Bob_3 The Builder Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Om jeg feller en tåre, avhenger veldig ofte av dagsformen. Her om dagen tok jeg nesten til tårene under en OC-episode Men en film som Green Mile, får fram den myke siden i meg uansett. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg kan gladelig innrømme at jeg feller tårer til The Godfather Part II og Schindler's List. I førstnevnte må du ha sett forgjengeren for å forstå det enorme tapet på slutten, mens den sistnevnte kan forstås ut i fra et perspektiv på historien og menneskens grusomhet. 9263183[/snapback] Schindlers's List feller jeg også en tåre til. Utrolig fin film! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Så Erin Brockovich i går. For sikkert 6 eller 7ene gang. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og hver ENESTE gang begynner tårene å trille i den nest siste scenen når Donna Jensen får vite hvor mye penger hun får. Endret 12. august 2007 av wh1te Lenke til kommentar
Northland Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg kan gladelig innrømme at jeg feller tårer til The Godfather Part II og Schindler's List. I førstnevnte må du ha sett forgjengeren for å forstå det enorme tapet på slutten, mens den sistnevnte kan forstås ut i fra et perspektiv på historien og menneskens grusomhet. 9263183[/snapback] The Godfather Part II er sterk ja! Ironisk nok fikk jeg lyst å se den igjen, rett før du skrev det, men vil pga av opplevelsen se 1`en først! Men det blir fort noen timer da! Al Pacino sin presentasjon i The Godfather Part II er i mine øyne noe av det beste jeg har sett på film! Schindler's List så jeg på ungdomskolen sammen med hele klassen delt opp over flere skoletimer. Gjerne ikke rette måten å se denne filmen på, så den må ses på ny i godsofaen her hjemme! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ser at Rush Hour 3 kommer/er på kino. Gleder meg som et barn digget de to første men det er jo lenge siden nå det var i den tiden jeg likte Fast & The Fourious og xXx(trippel x). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Bloody Sunday går på NRK2 i dag klokka 22:10. Ser at den har 7,7 på iMDB så derfor har jeg planer om å se den. Noen grunner til å se/ikke se den? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Lord of The Rings: Return of the King er helt klart den tristeste filmen jeg har sett. Ærlig talt, hvem klarer å holde seg på slutten der? Husker jeg så på kino, snufselyder over hele salen. Forrest Gump gråt jeg også til, er ikke sikker på hvorfor. Ellers så er det sjeldent for meg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hva slags program bruker folk her til å liste opp hvilke dvdfilmer man har? Husker jeg brukte et program men formaterte pcen og husker ikke hva det het. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ser at Rush Hour 3 kommer/er på kino.Gleder meg som et barn digget de to første men det er jo lenge siden nå det var i den tiden jeg likte Fast & The Fourious og xXx(trippel x). 9263590[/snapback] xXx digger jeg uansett hvor gammel jeg er! Perfekte action film da! Schindlers Liste var jeg på nippet på å grine i på slutten, Liam Neeson spiller bare så utrolig bra der Holdt på å grine i en av de få One Three Hill episodene jeg har sett jeg, så den tilfeldigvis en gang jeg var sjuk, og så på tv. Det handlet om et mobbeoffer som skøyt folk på skolen sin. Var sykt trist Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Endelig er jeg framme og installert i Trondheim! Hvor er filmsjappene? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen her inne som har sett Parfymen, og har en mening om den bør ses/ikke ses? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hva slags program bruker folk her til å liste opp hvilke dvdfilmer man har? Husker jeg brukte et program men formaterte pcen og husker ikke hva det het. 9263902[/snapback] DVD Profiler, se sigen min for nedlastning... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg synes Forrest Gump er ganske trist. Ladder 49 er også veldig trist. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen her inne som har sett Parfymen, og har en mening om den bør ses/ikke ses? 9264753[/snapback] Jeg syns den var veldig god selv om slutten ødela litt for min del. Ville nok ha gitt den en svak sekser Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fantastisk film, men bare vær klar for en nesten surrealistisk slutt. Den er ikke helt sykt, men skiller seg såpass mye fra resten av filmen at det føles veldig rart. Hvis du klarer å akseptere slutten, kommer den mest sannsynlig til å være en av høydepunktene dine dette filmåret. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen her inne som har sett Parfymen, og har en mening om den bør ses/ikke ses? 9264753[/snapback] Hvis du liker filmer som American Beauty og Road To Perdition, så må du se den. Ellers så tror jeg du allikevel kan like den. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Etter å ha sett Hot Fuzz må jeg bare meddele at det er en av de beste filmene jeg har sett i år, om ikke den beste. Blir som en litt mer seriøs kops. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Thrustmaster: Ser ikke helt sammenhengen mellom de tre filmene... Endret 12. august 2007 av tjalla Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Endelig er jeg framme og installert i Trondheim! Hvor er filmsjappene? 9264223[/snapback] Platekompaniet ligger i Munkegate 31 og Free Record Shop ligger like ved. Da har du i alle fall kommet et stykke på vei. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Thrustmaster: Ser ikke helt sammenhengen mellom de tre filmene... 9266147[/snapback] Jeg bare synes atmosfæren og fotoet var veldig likt, som vanligvis er grunnen til at folk liker de filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå