Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det Sjunde Innseglet er et bra sted å starte. Smultronstället, Fanny och Alexander, Viskningar och rop (ekkel, men fy så bra), Persona, blant andre, anbefales også.

Har du noen formening om Vargtimmen? Synes den virker ganske interessant.

9303372[/snapback]

Har ikke sett den.

Lenke til kommentar
Mener å huske det var postet noen bilder av nye dvd cover på noen filmer for en stund siden her i tråden. Noen som husker hvilke filmer det var?

9303349[/snapback]

Tenker du på Kubrick-filmene?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2001secover.jpg

clockworksecover.jpg

shiningsecover.jpg

OMFG.

De kommer fra Warner Home Video, og inkluderer også EYES WIDE SHUT, BARRY LYNDON og LOLITA, men ikke Full Metal Jacket.

9205972[/snapback]

Lenke til kommentar
Mener å huske det var postet noen bilder av nye dvd cover på noen filmer for en stund siden her i tråden. Noen som husker hvilke filmer det var?

9303349[/snapback]

2001secover.jpg

clockworksecover.jpg

shiningsecover.jpg

OMFG.

De kommer fra Warner Home Video, og inkluderer også EYES WIDE SHUT, BARRY LYNDON og LOLITA, men ikke Full Metal Jacket.

9205972[/snapback]

9303423[/snapback]

Ja!

Når kommer de ut?

Finner de ikke på play.com

Lenke til kommentar

9303349[/snapback]

2001secover.jpg

clockworksecover.jpg

shiningsecover.jpg

OMFG.

9205972[/snapback]

9303423[/snapback]

Ja!

Når kommer de ut?

Finner de ikke på play.com

9303439[/snapback]

De er så langt bare annonsert på R1 den 23. Oktober så du vil ikke finne de på play.com, men du vil sikkert finne de på playusa.com der selger de R1 og du bruker bare samme login som hos play...

Edit: De vil helt sikkert komme på R2 i løpet av kort tid også hvis du må ha R2 med norsk tekst eller noe sånt...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Så akkurat United 93. Var en gripende film, men jeg skjønte ikke slutten helt. De klarte ikke lande flyet, hva for en teit slutt er det?

9304312[/snapback]

Du tuller, ja?

9304326[/snapback]

Nei, seriøst, de klarte ikke lande flyet. Så jævlig lame.

9304327[/snapback]

Det er noe som er ganske grensesprengende lame her, men det er hverken filmen eller at de ikke klarte lande flyet. :roll:

Lenke til kommentar

I'm with Njål on this one.

Så Miller's Crossing, var ikke helt i humør til Brazil i dag, og det er lenge siden jeg så en gangster film (ikke min favorittsjanger heller, for å si det sånn, men noe måtte jeg jo se på). Jeg vil si at den var bra, men samtidig så var det så mange geniale øyeblikker at jeg lener meg mot fantastisk. Dialogen var top notch, masse slang og gangsterspeak, som er greit i små mengder, det ble ikke irriterende heller. Plotet var veldig vanskelig å følge, masse folk og navn som man må huske også må man filtrere all slangen og gangsterspeaket samtidig som folk blir skutt og han gjør det mot han og hvem var han igjen og var ikke hun søstra hans osv. Blir litt forvirrende til slutt, men fremdeles en bra film.

Lenke til kommentar
Jeg så Titantic her om dagen. Så sank båten! Så jævlig lame.

9304365[/snapback]

Jeg som hadde tenkt å se den i morgen.

9304387[/snapback]

tittelen er jo "Titanic" så det er vel ingen spoiler hvis det er det du mener. Du kan vel heller se denne og spare litt tid.

SQa8EghyOFg

Lenke til kommentar

5 Second Movies er geniale! Her er de fire beste som jeg ser det.

Gladiator:

_8zbhFWBbeU

300:

BFcCBfXbIk4

Lethal Weapon:

2exC_Ye_mGU

Og sist, men aller best, det alle tenkte etter de så The Matrix for første gang:

ojJxV6Y0BXc

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Dotten: Enig der.

Forum var perfekt... men så stengte de det. Trist, men sant.

9297991[/snapback]

Og nå er bygget overtatt av Jesus.....

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article396952.ece

Et av de gamle kinobyggene som ble designet som kino....

forum_nattbelyst.jpg

800px-Forum_kino.jpg

779 plasser, det er kino det :love:

9305332[/snapback]

Visjon Norge... :D

Noen som vet om Bourne Legacy blir filmatisert, eller dropper de det med Ultimatum? (Legacy ble skrevet etter Ludlums død, og det finnes også en oppfølger til denne)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...