Hamsterino Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Ultimatum ble ikke skrevet av Ludlum heller, eller jeg så boka i butikken en gang og da sto det at en annen forfatter hadde skrevet den. Matt Damon har sagt ja til film nr. 4, så da blir den sikkert filmatisert. EDIT: Nei, det står faktisk Ludlum i credits. Endret 18. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Folk må sjekke ut The Cinefiles. Et amerikansk program (Ikke nasjonalt TV riktignok) hvor filmnerder sitter å prater om film. Veldig lærerikt og underholdene. Det virker som "The James Bond 007 Films (1979-1989)" diskusjonen er den mest kjente, så ta en titt på den. bJHBqHOMcUI Sjekk også denne linken for flere episoder Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Gleder meg til å se The Toxic Avanger med Ida på søndag. Noen som har sett hele og kan bekrefte at den er lite dårlig/komisk/idiotisk/patetisk hele igjennom som de første tyve minuttene? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvis du forventer et plutselig kvalitetshopp så blir du nok skuffet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Så på For a Few Dollars More i går. Den var helt konge as. Omtrent like bra som The Good, The Bad and The Ugly etter min mening. Ka syns dokker? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) I går fikk jeg endelig sett Hitchcocks "The Lady Vanishes" og sjelden har jeg blitt så skuffet av en film. Jeg synes den var platt, klisjepreget, overspilt og totalt forutsigbar. Dette er virkelig en film som har tålt tidens tann dårlig. Hitchcock har da gjort mye bedre ting enn dette makkverket. Filmen har ingenting på IMDBs Top250 å gjøre spør du meg. Hva synes dere? Endret 18. august 2007 av Montag Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Så du remaken fra 70-tallet eller originalen? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Så du remaken fra 70-tallet eller originalen? 9307479[/snapback] Det er snakk om originalen selvfølgelig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Siden han sier at det er en Hitchcock film og at den ligger på topp 250 lista til imdb så er jeg nesten 100% sikker på at det er orginalen... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dotten: Enig der. Forum var perfekt... men så stengte de det. Trist, men sant. 9297991[/snapback] Og nå er bygget overtatt av Jesus..... http://www.bt.no/lokalt/bergen/article396952.ece Et av de gamle kinobyggene som ble designet som kino.... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 779 plasser, det er kino det 9305332[/snapback] Kult bygg, er det gamle kinointeriøret intakt ? Klingenberg ble jo fredet, men der er jo interiør og eksteriør intakt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg måtte bare vise denne artige detaljen jeg la merke til da jeg så en episode av FG: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Kult bygg, er det gamle kinointeriøret intakt ? 9307704[/snapback] Ja, bygget er fredet. Noe som også var grunnen til at kommunen kvittet seg med det, de store restriksjonene gjorde det for kostbart å pusse opp ettersom bygget vistnok forfalt og hadde store vedlikeholdskostnader. Om jeg husker riktig. Edit: Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 18. august 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Matrix-premieren... Memories.. =( Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Så både "Jurassic Park" og "Armageddon" på Forum. Kommer alltid til å være den kinonen som definerer kino-opplevelse for meg. *tørke vekk tåre fra kinnet* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Bestillte Narnia Extended 4 disc på cdon i går for 179.-(Betaler 90.- også betaler søsteren min 90.- ) , er den bedre en den vanelige? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jøss, det kan virke som om George Miller kommer til å regissere den kommende Justice League filmen. Spennende valg. Likte godt Mad Max filmene og også The Witches of Eastwick (takket være Nicholson). Happy Feet var jo også en flott film. Men her er det snakk om superheltfilm over alle superhelter. Med både Batman og Supermann blant annet. Er han den rette mannen? Les mer her: http://www.iesb.net/index.php?option=com_c...=3094&Itemid=99 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er vel et valg som gjør meg relativt usikker på filmen må jeg si, men man vet jo aldri hvor det ender. Så det er jo bare å vente å se... Beste valget hadde vært Michael Bay og ferdig med det. Da hadde i hvert fall action delen holdt et rimmelig godt nivå Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Infernal Affairs II starter på Canal + Mix kl 18:05, hvis noen er interisserte Skal selv se. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er vel et valg som gjør meg relativt usikker på filmen må jeg si, men man vet jo aldri hvor det ender. Så det er jo bare å vente å se... Beste valget hadde vært Michael Bay og ferdig med det. Da hadde i hvert fall action delen holdt et rimmelig godt nivå 9308288[/snapback] Hehe, jeg elsker Transformers men jeg tør ikke tenke tanken på å se Michael Bay overta ansvaret for denne filmen Han kunne leies inn til å lage en scene; Bilscene med batmobil. Det hadde vært rått. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Sitter å ser The Truman Show (1998) nå og la merke til et kjent fjes i mengden av statister. Jeg har sett denne fyren i flere filmer, men har fått helt jernteppe. Noen som kjenner han igjen? *******Spoilers ahead******** Han dukker opp når Truman rømmer, han er en av folkene som går i rekker gjennom byen på leting etter Truman. Og han er ikke med i mer enn 2 sekunder, veldig rare greier ^^ Endret 18. august 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå