sigz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Noen her som har sett The Host?Mildt sagt imponerende animasjon! 9289882[/snapback] Så den her om dagen. Dubbinga kunne vært bedre, men som du sier, animasjonene var rimelig bra. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dubbinga kunne vært bedre, men som du sier, animasjonene var rimelig bra. 9290341[/snapback] Dubbinga, wtf? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dropp dubbing, regner med at en tekstet versjon var tilgjengelig. Dubbing gjør sjelden en filmopplevelse bedre (som det jo har gått en stormfull diskusjon om her i dag). Men ang. Agent 47-bildet, synes han ikke ligner så mye på agenten fra spillene. Olyphant ser litt for snill ut. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Noen her som har sett The Host?Mildt sagt imponerende animasjon! 9289882[/snapback] Så den her om dagen. Dubbinga kunne vært bedre, men som du sier, animasjonene var rimelig bra. 9290341[/snapback] Hehe, axxo-releasen var dubbet ja. Begynte å se den, men det føltes veldig unaturlig ut. Stikker heller på PK og kjøper den der. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kan tenke meg den ikke er noe særlig med dubbing, ja.. Tror den tekstede versjonen trekker det lengste strået Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror? Det finnes ikke en eneste film (Unntak finnes kanskje i tegnefilm verdenen) hvor en dub er bedre enn orginalsporet. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Greeeeeeeit.. Men har ikke sett begge versjonene, så ville ikke være forutinntatt å dømme den dubba versjonen(selvom den sikkert suger). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tror? Det finnes ikke en eneste film (Unntak finnes kanskje i tegnefilm verdenen) hvor en dub er bedre enn orginalsporet. 9290479[/snapback] Hvis det var det, hadde du innrømt det? Det virker mer som en prinsippsak enn noe annet med deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 =D Fair enough, jeg nekter å tro at en amerikansk remake av noe som helst er dårligere enn den asiatiske forgjengeren. Jeg får også ereksjon av åpningsscenen til Patton. Rawr. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 As I was saying, jeg har sett 172 filmer av top 250 (egentlig 171, Bonnie and Clyde venter på HDD-opptakeren, skal se på den med en gang jeg er ferdig med å skrive her). Tror fremdeles Njål er over meg En rask gjennomgang tilsier 220/top250 (per gårsdagens liste), det er bare ved å se film helt uavhengig av imdb. Overkant av halvparten er sett på kino opp gjennom årene. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Haha, damn. Bare å fortsette med å se film da før jeg kan pensjonere meg. Men jeg har bevisst hatt top 250 som førsteprioritet når jeg skal bruke penger på film det siste året omtrent (sett ca. 40 i løpet av den tiden tror jeg), og det er faktisk ekstremt mye bra på den listen. Alle filmene jeg har sett fra den synes jeg var veldig bra, bortsett fra Notorious, men den hadde sine stunder den også. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 http://www.filmweb.no/trailere/article139328.ece Noen andre som også gleder seg eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Western med Crowe kan sikkert bli artig. Er det noen som vet hva greia med filmen D-war er? Plakatene er helt bonanza. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Dette ser da ikke så verst ut. edit: 3:10 to Yuma altså Endret 16. august 2007 av athorb Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er det noen som vet hva greia med filmen D-war er? Plakatene er helt bonanza. 9293300[/snapback] Har vært nevnt her tidligere (tror jeg la ut en teaser-trailer) Dette tror jeg er den traileren med flest klipp fra filmen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dette ser da ikke så verst ut. edit: 3:10 to Yuma altså 9293323[/snapback] så ut som en bra western med mye action Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dragons are awesome! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er det noen som vet hva greia med filmen D-war er? Plakatene er helt bonanza. 9293300[/snapback] Ingen anelse, men det ser sinnsykt moro ut Ligger en trailer på siden dems: D-War Må vel få lov til å si at den klarte å fange oppmerksomheten min, det er helt sikkert... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 En potensiell god nyhet for kulturinteresserte: Dagbladet innrømmer at VG er best på sport Dagbladet innser at avisen ikke lenger kan satse så mye på sportsjournalistikk, fordi VG er best. Nå blir det mer kultur i avisen i stedet. Fra og med lørdag blir sporten nedprioritert i Dagbladet. Kultur, bakgrunn og analyse skal gjøre avisen bedre. Dette høres unektelig bra ut. Får håpe det blir mye mer fokus på film, musikk, litteratur og annen kultur framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå