Xtra Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Utstyrslisten i Bergen. for Magnus Barfot: Link for konsertpaleet: link. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 I følge hjemmesidene til Kino1 var Sandnes kino et av Nordens mest moderne kinoanlegg når det ble åpnet i 2004. Men hvordan det ligger ann nå vet jeg ikke. 2004 begynner å bli noen år siden. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg vil tro Nova i Trondheim, Colosseum i Oslo, og Fredrikstad Kino stiller ganske bra i den sammenhengen. 9295823[/snapback] Det er tydeligvis disse 3 som går igjen. Jeg har ikke vært de to første, men kinoen her i Fredrikstad er iallefall mildt sagt mer enn godkjent. Det eneste jeg kan utsette på er å måtte betale 30 kr ekstra (billetten er jo ikke akkurat billig fra før) for et lite bord til popkornet mitt og gratis kaffe (les: svart vann). Bortsett fra det er VIP-salen som de fleste andre saler (bare mye mindre). Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 I følge hjemmesidene til Kino1 var Sandnes kino et av Nordens mest moderne kinoanlegg når det ble åpnet i 2004. Men hvordan det ligger ann nå vet jeg ikke. 2004 begynner å bli noen år siden. 9295860[/snapback] 2004 var året før digital kino kom til verden, så jeg vet ikke helt hvor mye man bør legge i det, selv om den helt sikkert er mer enn godkjent den dag i dag òg. Har de fått 4K-projektor der borte, forresten? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 De har én Barco 2K digital projektor. Hva enn det betyr. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Feilpostet Endret 16. august 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Utstyrslisten i Bergen. for Magnus Barfot: Link for konsertpaleet: link. 9295836[/snapback] Så må vi ikke glemme "koppholderene" i Magnus Barfot sine kinosaler De er jo nesten splitter nye, så de har nok ganske så mye å tilby. Personlig liker jeg skikkelig store saler, det gir en spesiell atmosfære. De nye i Magnus Barfot-kinoen virker litt "pakket sammen". Savner gode gamle Forum kino. Pokkers kommune som solgte det perfekte kinobygg. Men KP1 er en flott sal. Jeg har liten erfaring med andre kinoer. Men samtlige menige, som kommer fra hele landet, har stort sett skrytt uhemmet av kinoene i Bergen. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sandnes er i mine øyne en av landets absolutt beste kinoer. Får teste ut litt mer i både Fredrikstad og Oslo utover høsten, når jeg blir tvunget til å finne andre alternativer. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg har hvertfall ingenting negativt å si om Sandnes sin kino! Lenestol og koppholder, samt god beinplass og god radhøyde i alle salene har jeg heller ingenting i mot! Endret 16. august 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sandnes er i mine øyne en av landets absolutt beste kinoer. Får teste ut litt mer i både Fredrikstad og Oslo utover høsten, når jeg blir tvunget til å finne andre alternativer. 9296086[/snapback] Støtter deg om at Sandnes er en fantastisk kino. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Det er en sånn deluxe-sal på Asker Kino også. Så transformers der forrige helg, en herlig opplevelse. Det koster det samme som vanlig billett, men man får en liten sal med bare 5 rader, og alle stolene er deilige stressless med justerbar rygg og masse benplass + et lite bord ved siden av til å sette snop på. Lyden er såklart fortreffelig. Endret 16. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Skal kjøpe noen filmer fra play.com nå! Fant en del gode filmer på 3 for 15£ tilbudet deres, men så er det så fryktelig mange gode filmer der så jeg klarer ikke å bestemme meg. Har funnet disse fire nå: The Prestige Se7en Requiem for a Dream 2001: A Space Odyssey Hotel Rwanda Lurer litt på å kjøpe Fight Club også, men på det tilbudet er det denne versjonen. Har litt lyst på den to disc versjonen når det gjelder den filmen. Men så er det jo en film jeg har veldig lyst til å se. Alternativet til denne er For a Few Dollars More. Er den eneste filmen jeg mangler i dollar-triologien. Så er det noen som kan hjelpe meg å velge. Eventuelt hvis det vet om noen andre gode filmer som er på det tilbudet. Endret 16. august 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Ser ikke problemet, blir det for vanskelig å velge så går du bare for 6 for £30 tilbudet dems Edit: Fight Club fortjener en orntlig versjon det er helt klart... Endret 16. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ser ikke problemet, blir det for vanskelig å velge så går du bare for 6 for £30 tilbudet dems 9296377[/snapback] Er jo det som er problemet. Jeg har 7 filmer. Skal gå for 6 for 30£ ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg kjøre en edit over men kan skrive det en gang til, da kjøper du bare en kjempe versjon av Fight Club også kjøper du de seks andre nå... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg kjøre en edit over men kan skrive det en gang til, da kjøper du bare en kjempe versjon av Fight Club også kjøper du de seks andre nå... 9296391[/snapback] Så jeg kjøper alle 7 filmene da. Mens Fight Club går utenfor 6 for 30£? EDIT: Finner ikke den versjonen jeg vil ha. Den finnes bare på PlayTrade. Endret 16. august 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg hadde samme problemet med 3 for 15£-tilbudet Må nok bruke det flere ganger Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg hadde samme problemet med 3 for 15£-tilbudet Må nok bruke det flere ganger 9296406[/snapback] Hehe... Så utrolig vanskelig å velge. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Ville droppet Hotel Rwanda. God film, men noen brødsmuler oppskrytt. Dessuten er det ikke en "se-mange-ganger" film. Endret 16. august 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 EDIT: Finner ikke den versjonen jeg vil ha. Den finnes bare på PlayTrade. 9296402[/snapback] Tenker du på R1 CE utgaven som gikk ut av produskjon for noen år siden? Tror det er den samme som denne fra DVD Pacific, innholdet er vel det samme men vil ikke si sikkert at coveret er det samme... Eller så ser jo ikke den Definitive Edition som du får på play helt dum ut, eller så har du jo den nye utgaven som kom nå i år: Fight Club - Steelbook som har helt likt innhold som R1 CE utgaven... Tøft cover på begge, har begge også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå