InsertNumLock Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har peil på hva som har skjedd med twofifty? Får bare vrøvlete faenskap... 9309874[/snapback] Sliter med det samme, får vel bare vente med oppdatering til de får fixet opp. 9309897[/snapback] Quoter direkte fra twofifty It seems like the password for quite some users was changed to the same value. Since passwords are encoded with a 1-way algorithm I have no idea what this value is. There are three possible ways this could have happened: 1) A security breach. There are only two places where a query is executed that changes the password. The first one is at the "send me a new password" screen, the second one is in the profile editor. It is not possible that a breach has occured at the "new password" screen because a random password is generated there (instead of the same like in this case) and the "hacker" would have to know all of your mail addresses. I have put even stricter value checks on the profile screen, even though all the values were already safe. 2) A bug in the code. I examined every line related to password changing and found nothing that could've caused this. 3) A database issue. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har sett Gangster no.1 da? det er en av de beste filmene jeg har sett, men synes den ikke fikk den oppmerksomheten den fortjente egentlig.. den er veldig bra ihvertfall.. gHrqqiskQYE Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 På IMDb ligger den på 6.6/10, noe som er alt for lavt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 På IMDb ligger den på 6.6/10, noe som er alt for lavt. 9311343[/snapback] ja,den burdte fått topp ratings.. ! de som har stemt på IMDb vet bare ikke å sette pris på gode filmer Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Litt tilbake til kinoutstyrdiskusjonen ... jeg sendte mail til kinokonsulenten her, og fikk følgende svar: Så vidt jeg vet har Oslo, Bergen og Trondheim hver sin 4K-projector, men de brukes ikke - rett og slett fordi de ikke har tilgang på film i 4K. I prøveprosjektet med digital kino på ca 20 norske kinoer er det derfor 2K som brukes, og det er også det vi har. Når alle kinoer i hele Norge i løpet av et par år skal bli digitale, er det også 2K man snakker om. Antagelig får alle norske kinoer 2K, men noen år etter det kan vi nok få et klasseskille, hvor de største kinoene har råd til å oppgradere til 4K, mens de minste må nøye seg med 2K. Akkurat det blir en spekulasjon fra min side, men skulle det bli slik, skal nok vi sørge for at Fredrikstad blir i "overklassen". Det snakkes om 16K også, men hvor skarpt og klart er det egentlig mulig å gjøre et bilde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som har sett Gangster no.1 da? det er en av de beste filmene jeg har sett, men synes den ikke fikk den oppmerksomheten den fortjente egentlig.. den er veldig bra ihvertfall.. 9311315[/snapback] Jeg synes den er dårlig, jeg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg synes den er dårlig, jeg. 9313848[/snapback] er du sikker på at vi snakker om samme film? hehe neida. smak og behag da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ga meg vel ikke så veldig mye hvis jeg ikke husker feil, ikke dårlig og ikke veldig bra fryktelig midt på tre. Men Paul Bettany var bra hvis jeg ikke husker helt feil... Men hvis jeg skal se en engelsk gangster film så er vel sjangsen fryktelig stor for at jeg velger Snatch, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Layer Cake eller The Long Good Friday alle veldig mye bedre enn G#1... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg synes den så ganske dårlig ut egentlig. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg synes den så ganske dårlig ut egentlig. 9313929[/snapback] ja, hvis du bare har sett traileren så kan jeg skjønne at du syns den ser dårlig ut.. men se hele filmen først.. den er småskrudd og bra.. og om jeg får si det, så er Paul Bettany en av de beste skuespillerne i verden Endret 19. august 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Når en jente inkluderer et hjerte etter "en av de beste skuespillerne i verden", så velger jeg å tvile. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Når en jente inkluderer et hjerte etter "en av de beste skuespillerne i verden", så velger jeg å tvile. 9314010[/snapback] hahaha mener ikke sånn da.. mener jo at han er bra! Det samme kan jeg si om f.eks Uma Thurman fordi hun er sinnsyk god som skuespiller Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg tror Paul Bettany er en av de man må holde øye med i tiden som kommer. Nå kom jeg til å tenke på Al Pacino og Robert De Niro, de er vi jo vant til å se som de er, men er det noen som kan tenke seg hvordan Bettany eller Bale kommer til å se ut på alderen deres? Det er jo skuespillere som de som kommer til å være de store om 30-40 år (ikke sikkert da, men dere skjønner). Endret 19. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg tror Paul Bettany er en av de man må holde øye med i tiden som kommer. Nå kom jeg til å tenke på Al Pacino og Robert De Niro, de er vi jo vant til å se som de er, men er det noen som kan tenke seg hvordan Bettany eller Bale kommer til å se ut på alderen deres? Det er jo skuespillere som de som kommer til å være de store om 30-40 år (ikke sikkert da, men dere skjønner). 9314108[/snapback] de er allerede utrolig gode skuespillere, samtidig som at de ser usedvanlig godt ut på skjermen også da de blir nok bare bedre og det fine ytre kommer bare til å bli bedre, tipper jeg da Ps. Jeg skal gifte meg med Bettany når jeg blir stor.. han bare vet det ikke enda! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tror jeg skal få sett enten Blood Diamond, Smokin' Aces eller The Departed med gutta første dagen på hybelen i kveld. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Se Departed, det er mannefilm. Smokin Aces er ganske mislykket. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Departed er så utrolig lang. Lurer egentlig på Blood Diamond. Skal ikke Smokin' Aces være bra da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Departed er verdt hver eneste bilderamme. Smokin' Aces er helt kurant guttefilm i mine øyne, Jeremy Piven er jo med. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Skal ikke Smokin' Aces være bra da? 9314305[/snapback] Kan ikke påstå at jeg ble veldig imponert av den. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg likte den en del bedre enn Dagbladets anmelder, men du skjønner tegninga. Men når jeg tenker meg om, er den kanskje ikke dum på en guttekveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå