LarsP Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Hvor lang tid pleier det å ta før du mottar en dvd fra Play.com og Deepdiscount.com? 9242475[/snapback] Play: 3-5 dager Deepdiscount: 7-14 dager Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Da jeg bestillte fra Play tok det 4 virkedager. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Normalt 3 - 5 dager ja, men det kan jo ta litt lengre tid om det er tilbud. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 The elephant manMetropolis The treasure of Sierra Madre The Maltese Falcon The Great Escape To Kill a Mockingbird Some Like it Hot Amadeus 9241251[/snapback] Jeg har sett alle bortsett fra de første tre, men jeg har to av dem på DVD. The Great Escape er en flott underholdningsfilm av den typen du ville like (hvis du ikke har sett den allerede), To Kill a Mockingbird er mer seriøs, men fremdeles veldig bra, Some Like It Hot er morsom faktisk, Amadeus er treeeeeg og The Maltese Falcon er bra hvis du liker noir-aktige filmer. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg hadde helt klart sett Some Like It Hot. Trioen Curtis, Monroe og Lemon er elskverdig i denne 50-tallskomedien. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Av disse har jeg bare sett Metropolis, men den er verdt å ta seg tid til. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 The elephant manMetropolis The treasure of Sierra Madre The Maltese Falcon The Great Escape To Kill a Mockingbird Some Like it Hot Amadeus 9241251[/snapback] Jeg har sett alle bortsett fra de første tre, men jeg har to av dem på DVD. The Great Escape er en flott underholdningsfilm av den typen du ville like (hvis du ikke har sett den allerede), To Kill a Mockingbird er mer seriøs, men fremdeles veldig bra, Some Like It Hot er morsom faktisk, Amadeus er treeeeeg og The Maltese Falcon er bra hvis du liker noir-aktige filmer. 9243479[/snapback] Jøss, en som ikke liker Amadeus. Skal vi gifte oss? Forsåvidt bare sett Elephant Man, Metropolis, Maltese, Great Escape og Amadeus. De fire første kan jeg STERKT anbefale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jøss, en som ikke liker Amadeus. Skal vi gifte oss? Forsåvidt bare sett Elephant Man, Metropolis, Maltese, Great Escape og Amadeus. De fire første kan jeg STERKT anbefale. 9243923[/snapback] LunarPoet hater Amadeus mer enn han hater dyremishandlere. Og det er mye. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nå har jeg nettopp sett Pan's Labyrinth, og jeg lurer på om det var noen andre en meg som synes hun jenta var litt "dum"... Dum i den forstand at hun bare ble med inn i ganger og labyrinter ånn helt uten videre... Hun viste jo null redsel og frykt, og ikke engang skepsis. Når hun spiste de plommene virka hun bare som en drittunge - jeg fikk ikke den følelsen av at hun ble fristet, selv om det sikkert var det som var meningen... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hun er et barn og er følgelig eventyrlysten. Kanskje det var hennes måte å drømme seg vekk fra all faenskapen på? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor lang tid pleier det å ta før du mottar en dvd fra Play.com og Deepdiscount.com? 9242475[/snapback] Play: 5-10 dager Deepdiscount: 10-15 dager 9242657[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Deepdiscount: 10-15 dager Fixed. Jeg har bestilt endel fra Deepdiscount i det siste (DVD/Blu-Ray/HD DVD), og det har tatt 7-10 dager alt sammen. Aldri over 10 dager, vanligvis en uke. 15 dager virker litt drøyt (med mindre det har stoppet opp i tollen). Endret 9. august 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vet noen om denne pakken inneholder alle Family Guy sesongene? Vet i alle fall at denne inneholder alle, men kan det være at den er dyrere siden den inneholder pokerchips osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 La nettopp merke til noe fett: Ari har IMDb som homepage i browsere sin. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja, hva fanken er det du snakker om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ignorant people! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ignorant people! 9247023[/snapback] Enlighten us. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Han kan ikke gjøre det når han er drita full. Salò er den filmen jeg har sett i år som har gitt mest inntrykk (etter The Fountain). To filmer i hver sin ende av skalaen (skalaen for vakkerhet/grusomhet). Endret 10. august 2007 av cun Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg så Touch of Evil i dag. Bra film, synes ikke den fortjener en plass på top 250, men den er bra nok. Orson Welles gjør en veldig bra rolle, og Charlton Heston var også bra i rollen som meksikansk et-eller-annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå