Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tja, det første spørsmålet kan vel svares så enkelt som at hun kanskje ikke var SÅ skadet som hun tidligere ga seg ut for? Folk med Alzheimer's er forresten veldig oppegående til tider, mens andre ganger er de helt borte. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er en spesiell melodi som går igjen i filmen, så jeg vedder på at låta du leter etter heter Sense of Touch av Mark Isham. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Noen som har sett Bad Santa? Utrolig morsom film med Billy Bob Thorton. En ''må se''-film i juletider. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bad Santa var overhodet ikke det jeg hadde sett for meg da jeg så den første gang. Skikkelig skuff. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Selvsagt har jeg sett den! Knallfilm! Noe jeg lurer på: Den norske versjonen av Bad Santa, er det den samme versjonen som den utvidede amerikanske versjonen "Bad(der) Santa"? Bruttern har nemlig sistnevnte. Jeg har lyst til å kjøpe den norske versjonen, men jeg kvier meg litt for å skaffe den norske versjonen da jeg ikke er sikker på om den er like skitten som den amerikanske utvidede versjonen, eller om den er like "tam" som den vanlige versjonen der borte. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har ikke svar på det Hr. Jenssen, men jeg snubblet over dette: Beyonce og Eva Longoria drar en "Brokeback Mountain"? Tenk dere Longoria og Beyonce som lesbiske? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har ikke svar på det Hr. Jenssen, men jeg snubblet over dette: Beyonce og Eva Longoria drar en "Brokeback Mountain"? Tenk dere Longoria og Beyonce som lesbiske? 7393771[/snapback] Heilt greit det! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Helt greit ja! Jeg så Mister Jenssens omtale av Munich, så kom jeg på noe; når denne kom ut på DVD, så lånte jeg den. Men den kvelden så fikk jeg ikke sett filmen i det hele tatt. Må vel få sett den. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Wee. Kjøpt ny dvdspiller idag, så nå blir filmopplevelsen en litt annen i framtiden. *kose på* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kva spelar kjøpte du? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hva svarte, trodde det var her jeg fant linken...men men: http://iwojimathemovie.warnerbros.com/lett.../framework.html Oh...musikken... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøpte en Pioneer DV-490 som jeg kjører med HDMI kabel (Home Theatre Gold Connections) opp mot en RZ32LX2 fra LG. *kosepå* Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Må spørre: Noen som vet hvilke sang som spilles på denne siden? http://iwojimathemovie.warnerbros.com/lett.../framework.html Endret 30. november 2006 av co2 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 co2: Musikkdelen er et fint sted å spørre om slikt. Der har de til og med en fantastisk tråd om akkurat sånt! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 co2: Musikkdelen er et fint sted å spørre om slikt. Der har de til og med en fantastisk tråd om akkurat sånt! 7395041[/snapback] Oh shatt app Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tja, nå er jo det der filmmusikk, så egentlig blir det jo nesten lettere å få svar her i film-forumet. Uansett, låten er fra soundtracket til filmen (Letters from Iwo Jima). Den filmen gleder jeg meg forresten kjempemye til. Endelig får vi flere filmer fra den "andre" siden i WW2. Dem har vi ikke mange nok av. Flott at Clint Eastwood tar seg av produksjon (sammen med Spielberg) og regi, så VET vi at filmen kommer til å bli knallsterk. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sitter of funderer på om jeg skal se "the butterfly effekt 2" eller "enemy of the state". Hvilken er best? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 "EotS" er ganske bra. "TBE2" har jeg ikke sett, men jeg har bare hørt nedsettende om den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan kan egentlig en sequel til Butterfly Effect være tess? Nei, ellers takk... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ok. TBE er hvertfall fantastisk, men tror heller ikke at de greier og lage en til film om det. Enemy of the state it is! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå