Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

The Hunted falt ikke så i smak som Rambo, men fortsatt en bra film.

Predator er vel litt for... utenomjordisk til å bli en gladvold actionfilm.

9274606[/snapback]

 

Commando og Terminator 1.

 

For utenomjordisk til å bli en gladvold actionfilm?

 

Predator er; action, dårlige one-liners, special effects. Greit nok at du mangler en "high speed pursuit" men ellers passer Predator profilen for dum action anyday.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For utenomjordisk til å bli en gladvold actionfilm?

 

Predator er; action, dårlige one-liners, special effects. Greit nok at du mangler en "high speed pursuit" men ellers passer Predator profilen for dum action anyday.

9274712[/snapback]

Tja, synes ikke helt det. Pluss at den allerede står i hyllen min.

 

Commando og Terminator 1 skal sjekkes ut.

Lenke til kommentar

Så nettopp filmen Mr. Brooks (2007), og jeg må si det var en utrolig bra film. Beste filmen jeg har sett på lenge. Denne gikk rett hjem hos meg.

 

Leste litt rundt det, og kan det være slik at det finnes en bok som denne historien er tatt ut ifra, og derheter blitt laget film om?

 

Jeg vil svært gjerne lese denne boken, hvis noen vet noe?

Lenke til kommentar

Superman Returns var fin den, men ikke samme nivå som Supermann (1978), Batman og Batman Begins. Men absolutt en av de bedre superheltfilmene. Synd det var Supermann vs. en øy. Skribentene som trakk ned filmen med endel merkelige vrier. Men filmen har også sine øyeblikk.

 

Så får vi heller glede oss:

 

ZntKMJFqLRA

 

Fin fanmade trailer.

 

Blir litt bedre å se det på film fremfor den litt mer amatørmessige TV-varianten...

 

kD8fZf8MMjg

 

Batman derimot, har fått nok:

Lenke til kommentar
For utenomjordisk til å bli en gladvold actionfilm?

 

Predator er; action, dårlige one-liners, special effects. Greit nok at du mangler en "high speed pursuit" men ellers passer Predator profilen for dum action anyday.

9274712[/snapback]

Tja, synes ikke helt det. Pluss at den allerede står i hyllen min.

 

Commando og Terminator 1 skal sjekkes ut.

9274726[/snapback]

 

Skal du sjekke ut Commando, prøv å finn den uklipte versjonen. Den norske dvd-utgaven er klippet sønder og sammen. Bare et tips!

Lenke til kommentar
Den fanfilmen var utrolig tøff.  :dontgetit:

9276297[/snapback]

 

Jepp. Musikken er fantastisk. Finner klipp fra Superman Returns, Batman Begins, Spider-man, Fantastic four, pilotepisoden til Aquaman, Wonder Woman, The Flash, Transformers m.m. Til og med et klipp av Ryan Reynolds.

 

Den som har laget den traileren der har nok kost seg skikkelig.

 

Førsteutkast av manus til filmen ble levert inn i juni, så får vi se om det blir godkjent (skrevet av Kieran Mulroney og Michele Mulroney)

Lenke til kommentar
Til og med et klipp av Ryan Reynolds.

9276583[/snapback]

 

De har vel kastet inn RR fordi han var vel mer eller midre klart til å spille The Flash i filmen når David S. Goyer sto som regissør. Men dessverre for oss så fant jo studio ut at Goyer sin versjon ble for mørk og dyster og inn kom Shawn Levy :w00t: ( :nei: ). Med filmer som Night at the Museum, The Pink Panther, Cheaper by the Dozen og Just Married på cv så vet vi jo hvor dette går henn, hallo barne tv...

 

Men JL traileren var fet den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...