Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Ultimatum ble ikke skrevet av Ludlum heller, eller jeg så boka i butikken en gang og da sto det at en annen forfatter hadde skrevet den. Matt Damon har sagt ja til film nr. 4, så da blir den sikkert filmatisert.

EDIT: Nei, det står faktisk Ludlum i credits.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går fikk jeg endelig sett Hitchcocks "The Lady Vanishes" og sjelden har jeg blitt så skuffet av en film. Jeg synes den var platt, klisjepreget, overspilt og totalt forutsigbar. Dette er virkelig en film som har tålt tidens tann dårlig. Hitchcock har da gjort mye bedre ting enn dette makkverket. Filmen har ingenting på IMDBs Top250 å gjøre spør du meg.

Hva synes dere?

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Dotten: Enig der.

Forum var perfekt... men så stengte de det. Trist, men sant.

9297991[/snapback]

Og nå er bygget overtatt av Jesus.....

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article396952.ece

Et av de gamle kinobyggene som ble designet som kino....

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
forum_nattbelyst.jpg

800px-Forum_kino.jpg

779 plasser, det er kino det :love:

9305332[/snapback]

Kult bygg, er det gamle kinointeriøret intakt ?

Klingenberg ble jo fredet, men der er jo interiør og eksteriør intakt:

Klingenberg_sal1b_11222b.jpg

Klingenberg_sal1_11221b.jpg

Lenke til kommentar
Kult bygg, er det gamle kinointeriøret intakt ?

9307704[/snapback]

Ja, bygget er fredet. Noe som også var grunnen til at kommunen kvittet seg med det, de store restriksjonene gjorde det for kostbart å pusse opp ettersom bygget vistnok forfalt og hadde store vedlikeholdskostnader. Om jeg husker riktig.

Edit: Bilde:

00001h_l.jpg

00002h_l.jpg

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Jøss, det kan virke som om George Miller kommer til å regissere den kommende Justice League filmen. Spennende valg. Likte godt Mad Max filmene og også The Witches of Eastwick (takket være Nicholson). Happy Feet var jo også en flott film.

Men her er det snakk om superheltfilm over alle superhelter. Med både Batman og Supermann blant annet. Er han den rette mannen?

Les mer her:

http://www.iesb.net/index.php?option=com_c...=3094&Itemid=99

Lenke til kommentar

Er vel et valg som gjør meg relativt usikker på filmen må jeg si, men man vet jo aldri hvor det ender. Så det er jo bare å vente å se...

Beste valget hadde vært Michael Bay og ferdig med det. Da hadde i hvert fall action delen holdt et rimmelig godt nivå :)

Lenke til kommentar
Er vel et valg som gjør meg relativt usikker på filmen må jeg si, men man vet jo aldri hvor det ender. Så det er jo bare å vente å se...

Beste valget hadde vært Michael Bay og ferdig med det. Da hadde i hvert fall action delen holdt et rimmelig godt nivå :)

9308288[/snapback]

Hehe, jeg elsker Transformers men jeg tør ikke tenke tanken på å se Michael Bay overta ansvaret for denne filmen :wee:

Han kunne leies inn til å lage en scene; Bilscene med batmobil. Det hadde vært rått.

Lenke til kommentar

Sitter å ser The Truman Show (1998) nå og la merke til et kjent fjes i mengden av statister.

Jeg har sett denne fyren i flere filmer, men har fått helt jernteppe. Noen som kjenner han igjen?

post-38731-1187445349_thumb.jpg

*******Spoilers ahead********

Han dukker opp når Truman rømmer, han er en av folkene som går i rekker gjennom byen på leting etter Truman. Og han er ikke med i mer enn 2 sekunder, veldig rare greier ^^

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...