JacEr Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Bare jeg som stusser på Thornton? Syns han virket for rund i fjeset... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja han ser veldig rar ut på det bilde, og det er sikkert svært gammelt. Men det er Thornton. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Veit at dette ikke er en serie-tråde, men jeg vet ikke om noen annen som har samme kunnskapsrike postere (smisk, smisk). Jeg har snublet over The Company, en miniserie som handler om CIA og KGB under Den Kalde Krigen. Har sett de to første episodene og er meget tilfredstillt. http://www.imdb.com/title/tt0488352/ Noen andre som har kjennskap til den? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 faren min gikk på skole med Ralph Fiennes. Lurer på om jeg skal se Saving Private Ryan.. men jeg vet ikke om jeg orker. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ohh, Michael Keaton i en ny serie? Den må jeg få sett ja. Fett. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har bare ett spørsmål: Har The Shawshank Redemption en norsk tittel? Har aldri klart å finne den i noen dvd-sjapper. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Frihetens Regn er den norske tittelen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dotten: Enig der. Forum var perfekt... men så stengte de det. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kultur en flopp i Dagblad og legge ned blekka, ja? Dummeste jeg har hørt. At en avis våger å satse så mye på kultur som Dagbladet gjør er bare bra. En kunde sa i sommer at DB var altfor mye kultur allerede, så hva vil han synes nå? Mer kultur inn i avisene! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Nettopp sett 12 Angry Men. Det var en overraskende god film! Faktisk noe av det beste jeg har sett på lang tid. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kultur er så jækla mangt. Ingen av dere som savner et film-program på tv som tar oss halveis filmnerder på alvor? Jeg orker ikke DB's liksom anmeldelser som varer i fem setninger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bah, 2001-diskusjon og jeg var for opptatt med å være med venner. Forumet er tydeligvis en heltidsjobb. Uansett, jeg har aldri sett 2001 verken høy, stein, på syre eller full. Hvis den er så fantastisk streit og edru, så tar slutten sannsynligvis helt av på stoff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kultur er så jækla mangt. Ingen av dere som savner et film-program på tv som tar oss halveis filmnerder på alvor? Jeg orker ikke DB's liksom anmeldelser som varer i fem setninger. 9298981[/snapback] Vi hadde/har jo filmplaneten. Det er et fremragende program. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kultur er så jækla mangt. Ingen av dere som savner et film-program på tv som tar oss halveis filmnerder på alvor? Jeg orker ikke DB's liksom anmeldelser som varer i fem setninger. 9298981[/snapback] Hmm, leser du avisen i det hele tatt? I sommer hadde de en flott serie hvor de skrev om det de mente var de 15 beste filmene. God lesing. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg trenger litt hjelp til å finne navnet på et par skuespillere. Har sett samtlige, men jeg aner ikke hvor: 4. En ung Mickey Rourke? 5. Jernteppe. 8. Samme som over. 9. James Woods? 10. Det første som slo meg, var van Damme, men han er vel mer markert i ansiktet. 9297265[/snapback] Har kutta ut med quizen jeg da, glemte å svare på så mange at det ikke var noe vits i lenger. Ralph Fiennes, Billy Bob Thornton, Mark Wahlberg, James Woods, Guy Pearce. Er 80% sikker på det. EDIT: Åh, ser ut som at Lunar svarte det før meg. Endret 17. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vi hadde/har jo filmplaneten. Det er et fremragende program. 9299594[/snapback] Filmplaneten, som ble rakket ned på av legenden Pål Bang Hansen, var jo et morro program. Men det tok vel ikke opp aktuelle filmer som var oppe til kino. Det er det jeg er på jakt etter. DB fyrte opp en god artikkelserie der ja Cun, men til vanlig leverer de korte og til tider lav-kvalitets anmeldelser. Innimellom med så kraftige spoilere at jeg blir kvalm. Husker med grøss og gru tilbake til The Village anmeldelsen dems. Anyway, kommer filmplaneten snart tilbake ell? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Filmplaneten er jo på NRK2, noe som her helt høl i huet siden det er ikke alle som har NRK2. Me included! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Trodde alle hadde Nrk2 jeg? Med tanke på at vi betaler lisens. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Nope, er vel en del i utkantdistriktene som ikke har nrk2, ligger vel på mellom 80-90% dekning tror jeg det var (uten å sjekke fakta:)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå