OlaTK Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 De som hverken har parabol eller kabel får sjelden inn NRK2. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Okei, visste jeg ikke Hvordan blir det med NRK3 da? Blir det tilgjengelig overalt? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Trodde alle hadde Nrk2 jeg? Med tanke på at vi betaler lisens. Det er ikke kanalene du betaler lisens for, men for at du eier utstyr med TV-tuner/mottaker. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Trodde alle hadde Nrk2 jeg? Med tanke på at vi betaler lisens. Det er ikke kanalene du betaler lisens for, men for at du eier utstyr med TV-tuner/mottaker. 9301194[/snapback] Trudde man betalte lisens til NRK jeg Ser du hvor mye jeg vet.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Trudde man betalte lisens til NRK jeg Ser du hvor mye jeg vet.. Jo, men det er en skatt/avgift for å eie utstyr med TV-tuner/mottaker. Selv om du bodde et sted hvor du ikke fikk inn en eneste analog TV-kanal, måtte du ha betalt lisens. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Okei, takk for at du oppklarte det Men det vil ikke bli noe problem å få inn NRK3, med mindre man bur ein plass der man ikkje trudde nokon kunne bu? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Okei, takk for at du oppklarte det Men det vil ikke bli noe problem å få inn NRK3, med mindre man bur ein plass der man ikkje trudde nokon kunne bu? NRK3 vil kun bli sendt over det digitale bakkenettet som overtar for det analoge i løpet av det neste året. Du må kjøpe en digital TV-mottaker for å ta inn NRK3. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Så kuttes jo også det gamle bakkenettet ut, så om du vil se TV i det hele tatt uten parabol eller kabel må du jo gå til innkjøp av en digital TV-mottaker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Nope, er vel en del i utkantdistriktene som ikke har nrk2, ligger vel på mellom 80-90% dekning tror jeg det var (uten å sjekke fakta:)) 9301154[/snapback] Når jeg søkte på nettet fant jeg bare ut at nrk2 hadde 85% dekning ved inngangen til 2006. vet ikke hvordan det er idag Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvilke butikker selger Frihetens Regn/The Shawshank Redemption? Finner den ikke noen plass Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du skal garantert kunne finne den på Free Record Shop eller Platekompaniet. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hvilke butikker selger Frihetens Regn/The Shawshank Redemption?Finner den ikke noen plass 9301529[/snapback] Da kan du umulig ha sett veldig nøye etter den Endret 17. august 2007 av GBD Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du skal garantert kunne finne den på Free Record Shop eller Platekompaniet. 9301553[/snapback] Så igjennom på platekompaniet i Trondheim i dag. Var så jævlig lang kø at jeg ikke orka å spørre, får stille meg i kø i morgen. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Du kan bestille den her til 59,- Hvis Ineternetthandlig er aktuelt. Beh, virker ikke å linke direkte til produktet, du finner den hvis du søker. Endret 17. august 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kom over dette på youtube nå, mannen vet hva han driver med. Ikke så mye med film å gjøre men litt så det godkjennes for posting her y14g50q4hQ0 xJNvKjQHv8I S84s5OQIKg8 1ReKHWXLf0g _gDl4UTxioQ Synd jeg sov når de delte ut talentet når det kommer til å tegne... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Får ikke utube linkene dine til å funke, Manx. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 "The url contained a malformed video id. " Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Trodde alle hadde Nrk2 jeg? Med tanke på at vi betaler lisens. Det er ikke kanalene du betaler lisens for, men for at du eier utstyr med TV-tuner/mottaker. 9301194[/snapback] Trudde man betalte lisens til NRK jeg Ser du hvor mye jeg vet.. 9301205[/snapback] Pengene går nå til NRK de (radio, pluss TV), så det er ikke en feilaktig antagelse. Om man skal kalle en spade for en spade. Men det er nå en avgift, som tidvis økes om NRK sjefen ber om det og Stortinget sier seg enig. Sist var vel Bernander som ville ha den økt fordi barne-tv på NRK2 ble dyrt, samt at digitalisering var kostbart. Kringkastingsavgiften faller i sin helhet til NRK. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 "The url contained a malformed video id. " 9301628[/snapback] Selv om det ser ut at linkene ikke funker, så kan du trykke på svar på innlegget hans, kopiere en av kodene, gå inn på Youtube og bare trykke på en random video på førstesiden og lime inn koden på slutten av URLen i adresselinja. Selv om det er litt tungvindt. Nå har jeg fått 9 nye DVDer: Romeo + Julie (sett den før) Butch Cassidy and The Sundance Kid (sett den før) Brazil The Day The Earth Stood Still The Queen The Last King of Scotland Miller's Crossing Patton Kagemusha Hvilken burde jeg se først av de jeg ikke har sett før synes dere? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kjære deg, Brazil uten tvil. Fysj på deg som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå