Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem tror dere skal spille Bruce Lee? Jackie Chan? (Som forøvrig har en bitteliten rolle i nevnte film)

9285885[/snapback]

Tror jeg stemmer for Jet Li (siden jeg ikke vet om andre karatekinesere. Syns ikke Jet hadde vært helt optimalt heller, håper de har andre alternativer. Eller så ser jeg bare originalen og driter i remaken.), Jackie Chan har jeg litt problemer med å ta seriøst. Han er jo sinnsykt skilla, ingen tvil om det, men jeg forbinder ham med dumme actionkomedier. Og hvis han får rollen, er jeg litt redd for at remaken kanskje blir litt i den duren (selv om Enter The Dragon er langt fra å være en komedie (eller hva), men det er ikke utenkelig at de vil inkludere noen typiske 'Jackie Chan-elementer').

Lenke til kommentar
Hvem kan passe som Conan, da? :wee:

9285919[/snapback]

Det blir sikkert Vin Diesel eller The Rock, eller kanskje til og med Cena. Er ikke lett å finne store muskelbunter som folk respekterer som skuespillere.

9285956[/snapback]

Ja Vin Diesel var min første tanke også om det blir en Hollywood-produksjon

Lenke til kommentar
skal man finne en ny conan, må man finne frem en ny østrisk muskelbundt som ikke snakker engelsk, ellers blir det ikke conan

9286005[/snapback]

Vi prøver å redde Conan fra Arnold-skjebnen, ikke forsikre at navnet alltid vil forbindes med trege menn med store muskler.

9286022[/snapback]

Gerard Butler syntes jeg var et fint valg!

Lenke til kommentar
skal man finne en ny conan, må man finne frem en ny østrisk muskelbundt som ikke snakker engelsk, ellers blir det ikke conan

9286005[/snapback]

Vi prøver å redde Conan fra Arnold-skjebnen, ikke forsikre at navnet alltid vil forbindes med trege menn med store muskler.

9286022[/snapback]

det er jo det som er conan,

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

9286022[/snapback]

Muskler må de ha.... Må jo følge tegneserien. Men la oss nå for guds skyld håpe på noen som også kan SPILLE.

det er jo det som er conan,

9286029[/snapback]

De to første filmene var jo ødelagt av dårlig skuespill jo

Lenke til kommentar

da et det ikke en remake, men Relaunch som er noe helt annet, samme som Batman begins,

en remake er en ny versjon av en gammel film, mens en Relaunch er ny versjon av samme meteriale de andre filmene bygger på.

og da skal jeg være enig i at nye og bedre skuespillere trengs og samme med historien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...