men blir ikke en film jeg husker. Så "Dawn of the Dead", jeg ser vanligvis ikke på slike filmer, og heller ikke noe skrekkfilmer , men jeg må si ble positivt overasket. Også for de som følger med litt politisk og liker historie, samtidig som de søker etter en utrolig god film : Bobby. Er om Bobby, broren til John Kennedy, utrolig bra film, hele historien, og filmen er spekket med utrolig mange gode skuespillere, i farta kan jeg nevne Demi more, Emilio Estevez, Anthony Hopkins, Helen Hunt , selvfølgelig råe Ashton Kutcher. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Yay! Endelig fått sett Casablanka. Kjempe film Ingrid Bergman var kjempesøt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Yay! Endelig fått sett Casablanka. Kjempe film Ingrid Bergman var kjempesøt 9318815[/snapback] Ingrid Bergman tror jeg er det skjønneste vesenet jeg har sett på film, punktum. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ahhh, hjertelig gjensyn med Police Academy i kveld, med de to første filmene. <3 De er så sjarmerende. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Finnes det dokumentarer om Stanley Kubrick det er mulig å kjøpe? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Selvsagt! Den veldig gode Stanley Kubrick - A Life In Pictures@Amazon.com Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Finnes det dokumentarer om Stanley Kubrick det er mulig å kjøpe? 9319057[/snapback] Stanley Kubrick: A Life in Pictures (2001) finnes i The Stanley Kubrick Prestige Collection (450kr på Platekompaniet) eller for seg selv (199kr). Jeg ser at de har en Kubrick collection med Killers Kiss, The Killing og Paths of Glory - absolutt verdt 300kr hvis du er fan. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Må jo bare ta med Titanic da.. *smelt* det er en av de fineste og tristeste filmene jeg har sett noengang Dumme kjerring som lot Leonardo drukne!! er så lei av at Leonardo skal dø i så mange filmer.. orker snart ikke mer!! Spoiler lagt i spoilertags av cun Endret 20. august 2007 av cun Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) WÆ!! hahaha, så ikke der og da!! godt at noen passer på Endret 20. august 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Man trenger vel strengt talt ikke spoiler når man prater om Titanic. Trur ikke det er så mange på forumet her som ikke kan historien. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Spoiler er spoiler. Kan ikke la det bli en vane å spoile for andre, fordi man regner med folk har sett den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå