Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
...

Har vært nevnt her tidligere (tror jeg la ut en teaser-trailer)

Dette tror jeg er den traileren med flest klipp fra filmen.

9293438[/snapback]

Daym. Drager er mine nye favorittdyr etter ligers og roboter.

Lenke til kommentar
At Dagbladet droppet sport i seg selv er fantastisk. At de i tillegg skal fokusere på kultur?  :dribble:

9293634[/snapback]

Dagbladet har vel i lang tid vært et par hestehoder foran VG når det gjelder kultur, fint om de fortsetter videre. Ikke det at jeg kommer til å kjøpe avisen, det er for mye søppel ellers i både Dagbladet og VG til at jeg med god samvittighet kan investere i avisen. Men kanskje jeg kommer til å titte litt oftere innom kultursiden i Dagbladets nettavis.

Edit:

Noe vits i å melde seg inn i IMDbPro? Noen som har konto der?

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

9294604[/snapback]

Har de ikke en mulighet for å teste det ut en måned? Jeg har aldri følt et behov for det, men du kan jo teste det ut og se m det er verdt pengene.

9294918[/snapback]

Husk å rapportere tilbake hit hvordan det er i tilfelle

Lenke til kommentar

9294604[/snapback]

Har de ikke en mulighet for å teste det ut en måned? Jeg har aldri følt et behov for det, men du kan jo teste det ut og se m det er verdt pengene.

9294918[/snapback]

Må uansett gi kortnummer for 14-dagers prøve. Så må man selv avbestille. Da ender det som oftest med alt det andre verdiløse jeg er medlem av, siden jeg aldri tar meg tid til å avbestille :wee:

Jeg burde hatt meg en sekretær. Men jeg får vel prøve ut IMDbPro, har ikke stort annet fornuftig å bruke pengene på. Med mindre jeg ansetter en sekretær da.

Lenke til kommentar
Av alle bedrifter i verden jeg er villig til å gi kredittkortnummer til, så er IMDb opå topp tre sammen med Amazon og min egen bank. Jeg har ingen tro på at de svindler deg.

9294954[/snapback]

Ikke spesielt redd noen slags svindel, mer at jeg glemmer å avbestille. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vil tro Nova i Trondheim, Colosseum i Oslo, og Fredrikstad Kino stiller ganske bra i den sammenhengen.

9295823[/snapback]

Tror nok Sandnes Kino havner høyere enn et par av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...