Dotten Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er stort sett det eneste vi kunne bli enig om i messa om bord. Lyngbø var fantastisisk konkluderte vi med og gikk over til å diskutere om hva en Hot Dog virkelig var og om en fregatt som fikk to biler om bord på dekk kunne defineres som en ferge. Ja vi kjedet oss til tider. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Så Corpse Bride her om dagen.. i går, eller dagen før, eller noe.. uansett.. Først så ble jeg kanskje litt skuffet, da jeg kanskje hadde forventningene litt høyt oppe.. Men, så ble jeg sittende litt i sofaen og se på ekstramaterialene (har den på HDDVD).. også plutselig begynte jeg på nytt.. og så den enda en gang rett etterpå.. Det var egentlig en veldig søt film, i grunnen! Likte veldig godt denne ene sangen "Tears to Shed", tror jeg den heter! Hvordan er Nightmare Before Christmas i forhold? Takk, takk.. Endret 15. august 2007 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ett ord: Bedre. 9285674[/snapback] Ah.. .. hørtes bra ut! Liker forresten ekstramaterialer... burde egentlig vært påbudt med MASSE ekstramateriale på ALLE filmer.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ekstramateriale, og ikke minst directors commentary, er noe jeg virkelig har forelsket meg i etterhvert. Filmer av den litt mer kompliserte sorten (enten teknisk (animasjonsfilmer, eksplosjonsfilmer) eller filmatisk (Departed, Fight Club)) er utrolig mer imponerende hvis man får se hvor mye som kreves for å få det til skikkelig. Da jeg hørte hvor mye film de brukte i Fight Club så fikk jeg en helt ny respekt for yrket regissør.^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er stort sett det eneste vi kunne bli enig om i messa om bord. Lyngbø var fantastisisk konkluderte vi med og gikk over til å diskutere om hva en Hot Dog virkelig var og om en fregatt som fikk to biler om bord på dekk kunne defineres som en ferge. Ja vi kjedet oss til tider. 9285518[/snapback] Hva ble dere enig om? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Enter the Dragon får en remake Remakes har blitt hete saker de siste par årene, og trenden ser ikke ut til å snu med det første. Neste ut er Bruce Lee's ENTER THE DRAGON, fra 1973. Kurt Sutter, forfatteren bak PUNISHER 2-manuset, har påtatt seg oppgaven med å gi nytt liv til den klassiske actionthrilleren Hva er vitsen med å lage en remake av en Bruce Lee-film uten Bruce Lee? Det blir jo det samme som å lage rekecocktail uten reker og cocktail. LOL Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 *snipp*, *snapp* .. *snute(?)* Helt enig!! Husker spesielt et par filmer som jeg var overlykkelig over ekstramaterialet på. Devil's Advocate, og 12 Monkeys; et par filmer som jeg kjøpte på DVD vår/sommer -parten i 2000.. 12 Monkeys / Terry Gilliam hadde halvannen time med "making of.." på disken, og husker jeg hørte igjennom hele kommentatorsporet til Devil's Advocat! Begge to er av favorittfilmene mine! Blir så veldig skuffet når jeg kjøper en film og det ikke er NOE ekstramateriale.. Teasere og trailere er jeg ikke så begeistra for, i grunnen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva er vitsen med å lage en remake av en Bruce Lee-film uten Bruce Lee? Det blir jo det samme som å lage rekecocktail uten reker og cocktail. LOL 9285812[/snapback] Hva var vitsen med å lage en ny "Gone in 60 seconds" eller "Thin red line" uten originalbesetningen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nå drar du temaet vekk her. Poenget er at Bruce Lee eide i den filmen så totalt at en remake blir fullstendig meningsløst. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva er vitsen med å lage en remake av en Bruce Lee-film uten Bruce Lee? Det blir jo det samme som å lage rekecocktail uten reker og cocktail. LOL 9285812[/snapback] Hva var vitsen med å lage en ny "Gone in 60 seconds" eller "Thin red line" uten originalbesetningen? 9285833[/snapback] De handlet ikke om besetningen. Det er forskjell på å lage en remake av en Arnold eller Bruce eller Steve McQueen eller Paul Newman-film, og å bare remake en gammel film med kjente skuespillere (f eks storsuksessen Oceans 11). Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) edit: ute av kontekst Endret 15. august 2007 av athorb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nå drar du temaet vekk her. Poenget er at Bruce Lee eide i den filmen så totalt at en remake blir fullstendig meningsløst. 9285845[/snapback] Ja greit da... men jeg regner med grunnen er at de kan tjene litt penger. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Synes ikke jeg ser annet enn remakes og oppfølgere om dagen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 De handlet ikke om besetningen. Det er forskjell på å lage en remake av en Arnold eller Bruce eller Steve McQueen eller Paul Newman-film, og å bare remake en gammel film med kjente skuespillere (f eks storsuksessen Oceans 11). 9285855[/snapback] Vet ikke med deg, men jeg tar gjerne en ny Conan film, selv uten Arnold Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvem tror dere skal spille Bruce Lee? Jackie Chan? (Som forøvrig har en bitteliten rolle i nevnte film) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tony Jaa eller Jet Li. ELLER BEGGE! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 en veldig brun, Chuck Norris Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 De handlet ikke om besetningen. Det er forskjell på å lage en remake av en Arnold eller Bruce eller Steve McQueen eller Paul Newman-film, og å bare remake en gammel film med kjente skuespillere (f eks storsuksessen Oceans 11). 9285855[/snapback] Vet ikke med deg, men jeg tar gjerne en ny Conan film, selv uten Arnold 9285884[/snapback] Enig med deg her. Syns ikke Arnold passer til Conan, egentlig. Jeg ble først kjent med Conan gjennom tegneserier og Arnold gir ikke rollefiguren den intelligensen han fortjener. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vet ikke med deg, men jeg tar gjerne en ny Conan film, selv uten Arnold 9285884[/snapback] Rettelse: HELST uten Arnold.Men nå som Age of Conan kommer så er det vel bare et tidspørsmål før noen prøver å cashe inn på en ny film tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå