Cuneax Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 En film på min sovne-til-liste. Sånne filmer frister det ikke særlig å se igjen, men jeg får vel gjøre det en gang. Husker at første scenen var rimelig rå. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 En annen film å anbefale er Fractions, med Anthony Hopkins! Likte den veldig godt... veldig tøffe replikker, synes jeg! :thumbsup: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen andre om virkelig digger Riddick (Vin Diesel)? Altså filmkarakteren i både Chronicles of Riddick og Pitch Black? Det oser av ren råhet her! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 MEG, MEG, MEG! Får lyst til å snike meg rundt langs vegger og tak når jeg ser de filmene!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen andre om virkelig digger Riddick (Vin Diesel)? Altså filmkarakteren i både Chronicles of Riddick og Pitch Black? Det oser av ren råhet her! 9247211[/snapback] Synes han gjør en grei jobb, men likte ikke egentlig noen av de filmene. Synes rett og slett de var litt kjedelige. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen andre om virkelig digger Riddick (Vin Diesel)? Altså filmkarakteren i både Chronicles of Riddick og Pitch Black? Det oser av ren råhet her! 9247211[/snapback] Jeg diggern ja! Vin Diesel er bare herlig i de filmene! Men hans beste film er XXX! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen andre om virkelig digger Riddick (Vin Diesel)? Altså filmkarakteren i både Chronicles of Riddick og Pitch Black? Det oser av ren råhet her! 9247211[/snapback] Synes det er en bra karakter ja, liker også filmene. Det er slett ikke verdens beste filmer eller skuespillerprestasjoner, men underholdningsverdien er likevel høy i alle fall for min egen del. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hmm, jeg tror ikke Play.com har sendt filmene mine enda. Under "Status" står det bare "Processing". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvor kan jeg få 300 på BLU-RAY billigst? Vil helst ha norsk undertekst da Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) En annen film å anbefale er Fractions, med Anthony Hopkins! Likte den veldig godt... veldig tøffe replikker, synes jeg! :thumbsup: Filmen heter Fracture. Hvor kan jeg få 300 på BLU-RAY billigst? Vil helst ha norsk undertekst da Skal du ha den på Blu-Ray med norsk tekst kommer den ikke før 22. august. Den vil vel gå for rundt 200,- (DVDStrax har den til 199,-). Endret 10. august 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ignorant people! 9247023[/snapback] Bastards! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nå var Sunshine sett. Synes det var en ganske bra film. God blanding av sci-fi og grøss. Ble litt rotete etterhvert. Men følelsen av kaos på slutten der ble ganske bra fremført. Fint å se en sci-fi film som ikke prøver å være så forbannet kompleks. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hva er det du babler om? Den skammelige slutten var jo Sunshine's store nedtur i en ellers fortreffelig film. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kan ikke si slutten skuffet meg. Skjønte jo hvordan slutten kom til å bli halvveis i filmen. Jeg forventet ikke noe annet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hahaha, etter å ha sett her så fikk jeg skikkelig lyst til å se den nye Bratz filmen Og når jeg gikk litt nedover så jeg at House of the Dead lå på # 22 og Alone in The Dark på # 39, noe som var herlig For bestekompisen min mener at begge to er bra filmen, men ærlig talt, de suger bolle! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Bør jeg se "Flags of our fathers" på nytt før jeg ser "Letters from Iwo Jima". Hr ikke sett "Foof" siden den gikk på kino, men kjøpte begge på DVD i går. Henger historiene sammen fortellermessig, på andre måter enn at det er fra det samme slaget? Endret 10. august 2007 av JacEr Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Bør jeg se "Flags of our fathers" på nytt før jeg ser "Letters from Iwo Jima". Hr ikke sett "Fouf" siden den gikk på kino, men kjøpte begge på DVD i går. Henger historiene sammen fortellermessig, på andre måter enn at det er fra det samme slaget? 9250313[/snapback] De to filmene er ikke akkurat noen mind benders så nei vil nå jeg si. Hadde iallefall ikke giddi å lidi meg gjennom FoF en gang til. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hahaha, etter å ha sett her så fikk jeg skikkelig lyst til å se den nye Bratz filmen 9250290[/snapback] Bratz eier. Den nye filmen skal definitivt sees. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Takk for svar, tjalla, personlig syns jeg ikke "Foof" var noen lidelse, selv om den ikke var den helt store oppturen. Den var vel heller aldri ment å være en actionkomedie man gikk smilende ut av kinosalen etterpå. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Flags of our Fathers var fjorårets beste film, men du trenger ikke se på den før du ser på Iwo Jima. Da merker du bare at de bruker noe av det de brukte i Flags på nytt osv., ikke noe spesielt. Det er en eller to scener som du får se fra et nytt synspunkt da, som hvordan en soldat som de finner død i Flags blir drept osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå