Armageddon Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Minnet meg om denne fyren. Men han har ikke Truman show på lista si. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er ikke han. Og jeg tviler skuespilleren jeg er ute etter heller har The Truman Show på lista si. Han er som sagt bare med i ca. 2 sekunder. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 I går fikk jeg endelig sett Hitchcocks "The Lady Vanishes" og sjelden har jeg blitt så skuffet av en film. Jeg synes den var platt, klisjepreget, overspilt og totalt forutsigbar. Dette er virkelig en film som har tålt tidens tann dårlig. Hitchcock har da gjort mye bedre ting enn dette makkverket. Filmen har ingenting på IMDBs Top250 å gjøre spør du meg.Hva synes dere? 9307247[/snapback] Jeg synes den er veldig bra, veldig underholdende. Er ikke sikker på hvorfor jeg liker den, men den var en av Hitchcock-filmene jeg analyserte til et 4000-ords essay i skolen. 300 soundtracket er faktisk veldig bra (samme om det er plagiat eller ikke). Spesielt den siste låta, oppsummerer betydningen av alt som skjedde i filmen i de siste sekundene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Matrix-premieren... Memories.. =( 9308156[/snapback] Du kan ikke ha vært gamle karen da? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Fant han Truman show fyren. Det er Marc Macaulay. Jeg tenkte han kanskje var i scener som ble fjernet før filmen ble sluppet. Så jeg kikket nederst på IMDb creditsene og der var han. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 I dag liker jeg amazon.com I am sorry for the problem you experienced with your shipment. I have requested a refund for the item and associated shipping cost. As the cost of return shipping is prohibitively expensive in this case, you do not need to return the original item. I've also placed a new order for the item to be shipped to you as soon as possible. We are facing a peculiar issue where the shipments are held up at customs since the value of these replacement orders are $0.00. We are trying to work out a solution to resolve this issue. In order to avoid unnecessary delay or the shipment being returned to us due to customs requirement, we have started charging the replacement order. We will be issuing the refund proactively from the original order to your account. The charge for this order is $31.97. This same amount will be refunded to your original order. Both the charge and refund will be applied to the credit card used on the original order. --------------------------------------------------------------------------------- var noe veldig rart med diskene, var store skader mye større en små riper som kommer under frakt, må ha vært hærpa når de ble laget eller noe, store mofo skader og fikk ikke starta dem en gang. men det løste seg jo Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 var noe veldig rart med diskene, var store skader mye større en små riper som kommer under frakt, må ha vært hærpa når de ble laget eller noe, store mofo skader og fikk ikke starta dem en gang. Hvilke film(er) var det? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kan noen rable ned hvilken rekkefølge jeg må se Hannbial-filmene i? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er litt forskjellige meninger på det, men jeg syns det er best å se dem i den rekkefølgen de ble laget: Manhunter (1986) The Silence of the Lambs (1991) Hannibal (2001) Red Dragon (2002) Hannibal Rising (2007) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har peil på hva som har skjedd med twofifty? Får bare vrøvlete faenskap... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har peil på hva som har skjedd med twofifty? Får bare vrøvlete faenskap... 9309874[/snapback] Sliter med det samme, får vel bare vente med oppdatering til de får fixet opp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 var noe veldig rart med diskene, var store skader mye større en små riper som kommer under frakt, må ha vært hærpa når de ble laget eller noe, store mofo skader og fikk ikke starta dem en gang. Hvilke film(er) var det? 9309574[/snapback] Første Sesong a Gargoyles Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er Edison og Dead by Monday noe å sette av en par timer til? Ser begge går på TV2 og tenkte jeg skulle se den eventuelt ta de opp hvis jeg skal gjøre noe annet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Matrix-premieren... Memories.. =( 9308156[/snapback] Du kan ikke ha vært gamle karen da? 9308985[/snapback] Jeg var vel 12-13? Den kom i 2000 hvisj jeg ikke husker feil og jeg er født i 87. Det var en utrolig opplevelse ihvertfall. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Noen her som har sett Touching The Void? ingen jeg kjenner har sett den eller gidder å se den.. det er veldig synd, for det er en utrolig film/dokumentar fra virkeligheten som de fleste hadde blitt oppslukt i.. t65VrYZ2U9s Endret 18. august 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg har sett den for noen år siden tror jeg. Han som lå nedi en sprekk og sang på Boney M's "Brown Girl in The Ring"? ^^ Ja, var den. Husker den som gripende og flott i hvert fall. Endret 18. august 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har sett den for noen år siden tror jeg. Han som lå nedi en sprekk og sang på Boney M's "Brown Girl in The Ring"? ^^ Ja, var den. Husker den som gripende og flott i hvert fall. 9310561[/snapback] ja, haha det er den ja det er en utrolig fin film om viljen til og overleve Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Lurer på om jeg skal se Edison som jeg har nettopp tatt opp fra TV2 eller om jeg skal se Dead by Monday som går på TV2 om ikke så lenge. Noen som har forslag til hvilken av de jeg bør se? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvis du har TV2 Film venter du til klokken 0030 for å se Barbarella. De to andre har jeg ikke hørt om en gang. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvis du har TV2 Film venter du til klokken 0030 for å se Barbarella. De to andre har jeg ikke hørt om en gang. 9310956[/snapback] Har ikke TV2 Film. Har ikke noe slags filmkanaler her i huset. Kun standard antenne her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå