Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Det samme kan jeg si om f.eks Uma Thurman  :love:    fordi hun er sinnsyk god som skuespiller :)

9314037[/snapback]

Hjelper ikke at du setter et hjerte bak Uma heller, er stort sett bare gutter/mannfolk her inne og da får vi helt andre tanker i hode ;)

Smokin' Aces må jeg få lov til å si skuffet litt faktisk å jeg pleier som regel å virkelig digge denne type filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke hvis det gjør filmen bedre ;) Som f.eks Istid og Sannheten om Rødhette. Filmer som Over Hekken og Madagaskar på norsk er bare sjølpining, noe jeg selv måtte gå igjennom, da vi så begge to på skolen; på NORSK!  :dontgetit:  Jeg vil høre Bruce Willis og Chris Rock, ikke noen stygge norske folk!

Stygg?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1.247144.1160655445!img247118.jpg

:wee:

9288303[/snapback]

Hahahaha, sorry Dotten, du har rett :wee:

Men, vi så Domino igår. Den var bra, og... spesiell? Veldig sær film, når det gjelder filming og effekter og spesielt musikkvalgene.

Lenke til kommentar
Marlon Brando:

119015714_20cf3b04d6_o.jpg

marlonbrando_godfather.png

Al Pacino:

DogDay3-300x200.jpg

pacino-al.jpg

Paul Newman:

10101950A~Paul-Newman-Cool-Hand-Luke-Posters.jpg

DI_6fb26k53.jpg

Utrolig hvor mye de forandrer seg.

9314762[/snapback]

Den eneste jeg ikke dro kjensel på som ung var Brando, de to andre kunne man kjent igjen.

Lenke til kommentar

Noen andre som har lagt merke til hvor fantastisk godt motatt The Bourne Ultimatum er blitt? 8.6/10 på IMDb med 21,658 stemmer (55-plass på Top 250!) og 94% på Rotten Tomatoes, samt hele 97% hos "Cream of the Crop"-anmelderne! Jeg så i dagene etter premieren at omtalene var fantastisk positive, men dette endret seg faktisk ikke etter over to uker og haugevis med nye anmeldelser! Den tjente forøvrig inn det like mye som Transformers i åpningshelgen i USA.

Jeg gleder meg i hvertfall stort til neste måned! :)

EDIT: Skriveleif.

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar
Noen andre som har lagt merke til hvor fantastisk godt motatt The Bourne Ultimatum er blitt? 8.6/10 på IMDb med 21,658 stemmer (55-plass på Top 250!) og 94% på Rotten Tomatoes, samt hele 97% hos "Cream of the Crop"-anmelderne! Jeg så i dagene etter premieren at omtalene var fantastisk positive, men dette endret seg faktisk ikke etter over to uker og haugevis med nye anmeldelser! Den tjente forøvrig inn det like mye som Transformers i åpningshelgen i USA.

Jeg gleder meg i hvertfall stort til neste måned! :)

EDIT: Skriveleif.

9316822[/snapback]

Kan love deg at du ikke blir skuffet.

Kunne ikke motstå og skaffe den på... andre måter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Virker som Domino regissør Scott var på en heftig syretripp før han gikk til klipperommet.

9314934[/snapback]

Jeg digger stilen til Scott, både i Domino, Man on Fire og BMW-kortfilmen Beat the Devil. Den vises også til en viss grad i Deja Vu, selv om den ikke er like "syre" som Domino.

9317101[/snapback]

Det skjønner jeg ikke. I True Romance var han perfekt. Nå er han bare vulgær.

Lenke til kommentar
Den tjente forøvrig inn det like mye som Transformers i åpningshelgen i USA.

9316822[/snapback]

Med tanke på at Transformers ble sluppet på en tirsdag (strengt talt mandag), mens Borunefilmen premierte på en fredag blir det en merkelig form for sammenligning. :)

Bourne gjør det meget bra på kinoen og jeg gleder meg til å se den, men den tar ikke inn like mye penger som Transformers. På langt nær. (238 millioner dollar vs. 163 millioner dollar om man sammenligner de første 17 dagene på amerikansk kino).

I det hele tatt er det overaskende at Transformers, som ikke er en oppfølger, maktet å ta inn så mye penger på kino. Ingen "non-sequel" har vel tatt inn så mye penger siden Spider-Man.

Personlig finner jeg Bournefilmene mer interessant enn Bond for tiden, så jeg håper det blir flere av dem.

Lenke til kommentar
Synes det er ganske tydelig at Tony driter seg ut mens han prøver å vise at han er like visuelt interessant som storebror Ridley. Flaut.

9317155[/snapback]

Han har en spennende, interessant stil som skiller seg ut i Hollywood. Han er kanskje ikke like god som "Blade Runner"-bror, men med fans som meg og Quentin Tarantino, så er det klart at han gjør noe riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...