Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dropp dubbing, regner med at en tekstet versjon var tilgjengelig. Dubbing gjør sjelden en filmopplevelse bedre (som det jo har gått en stormfull diskusjon om her i dag).

Men ang. Agent 47-bildet, synes han ikke ligner så mye på agenten fra spillene. Olyphant ser litt for snill ut.

Lenke til kommentar
Noen her som har sett The Host?

Mildt sagt imponerende animasjon!

9289882[/snapback]

Så den her om dagen. Dubbinga kunne vært bedre, men som du sier, animasjonene var rimelig bra.

9290341[/snapback]

Hehe, axxo-releasen var dubbet ja.

Begynte å se den, men det føltes veldig unaturlig ut.

Stikker heller på PK og kjøper den der.

Lenke til kommentar
As I was saying, jeg har sett 172 filmer av top 250 (egentlig 171, Bonnie and Clyde venter på HDD-opptakeren, skal se på den med en gang jeg er ferdig med å skrive her). Tror fremdeles Njål er over meg

En rask gjennomgang tilsier 220/top250 (per gårsdagens liste), det er bare ved å se film helt uavhengig av imdb.

Overkant av halvparten er sett på kino opp gjennom årene.

Lenke til kommentar

Haha, damn. :D

Bare å fortsette med å se film da før jeg kan pensjonere meg.

Men jeg har bevisst hatt top 250 som førsteprioritet når jeg skal bruke penger på film det siste året omtrent (sett ca. 40 i løpet av den tiden tror jeg), og det er faktisk ekstremt mye bra på den listen. Alle filmene jeg har sett fra den synes jeg var veldig bra, bortsett fra Notorious, men den hadde sine stunder den også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Western med Crowe kan sikkert bli artig.

Er det noen som vet hva greia med filmen D-war er? Plakatene er helt bonanza.

poster1.jpg

poster2.jpg

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva greia med filmen D-war er? Plakatene er helt bonanza.

9293300[/snapback]

Ingen anelse, men det ser sinnsykt moro ut :)

Ligger en trailer på siden dems: D-War

Må vel få lov til å si at den klarte å fange oppmerksomheten min, det er helt sikkert...

Lenke til kommentar

En potensiell god nyhet for kulturinteresserte:

Dagbladet innrømmer at VG er best på sport

Dagbladet innser at avisen ikke lenger kan satse så mye på sportsjournalistikk, fordi VG er best. Nå blir det mer kultur i avisen i stedet.

Fra og med lørdag blir sporten nedprioritert i Dagbladet. Kultur, bakgrunn og analyse skal gjøre avisen bedre.

Dette høres unektelig bra ut. Får håpe det blir mye mer fokus på film, musikk, litteratur og annen kultur framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...