Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kultur en flopp i Dagblad og legge ned blekka, ja? Dummeste jeg har hørt.

At en avis våger å satse så mye på kultur som Dagbladet gjør er bare bra. En kunde sa i sommer at DB var altfor mye kultur allerede, så hva vil han synes nå?

Mer kultur inn i avisene!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Kultur er så jækla mangt. Ingen av dere som savner et film-program på tv som tar oss halveis filmnerder på alvor? Jeg orker ikke DB's liksom anmeldelser som varer i fem setninger.

9298981[/snapback]

Vi hadde/har jo filmplaneten. Det er et fremragende program.

Lenke til kommentar
Kultur er så jækla mangt. Ingen av dere som savner et film-program på tv som tar oss halveis filmnerder på alvor? Jeg orker ikke DB's liksom anmeldelser som varer i fem setninger.

9298981[/snapback]

Hmm, leser du avisen i det hele tatt? I sommer hadde de en flott serie hvor de skrev om det de mente var de 15 beste filmene. God lesing.

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp til å finne navnet på et par skuespillere. Har sett samtlige, men jeg aner ikke hvor:

4. En ung Mickey Rourke?

5. Jernteppe.

8. Samme som over.

9. James Woods?

10. Det første som slo meg, var van Damme, men han er vel mer markert i ansiktet.

9297265[/snapback]

Har kutta ut med quizen jeg da, glemte å svare på så mange at det ikke var noe vits i lenger. :(

Ralph Fiennes, Billy Bob Thornton, Mark Wahlberg, James Woods, Guy Pearce. Er 80% sikker på det.

EDIT: Åh, ser ut som at Lunar svarte det før meg.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Vi hadde/har jo filmplaneten. Det er et fremragende program.

9299594[/snapback]

Filmplaneten, som ble rakket ned på av legenden Pål Bang Hansen, var jo et morro program. Men det tok vel ikke opp aktuelle filmer som var oppe til kino. Det er det jeg er på jakt etter.

DB fyrte opp en god artikkelserie der ja Cun, men til vanlig leverer de korte og til tider lav-kvalitets anmeldelser. Innimellom med så kraftige spoilere at jeg blir kvalm. Husker med grøss og gru tilbake til The Village anmeldelsen dems.

Anyway, kommer filmplaneten snart tilbake ell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...